Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het is toch algemeen bekend dat het beleid niet consequent toegepast wordt (kan worden)? Heb je de betreffende forummer gestaft?
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 21:16:

[...]

Och, over hilarische topics uit het verleden gesproken.....er was ooit eens een hele verhandeling over piemelbrie

En piemelhatsjoe.

Ik word lesbisch met uitzonderingen.
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 21:18:

Het is toch algemeen bekend dat het beleid niet consequent toegepast wordt (kan worden)? Heb je de betreffende forummer gestaft?Nee. Dat had ik ook al gezegd.
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 21:17:

[...]

Hé, ik ben niet zo moeilijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd
Life is short. Eat dessert first.
quote:waarbij schreef op 11 september 2014 @ 21:17:

xx

Jammer dat je deze posting hebt weggehaald, want ik las 'm wel en had je willen uitleggen dat Yas hier zelf ook regelmatig te vinden is.

En dan heeft ze het ook niet alleen maar over bans, beleid of trollen.

....hoewel....dat praten over trollen, daar is ze wel goed in
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 21:17:

[...]

Hé, ik ben niet zo moeilijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd Ik sta ook overal voor open. (Slechte grap.... Ik weet het)
quote:Thordis schreef op 11 september 2014 @ 21:19:

[...]

Ik sta ook overal voor open. (Slechte grap.... Ik weet het)Ik vind 'm hilarisch
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 21:15:

[...]

Discriminatie!Geen kaas alhier; dus wat mij betreft ben je ook welkom.
quote:Thordis schreef op 11 september 2014 @ 21:18:

[...]

Ik word lesbisch met uitzonderingen.Ook wel bi genoemd....
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 21:14:

[...]

Ik moet zeggen dat ik er af en toe ook echt van opkijk als mensen een ban krijgen.

Vooral als het mensen zijn zoals Gatekeeper die hier toch al langere tijd altijd integer post.

En als ze een keer minder vriendelijk is krijgt ze een ban.

Terwijl sommigen anderen die volop provoceren hun gang kunnen gaan.Kun je een ban eigenlijk nog aanvechten? Of je eigen kant v/h verhaal toelichten?
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 21:19:

[...]

Jammer dat je deze posting hebt weggehaald, want ik las 'm wel en had je willen uitleggen dat Yas hier zelf ook regelmatig te vinden is.

En dan heeft ze het ook niet alleen maar over bans, beleid of trollen.

....hoewel....dat praten over trollen, daar is ze wel goed in Yas was maar een voorbeeld uiteraard, maar ik blijf er bij dat het maken van een kletstopic hier niet handig is. Een grapje af en toe moet kunnen maar pagina's vol geneuzel is niet handig.
quote:ThunderassMan schreef op 11 september 2014 @ 21:21:

[...]

Kun je een ban eigenlijk nog aanvechten? Of je eigen kant v/h verhaal toelichten?Ja, bij mij is een ban ooit opgeheven nadat ik per mail de discussie ben aangegaan. Maar dat is al lang geleden.

[...]

Kun je een ban eigenlijk nog aanvechten? Of je eigen kant v/h verhaal toelichten?

Phahahahahha ja hoor, dat kan. En dan krijg je als antwoord

"we gaan er vanuit dat dit niet meer zal gebeuren"
Heb ik van horen zeggen natuurlijk.
quote:waarbij schreef op 11 september 2014 @ 21:21:

[...]

Yas was maar een voorbeeld uiteraard, maar ik blijf er bij dat het maken van een kletstopic hier niet handig is. Een grapje af en toe moet kunnen maar pagina's vol geneuzel is niet handig.

Joh, ik ben de laatste die je zal tegenspreken.

Maar toen ik dit zelf laatst opperde werd ik nog net niet met pek en veren besmeurd...

[...]

Kun je een ban eigenlijk nog aanvechten? Of je eigen kant v/h verhaal toelichten?

En kun je hier dan nog lezen?

Ik dat geval wil ik even zwaaien naar Stora
Waarom is geneuzel in een napraattopic niet handig? Een aantal anderen hebben al aangegeven dit niet prettig te vinden, maar een goede onderbouwing heb ik nog niet gelezen.
Zijn topic is alweer verwijderd ivm hengelen. Ik geloof dat ie niet meer terug zal komen.

Misschien gaat hij de dames op het libelle forum nu de stuipen op het lijf jagen.
quote:Thordis schreef op 11 september 2014 @ 21:13:

[...]

Bij mij idem.

Maar ik ben zelf mod geweest van een ander forum. En het is ondoenlijk om overal hetzelfde beleid op te voeren. Je bent ten eerste met meerdere mensen, ten tweede is het onmogelijk om alles te lezen en iemand die altijd ziekt en stookt krijgt eerder een ban dan iemand die normaal forumt en een keer uit de bocht vliegt.

Herkenbaar.

Ik ben nog steeds mod van een forum

Wij delen zelden een ban uit, is ook niet nodig, het is een veel minder druk bezocht forum.

Maar wij kijken wel degelijk naar de persoon, maar dat kan ook omdat er niet zoveel leden zijn.

Bij een zeer druk forum als dit zou je op zich gewoon strak 1 lijn moeten trekken. Dan maar flauw zijn.

Maar het is zóó lastig. Het is net als op je werk
Je bent zelf een theepot
Precies mijn idee waarbij. Iedereen blijft wel eens hangen en maakt een geintje, praat wat over en weer, of kletst even bij. Dit dus zonder dat ze dus offtopic moeten gaan in een ander topic. En ja helemaal eens dat Napraat daar bij uitstek geschikt voor is. En nee daar heb ik echt geen last van. Maar nu wordt van dit topic een klets/babbel groepje gemaakt en dat vind ik echt anders.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:waarbij schreef op 11 september 2014 @ 21:22:

Heb ik van horen zeggen natuurlijk.uiteraard
quote:waarbij schreef op 11 september 2014 @ 21:19:

[...]

Nee. Dat had ik ook al gezegd.Als het topic er nog staat zou ik de post opzoeken en alsnog staffen.
quote:ThunderassMan schreef op 11 september 2014 @ 21:20:

[...]

Geen kaas alhier; dus wat mij betreft ben je ook welkom.

*snuft nog wat na en droogt haar tranen*

Dank je TAM!
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 21:25:

Waarom is geneuzel in een napraattopic niet handig? Een aantal anderen hebben al aangegeven dit niet prettig te vinden, maar een goede onderbouwing heb ik nog niet gelezen.Omdat geneuzel altijd leid tot gedoe. Dit is een napraattopic , niet een slow-chat. Daar zijn andere topics voor. Feitelijk gezien is het over en weer kleppen off-topic. Juist omdat dit topic heel lang verboden is geweest zou ik er persoonlijk voor kiezen om het geklep elders voort te zetten zodat dit topic kan blijven bestaan.
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 21:25:

Waarom is geneuzel in een napraattopic niet handig? Een aantal anderen hebben al aangegeven dit niet prettig te vinden, maar een goede onderbouwing heb ik nog niet gelezen.

Veel pagina's doorlezen met geklets dat pagina na pagina niet stopt.

Zeker niet ongezellig hoor zo is het niet bedoeld maar het is niet het doel van Napraat.

Genoeg onderbouwing?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven