wanneer cv bijvullen?
zondag 28 september 2014 om 12:05
Wanneer moet je eigenlijks je cv bijvullen? Had het wel op internet gezocht maar bij de 1 staat als de druk onder 1 is en weer op een andere site staat als de druk onder de 1,5 is. Momenteel is op de barometer af te lezen dat de druk bij mij op 1,3 staat.
Wanneer is het handigst om het bij te vullen?
Wanneer is het handigst om het bij te vullen?
zondag 28 september 2014 om 12:24
Bij mijn onze CV is het als de druk onder de 1,5 komt. Dat staat ook op een stickertje bij de gebruiksaanwijzing. Daar kwam ik van de week achter. Ik weet het, doordat ik het gelijk aan de monteur vroeg en toen de waardes waartussen de druk moet zitten met watervaste stift boven de meter heb gezet. De meter is digitaal, dus geen rode streepjes met van en tot, zoals bij mijn onze oude cv.
Later is nu
zondag 28 september 2014 om 15:20
quote:maantje1001 schreef op 28 september 2014 @ 12:17:
Ik dacht dat dit over een ander CV zou gaan
Waarom zou je je ketel bij willen vullen? Specifieke problemen met de verwarming?
Omdat een ketel niet meer verwarmd wanneer de druk te laag is.
Sommige mensen, waaronder ik zelf, zijn een niet werkende ketel heel erg graag voor.
Ik dacht dat dit over een ander CV zou gaan
Waarom zou je je ketel bij willen vullen? Specifieke problemen met de verwarming?
Omdat een ketel niet meer verwarmd wanneer de druk te laag is.
Sommige mensen, waaronder ik zelf, zijn een niet werkende ketel heel erg graag voor.
Niet geschoten is altijd mis
zondag 28 september 2014 om 16:02
Die van mij kwam niet boven de 1.7. Ook als de onderhoudsmonteur hem bijvulde, hoger ging gewoon niet. Maar dan was ie prima vol. Bij meeste geldt inderdaad tussen 1-2. En dan is meer richting 2 beter, omdat hij dan nog wat kan zakken zonder dat je er last van krijgt. Ik zou bij 1.3 inderdaad wat bijvullen, beter nu dan dat je midden in december ineens een niet werkende cv hebt.