Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Waarom gaat ze dan niet? Ze reageert ook nog gewoon op topics. Ik welk topic zei ze dit?
Oh al gevonden. Jeetje. Die is in de war.

Maar op andere topics reageert ze normaal.
Weet ik niet meer precies, maar haar reactie had in ieder geval niets te maken met het onderwerp waarover de TO een vraag had.
quote:Thordis schreef op 08 september 2014 @ 17:47:

Waarom gaat ze dan niet? Ze reageert ook nog gewoon op topics. Ik welk topic zei ze dit?Buurman en bed topic.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 september 2014 @ 17:41:

Mijn man is pas een juweeltje. Hij komt iedere dag thuis met een tas van Albert Heijn.

Hij koopt toch niet elke dag een nieuwe plastic tas?

Want anders verdient hij straf!
Je bent zelf een theepot
quote:Thordis schreef op 08 september 2014 @ 17:49:

Oh al gevonden. Jeetje. Die is in de war.

Maar op andere topics reageert ze normaal.Ja, erg he?! Ik was ook helemaal geschokt door haar manier van schrijven. Wat zou er zijn?
Dat pffff-virus is zo van Facebook overgewaaid naar het Vivaforum. Als ik weer 'pfff' zie als topictitel dan ga ik bij Merisi in de leer 'hoe op je handen te zitten'.
Dames, als jullie nog ideeën hebben?

Mijn Geld van onbekende in de bus- topic, ik heb er bijna buikpijn, vind het zo sneu
Je bent zelf een theepot
@ Sensy Pffffff
Over infantilisering van het vf gesproken: "Hebben jullie wel eens een gum opgemaakt?"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:lionlily schreef op 08 september 2014 @ 17:51:

[...]

Ja, erg he?! Ik was ook helemaal geschokt door haar manier van schrijven. Wat zou er zijn?Ach, dronken, in de war, psychotisch, drugs, slaapgebrek. Kan van alles zijn. Maar ik zou er niet geschokt van raken als ik jou was.
quote:Nouschi schreef op 08 september 2014 @ 17:56:

Over infantilisering van het vf gesproken: "Hebben jullie wel eens een gum opgemaakt?"

Ik vond het een briljánte vraag! Volgens mij heeft er nog nooit iemand daadwerkelijk een gum opgemaakt! Ik vraag me al tijden af waarom die dingen zo ontzettend veel aangeboden worden in winkels, vooral voor kidnren, aangezien niemand ze gebruikt en je al helemaal geen verpakking van 6 gummetjes in One Direction vorm nodig hebt

Juist goed dat iemand een dergelijke probleem gewoon eens aan de kaak stelt!
quote:Thordis schreef op 08 september 2014 @ 17:58:

[...]

Ik vond het een briljánte vraag! Volgens mij heeft er nog nooit iemand daadwerkelijk een gum opgemaakt! Ik vraag me al tijden af waarom die dingen zo ontzettend veel aangeboden worden in winkels, vooral voor kidnren, aangezien niemand ze gebruikt en je al helemaal geen verpakking van 6 gummetjes in One Direction vorm nodig hebt

Juist goed dat iemand een dergelijke probleem gewoon eens aan de kaak stelt!Huh??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 08 september 2014 @ 17:56:

Over infantilisering van het vf gesproken: "Hebben jullie wel eens een gum opgemaakt?" Oh, dat vond ik juist een ontzettend leuke vraag .
quote:Thordis schreef op 08 september 2014 @ 17:57:

[...]

Ach, dronken, in de war, psychotisch, drugs, slaapgebrek. Kan van alles zijn. Maar ik zou er niet geschokt van raken als ik jou was.Ach, ik slaap er echt niet minder om maar ik vind haar meestal juist zo logisch en 'normaal' reageren, dus ik dacht echt: wat heb jij geslikt?
Zal wel aan mijn chagrijnige bui liggen dan.
quote:lionlily schreef op 08 september 2014 @ 18:02:

[...]

Ach, ik slaap er echt niet minder om maar ik vind haar meestal juist zo logisch en 'normaal' reageren, dus ik dacht echt: wat heb jij geslikt? Waar?
quote:Sensy12 schreef op 08 september 2014 @ 16:33:

Verraadt hoe oud/fossielerig ik ben Miss.Innuendo

Ach, volgens mij zijn wij ongeveer van dezelfde leeftijd

En allebei al net zo lang op dit forum

Heeft die huilie nou z'n OP weggehaald joh?

Dan ben ik er nu ook van overtuigd dat het nep was.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Nouschi schreef op 08 september 2014 @ 18:03:

Zal wel aan mijn chagrijnige bui liggen dan.
quote:Thordis schreef op 08 september 2014 @ 17:57:

[...]

Ach, dronken, in de war, psychotisch, drugs, slaapgebrek. Kan van alles zijn. Maar ik zou er niet geschokt van raken als ik jou was.Dat vind ik ook: Pumps heeft nog nooit een post gedaan die ik kon begrijpen, mss is dat gewoon haar manier van schrijven.
quote:Nouschi schreef op 08 september 2014 @ 17:59:

[...]

Huh??

Ja! Op de barricades moeten we! Kamervragen!

En zet je humorknopje aan, helpt ook!
Nou Thordis, ik denk dat je weleens gelijk zou kunnen hebben dat dit wel degelijk een probleem is dat aan de kaak gesteld moet worden. Gummetjes vreten tijd, geld en energie én ze worden nauwelijks gebruikt! Lijkt wel de relatie van Gucci-man.
quote:Nouschi schreef op 08 september 2014 @ 18:03:

[...]

Waar?Haha, nou, misschien een tijdje geleden dan, maar meestal kan ik het prima begrijpen. Ik vind haar niet heel gek schrijven, ik lees wel eens vreemdere dingen.
quote:Thordis schreef op 08 september 2014 @ 18:06:

[...]

Ja! Op de barricades moeten we! Kamervragen!

En zet je humorknopje aan, helpt ook! Wil ik wel doen maar ik blijf het een stom topic vinden. Zo.
quote:Sensy12 schreef op 08 september 2014 @ 18:08:

Nou Thordis, ik denk dat je weleens gelijk zou kunnen hebben dat dit wel degelijk een probleem is dat aan de kaak gesteld moet worden. Gummetjes vreten tijd, geld en energie én ze worden nauwelijks gebruikt! Lijkt wel de relatie van Gucci-man.Die z'n gummetje zit er ook alleen maar voor de sier. Laat staan dat hij hem ooit ergens voor gebruikt of dat hij slijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven