Net uit, verliefd op beste vriendin ex

18-07-2008 09:07 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Van een keer een jonge man die hier kom posten.

Dan iets waar jullie misschien ook ervaring mee hebben.

Ik heb vorige week donderdag het uit gemaakt met mijn vriendin (na bijna 1,5jaar) het ging gewoon echt niet meer, hadden de laatste 3 maanden aan 1 stuk door ruzie en was mijn gevoel voor haar compleet kwijt.

Heb echt tot het laatst gewacht om het uit te maken, dus dat heeft voor mij allang een plekje en denk er eigenlijk helemaal niet aan.

Heb alles met haar netjes uitgepraat, ben langs geweest, heb mails gestuurd enz.

Maar nu komt het, haar beste vriendin en ik zijn ook oud klasgenoten en kennen elkaar al ruim 4 jaar.

Al die tijd hebben we elkaar leuk gevonden, maar niet zo erg om er gelijk werk van te maken.

Tot afgelopen week er opeens iets was wat we nog steeds niet kunnen beschrijven.

Het liefst gaan we nu samen van alles doen, maar hebben toch afgesproken tot 1 aug. het heel rustig aan te doen.

Dit ook aangezien we een gezamelijke vrienden groep hebben en niet te veel gedoe willen.

Maar juist dat rustig aan doen vreet enorm aan mij.

Zou haar zo graag een dikke knuffel willen geven, hele uren met haar bellen enz enz.

Maar hebben allebei van dat kan je nog niet maken.

Dit terwijl mijn ex al vrolijk aan het daten is met 2 jongens die ze leuk vind.

Hebben jullie tips/advies om die tijd door te komen en doen we hier zo verstandig aan? en zodra we door zetten, kunnen we dan beste eerst mijn ex vertellen?

Groetjes
Mccoyman, heb zo snel geen advies voor je en je hele bericht ook nog niet gelezen, maar als ik jou was zou ik eerst maar even je naam/leeftijd/woonplaats/beroep weghalen voor je in de problemen komt. Wellicht heb je geen idee van het aantal meelezers hier!!!!!!
Voor ik je OP helemaal ga lezen zou ik je willen aanraden om je eigen persoonlijke gegevens teverwijderen, en jezelf lekker anoniem te houden!
quote:thee schreef op 18 juli 2008 @ 09:10:

Mccoyman, heb zo snel geen advies voor je en je hele bericht ook nog niet gelezen, maar als ik jou was zou ik eerst maar even je naam/leeftijd/woonplaats/beroep weghalen voor je in de problemen komt. Wellicht heb je geen idee van het aantal meelezers hier!!!!!!thnx voor de tip, done
zie voorgaande twee reacties.

Wellicht zit je ex hier ook op het forum? Weet ze direct wat er hand is of is dat wellicht de bedoeling?
zeker niet de bedoeling.

Bij mijn weten zit ze hier gelukkig niet.

Alles is verwijdert.
Sja, verder heb ik weinig tips eigenlijk. Dat even kalm aan is natuurlijk niet na 2 weken he, dan zouik het echt nog wel even langer kalm aan doen hoor, ipv tot 1 augustus.

Zij date wel met andere mensen, maar natuurlijk niet met jou beste vriend.

Persoonlijk denk ik dat je toch wel gedoe krijgt, of je nu wacht tot 1 augustus of niet..
Het is uit sinds vorige week donderdag, dus nog maar helemaal net.

Jij kan er misschien wel klaar mee zijn en het al helemaal afgesloten hebben, zij is misschien nog niet zo ver.

Zij heeft haar beste vriendin misschien juist nu wel even nodig omdat haar relatie uit is.

Jij vond de beste vriendin al langer leuk, maar niet zo leuk dat je er meteen iets mee moest.

Jij en de beste vriendin hebben afgesproken het 'rustig aan te doen'.

Hele simpele conclusie: hou je aan die afspraak. Uit respect voor je ex, om de situatie allemaal niet nodeloos lastig te maken.

Als die beste vriendin er in de rustig-aan-periode met een ander vandoor gaat, is het maar goed dat je je daar niet in hebt gestort. Als jij na die rustig-aan-periode geen kriebels en verliefdheid meer voelt idem dito.

Kortom: rustig aan doen.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Als je serieuze plannen hebt met dit meisje, denk ik dat je er het beste maar meteen eerlijk over kunt zijn. Rot is het voor je ex toch wel, al wacht je tot 1 januari. Het feit dat jullie het voor haar verborgen houden geeft haar (achteraf) waarschijnlijk alleen nog maar een rotter gevoel.
The time is now
nou lekker zeg, zo'n beste vriendin! Misschien heel naief van mij, maar van vriendjes en exvriendjes van mijn beste vriendinnen blijf ik af! Zeker wanneer de relatie pas een week uit is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
net een week uit en nu al daten met 2 andere mannen....
Eens met Rosanna 08!!
Heb je er aan gedacht om het je ex gewoon te vertellen? Lijkt mij dat je als volwassenen hier over moet kunnen praten. Ik begrijp dat het allemaal nog vers is en gevoelig ligt maar dat mag geen reden zijn voor jou om je op te vreten of je niet te kunnen uiten. Geldt ook voor je aanstaande vriendin.

Eerlijk zijn hierover lijkt mij het advies. En als 'vrienden' dat niet kunnen/willen begrijpen dan moet je je afvragen of het wel echte vrienden zijn. Ik zou iig niet de reden willen zijn dat 2 mensen die graag bij elkaar willen zijn, dat niet kunnen.
Wat een hoop 'zijn' in mijn stukje...begin er helemaal van te zoemen
quote:Sensy12 schreef op 20 juli 2008 @ 17:11:

Heb je er aan gedacht om het je ex gewoon te vertellen? Lijkt mij dat je als volwassenen hier over moet kunnen praten. Ik begrijp dat het allemaal nog vers is en gevoelig ligt maar dat mag geen reden zijn voor jou om je op te vreten of je niet te kunnen uiten. Geldt ook voor je aanstaande vriendin.

Eerlijk zijn hierover lijkt mij het advies. En als 'vrienden' dat niet kunnen/willen begrijpen dan moet je je afvragen of het wel echte vrienden zijn. Ik zou iig niet de reden willen zijn dat 2 mensen die graag bij elkaar willen zijn, dat niet kunnen.Eens en daarbij hoeft hij zich niet schuldig te voelen, want hij heeft t uitgemaakt met zn ex en is vrij om te doen en laten wat hij wil. Als hij nog in een relatie zat met ex was t n ander verhaal, dus please volg je hart gewoon en ga gewoon verder daten met die andere chick, misschien lijkt ze wel leuk, maar in n relatie kan t toch tegenvallen, dus doe sowieso rustig aan.
quote:rosanna08 schreef op 18 juli 2008 @ 17:08:

nou lekker zeg, zo'n beste vriendin! Misschien heel naief van mij, maar van vriendjes en exvriendjes van mijn beste vriendinnen blijf ik af! Zeker wanneer de relatie pas een week uit isAbsoluut Eensch!

Zoiets flik je niet, klaar.
quote:disney1 schreef op 18 juli 2008 @ 22:33:

net een week uit en nu al daten met 2 andere mannen....Maar die 2 mannen zijn niet zijn beste vrienden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven