Geld & Recht alle pijlers

Iphone 6 is uit!

10-09-2014 10:40 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er net als ik een iphone 6 aanschaffen?

Ben op mijn iphone 4s uitgekeken, ik begin steeds meer te storen aan het kleine scherm. Ik wil geen andere merk (die wel toestellen hebben met grotere scherm) zoals samsung want de besturing vind ik niet fijn.

Nieuw kost de iphone 6 699¤ en de plus versie 799¤.

Absurde prijzen maar ik heb het er wel voor over omdat ik de telefoon elke dag minstens 3 uur gebruik voor allerlei zaken.

Moet trouwens de telefoons in het echt zien om te bepalen welke het gaat worden, maar ik denk de gewone 6.

Moet even rekenen wat voordeliger is, een abonnement met toestel of een simonly en dan een los toestel aanschaffen. Meestal kom ik goedkoper uit met het laatste.

Ik verbruik veel data dus mijn voorkeur gaat uit naar een met 10gig data.
Als je de 4 kwijt wilt, die wil mijn dochter heel graag. Dus als ie het nog doet houd ik me aanbevolen.
Ja hoor!!! ik ook!!!

Ik heb nu prive een Iphone 5, zakelijk een samsung. Ik word echt niet goed van dat apparaat! Ben ook gewoon een apple sucker.

Mijn abonnement verloopt binnenkort dus ik ga dan zeker weer voor een iphone.

Mijn man kan bijna niet wachten tot de applewatch uit is. Dus hier ook zeker 2 apple fans!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik heb net de prijzen doorgekregen in hk:

Iphone 6 16gb :5588hkdollar

Iphone 6 plus 16gb: 6388 hkdollar
De Iphone 6Plus 64 GB kost ¤ 1.049
quote:milna schreef op 10 september 2014 @ 11:58:

De Iphone 6Plus 64 GB kost ¤ 1.049 Nee joh, 899. Niet dat dat een koopje is, maar toch.
Oh. Hier staat ¤ 1.049 :

http://www.belsimpel.nl/A ... lus-64GB-Black/abonnement
Iphone 6plus 64gb : 7188hkdollar omgerekend ongeveer 720¤

Koopje 😁
Ik ben dus niet meer hip met de 5S?

:(
quote:masquenada schreef op 10 september 2014 @ 12:06:

Ik ben dus niet meer hip met de 5S?

:(Nee, de 5S is zóóóóó 2013.
Ik wil ook de 6. Ben klaar met mn 4 en wil gewoon een nieuwe. Voor de heb. Ik ga mn 4 wel verkopen of inruilen om de kosten voor de nieuwe telefoon te drukken, want ik vind het eigenlijk wel heel veel geld.
quote:nina1966 schreef op 10 september 2014 @ 10:49:

Wat een onzin dat je de besturing niet fijn vind. Android verschilt namelijk maar heel weinig van die van een i Phone.

I Phone is gewoon een "kijkeenswateenduretelefoonikheb" telefoon.

Dat je er een hebt om te laten zien aan anderen geldt denk ik meer onder de jongeren om hun status op de krikken.

Als je werkt, huisvader of bejaard bent geldt dit denk ik niet of veel minder.
Ik heb na twee iPhones even een Samsung Galaxy S4 gehad maar dat nooit meer. Ik vond het zo onlogisch werken allemaal. Dat zal ongetwijfeld komen omdat ik Apple gewend ben en simpele dingen zoals synchroniseren van Apple naar Apple gewoon erg fijn werkt. In tegenstelling tot Apple naar Android en vice versa.

Dus nee, hier ook niet showen om het showen vanwege mijn dure telefoon.

Ik heb nog niet zo lang een 5C, dus die hou ik voorlopig. Vriend gaat wel voor de 6, waarschijnlijk.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Leuk hoor, zn nieuwe telefoon met geupdate besturingssysteem. Maar de batterij is nog steeds crap. In plaats van dat ze daar eens wat aan gaan doen.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 10 september 2014 @ 12:39:

Ik heb na twee iPhones even een Samsung Galaxy S4 gehad maar dat nooit meer. Ik vond het zo onlogisch werken allemaal. Dat zal ongetwijfeld komen omdat ik Apple gewend ben en simpele dingen zoals synchroniseren van Apple naar Apple gewoon erg fijn werkt. In tegenstelling tot Apple naar Android en vice versa.

Dus nee, hier ook niet showen om het showen vanwege mijn dure telefoon.

Ik heb nog niet zo lang een 5C, dus die hou ik voorlopig. Vriend gaat wel voor de 6, waarschijnlijk.

Los van de besturing vind ik de touch knopjes van de samsung erg irritant. Ik druk er vaak per ongeluk op zonder dat ik het wil.

Ook wil ik soms terug naar het vorige scherm, dan moet je die touchknop gebruiken terwijl ik het logischer vind dit via het scherm te doen zoals iphone.
Gelukkig mogen we allemaal kopen wat we fijn vinden!
quote:spagroen schreef op 10 september 2014 @ 13:08:

[...]

Los van de besturing vind ik de touch knopjes van de samsung erg irritant. Ik druk er vaak per ongeluk op zonder dat ik het wil.

Ook wil ik soms terug naar het vorige scherm, dan moet je die touchknop gebruiken terwijl ik het logischer vind dit via het scherm te doen zoals iphone.Het is maar wat je gewend bent. Zelf heb ik een Samsung en heb regelmatig een iPhone in mijn handen. Ik zit juist altijd rechtsonder te tikken, terwijl dat bij een iPhone juist in het scherm moet (ik ben die knopjes in het scherm ook altijd kwijt).
Even op Apple Store HK kijken voor de precieze prijzen, scheelt een hoop.

En ja, je kan alles ook gewoon in de Nederlandse taal instellen.
quote:nina1966 schreef op 10 september 2014 @ 13:14:

Gelukkig mogen we allemaal kopen wat we fijn vinden! Inderdaad. Maar dan moet je niet beweren dat iPhone liefhebbers dat ding kopen vanwege 'kijk mij eens een dure telefoon hebben' syndroom. Niets is minder waar nl.
Ik denk niet dat veel mensen hier een iPhone kopen om 'hip' te zijn. Ik denk juist dat heel veel mensen tegenwoordig een iPhone kopen omdat het makkelijk is. Het werkt goed, zitten veel functies op, de nieuwste is weer helemaal met z'n tijd mee en je hoeft niet na te denken over wat je specifiek zoekt in een telefoon. Het zit er toch wel op. En voor die die makkelijkheid, betaal je dus ook. Want Apple heeft gigangtische marges op de iPhone.
quote:NummerZoveel schreef op 10 september 2014 @ 11:03:

Ik heb jaren geen iPhone gehad omdat ik ze te duur vond, maar ben uiteindelijk om gegaan ivm hun gebrek aan virussen. Ik ga dus idd ook voor de nieuwe iPhone.Dit is idd voor mij een belangrijke reden geweest om over te stappen op de iphone.
Ik heb de 5 nu bijna twee jaar en die bevalt nog prima, dus ik denk dat ik nog een ronde oversla. Hoop alleen wel dat die er ook in het normale formaat weer komt..... Dat extra grote scherm vind ik 'crap', ik wil gewoon met de hand waarmee ik mijn toestel vasthoudt ook het hele scherm kunnen bedienen.

Ik heb trouwens hiervoor samsung gehad, werd gek van dat onding, elke keer vastlopers en kuren met de Apple nog nooit gehad, ik heb hem niet voor de show, wel omdat hij gewoon doet wat ik wil en niet na een jaar begint te crashen. (Oh de reactie van samsung toen ik daarover klaagde; mevrouw, u moet niet denken dat zo'n verouderd model maar gewoon blijft werken..... Dat was de druppel!)
Ik heb een 5, dus die kan nog prima mee en ik heb geen behoefte aan een grotere telefoon, vind deze groot genoeg. Overstappen naar android ga ik iig nooit doen! Mijn man had laatst een Samsung tablet gekocht voor dochter, ze had de iPad mini laten vallen en deze kon hij via zijn werk goedkoop krijgen. Onding! Heb hem met mijn zwager geruild voor een iPad 3 hier komt alleen nog maar Apple, hebben ook een MacBook enz.
Ik ga zeker geen iPhone aanschaffen. Ik heb geen smartphone en hoef er ook geen.

Ik snap ook niet dat als er iets nieuws uitkomt, dat mensen dat dan gaan kopen ondanks dat hun "oude" het nog prima doet. Je auto of TV ruil je toch ook niet in zodra er een nieuw model op de markt is.
Ik heb sinds een paar maanden een Samsung, na 3 jaar iPhone, omdat mijn iPhone in 1000 stukjes in gevallen.

O man wat een onding, die Samsung. Nog steeds ben ik er niet aan gewend. Er zit wat mij betreft echt geen logica in Android.

Ik wilde wachten op de iPhone 6, maar had tussendoor uit frustratie toch bijna een 5 gekocht. Maar mijn geduld is beloond
Ik ga ook van de 5 over op de 6, mijn vader krijgt mijn oude 5 dan. Ik ga voor een los toestel zonder abbonement. Makkelijk rekensommetje. De telefoon is een stuk duurder als je de eztra maandbedragen bij elkaar optelt in je abbonement dan wanneer je hem los koopt. Daarbij wil ik enkel eenjarige abbonementen omdat de abonnementenwereld heel snel verandert en ik niet twee jaar vast wil zitten aan een veel te duur abbonement.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven