Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Alixane schreef op 21 september 2014 @ 16:19:

[...]

Is het dan gelukt via Profiel Wijzigen, bestand selecteren en opslaan? Ik heb het inmiddels 4x geprobeerd, maar niks hoor.Ja, ongeveer 10 keer gedaan en ineens stond ie er wel.
Geen bijzonderheden
Avatar wijzigen was hier geen probleem
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 16:21:

[...]

Ja, ongeveer 10 keer gedaan en ineens stond ie er wel.Oke, ga ik het ook nog 6x proberen
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 21 september 2014 @ 16:19:

[...]

Is het dan gelukt via Profiel Wijzigen, bestand selecteren en opslaan? Ik heb het inmiddels 4x geprobeerd, maar niks hoor.Heb net ook een avatar geplaatst. Leek alsof het ' systeem' maar bleef draaien. Ik heb uitgelogd en opnieuw ingelogd en TADAAAA
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:GarciaCM schreef op 21 september 2014 @ 16:22:

Avatar wijzigen was hier geen probleemIedere keer als ik jou ava zie hoor ik in mijn hoofd: hey, babygirl. Ik kijk teveel tv
Ye ken.
En gelukt bij de 6e keer!

Weet nog niet of ik hem houd, ben nog zoekende.
quote:Oudblond schreef op 21 september 2014 @ 16:25:

[...]

Heb net ook een avatar geplaatst. Leek alsof het ' systeem' maar bleef draaien. Ik heb uitgelogd en opnieuw ingelogd en TADAAAAJa, dat is het denk ik geweest, dat heb ik ook uiteindelijk gedaan en toen lukte het wel.
Geen bijzonderheden
Als je avatar wijzigt dan blijft ie eeuwig hangen op 'Opslaan', zo'n ronddraaiend ding. Gewoon negeren en gaan forummen, bij mij stond de avatar er in één keer in. Alleen je moet na 'Opslaan' niet blijven wachten tot er iets gebeurt, want er gebeurt niks.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:Kurritsj schreef op 21 september 2014 @ 16:34:

Als je avatar wijzigt dan blijft ie eeuwig hangen op 'Opslaan', zo'n ronddraaiend ding. Gewoon negeren en gaan forummen, bij mij stond de avatar er in één keer in. Alleen je moet na 'Opslaan' niet blijven wachten tot er iets gebeurt, want er gebeurt niks. Dat ronddraaiende ding kreeg ik dus pas bij de 6e keer, daarvoor gebeurde er echt niets. Maar voor de volgende keer weet ik dat ik het minimaal 6 keer moet proberen
Jesus Yas, alsof we niet genoeg gekke kattenvrouwtjes hebben hierzo.

Nog wat gebeurd hier? Ik was op een kinderverjaardag. Heb mijn plicht weer gedaan; alle kids zijn hyper, volgestouwd met chips, taart en worstjes. Er hebben er minstens twee gespuugd en drie hebben elkander de hersens ingeslagen.

En Tante Tats zit nu weer heerlijk rustig thuis, dat kunnen de aanwezige ouders wel vergeten vandaag, rust hahahahahaa.

Nu ff kijken of ik de snotneuzen, chipshandjes en chocomelk-vlekken uit mn zwarte broek krijg
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
@NYC, iemand heeft jouw ava geript! (zit Penoza te kijken)
Yasmijn!

Die avatar!
Jesus Yas, alsof we niet genoeg gekke kattenvrouwtjes hebben hierzo.

Er is een verschil tussen huiskatten en wilde leeuwen.
Geen bijzonderheden
quote:Kurritsj schreef op 21 september 2014 @ 16:34:

Als je avatar wijzigt dan blijft ie eeuwig hangen op 'Opslaan', zo'n ronddraaiend ding. Gewoon negeren en gaan forummen, bij mij stond de avatar er in één keer in. Alleen je moet na 'Opslaan' niet blijven wachten tot er iets gebeurt, want er gebeurt niks.

Dat dus inderdaad.

Stom dat ik daar niet aan heb gedacht om te melden vanmorgen

Ik heb hetzelfde ervaren als jij, Kurritsj, toen ik laatst mijn avatar wilde wijzigen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Hoe ouder hoe gekker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar is dit al het napraat-gedeelte van 'Yasmijn wijzigt haar avatar' of zitten we nog in het probleemoplossende gedeelte?
quote:redhothead schreef op 21 september 2014 @ 17:03:

Yasmijn!

Die avatar!Wat is er mis met 2 prachtige leeuwinnen?
Geen bijzonderheden
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 september 2014 @ 17:06:

Maar is dit al het napraat-gedeelte van 'Yasmijn wijzigt haar avatar' of zitten we nog in het probleemoplossende gedeelte? Het is reeds SMART gemaakt.
Geen bijzonderheden
Tijd voor een ander onderwerp..

Iets wat ik me al langer afvraag;

Mag je forummen met een proxy server?
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 17:07:

[...]

Het is reeds SMART gemaakt.En volgens mij al toegepast, tijd voor evaluatie
Goh het blijft angstvallig stil.. Of heeft niemand een idee?
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 september 2014 @ 17:15:

[...]

En volgens mij al toegepast, tijd voor evaluatie Trap maar af dan
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 17:17:

[...]

Trap maar af dan Nee zeg, ik kijk wel uit
quote:larva schreef op 21 september 2014 @ 17:15:

Goh het blijft angstvallig stil.. Of heeft niemand een idee?Goeievraag.nl
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 september 2014 @ 17:19:

[...]

Nee zeg, ik kijk wel uit Bangerik.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven