Mode & Beauty alle pijlers

Mijn kapsel uit de mode?

04-10-2014 01:10 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik heb mijn haar een tijdje geleden laten kleuren zoals op de foto hieronder.

Omgekeerde ombré

Enkel de kleuren zijn verschillend, van mij is het meer witblond en donkerbruin i.p.v. zwart, maar het is precies in 2 delen gedaan zoals op de foto:

bruine mèche in mijn pony en de binnenkant donker gekleurd (zodat wanneer het los is er plukjes bruin uitkomen en als het opgestoken is bovenkant blond en onderkant donker).

Het is dus niet zoals een ombré, ik weet niet welke naam dit kapsel heeft. Meestal volg ik de haartrends niet echt en doe ik uiteindelijk waar ik zelf zin in heb, maar ik bedacht me juist dat je dit een paar jaar terug heel vaak zag en nu haast nooit meer, dus ben eens nieuwschierig naar jullie mening.

Van mij ziet het er meer zo uit.

Bedankt!
een mesh in mijn froefroe

Een watte?
Ik heb dit jaaaren geleden ook gehad. (bovenkant blond- onderkant rood/bruin) Nu zie ik het nog steeds wel eens. Als jij t mooi vind, boeit het niet of het wel/niet in de mode is.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:scriptum schreef op 04 oktober 2014 @ 01:11:

een mesh in mijn froefroe

Een watte?Ja, graag een vertaling naar het Nederlands.
Ik heb het nooit mooi gevonden ook niet toen het in de mode was. Als jij het mooi vind gewoon houden zo.
Tek time you gon fine ants belly
quote:yasmijn schreef op 04 oktober 2014 @ 01:21:

[...]

Ja, graag een vertaling naar het Nederlands.Heb het al veranderd. Froe froe is een ander woord voor pony in het vlaams.
quote:honeyy schreef op 04 oktober 2014 @ 01:24:

[...]

Heb het al veranderd. Froe froe is een ander woord voor pony in het vlaams.Oh, grappig!
Ik zou willen dat mijn haar zoveel volume/dikte had om twee kleuren zo uit te laten komen.

Tot nu toe hoef ik qua kleuring er niks voor te doen nl:peper/zout met grijs
Krijg motto niet verwijderd :-)
quote:iceteapeach schreef op 04 oktober 2014 @ 02:09:

Ik zou willen dat mijn haar zoveel volume/dikte had om twee kleuren zo uit te laten komen.

Tot nu toe hoef ik qua kleuring er niks voor te doen nl:peper/zout met grijs Och veel volume en veel haar is ook niet alles hoor. Daarom heb ik het veel laten verknippen, zodat het niet meer zo wild zou staan iedere keer maar heb er juist een hekel aan dat er zoveel volume in zit.
Ik vind het zelf niet mooi, maar jij wel, dat is toch het belangrijkste.

Genoeg mensen die dit prachtig vinden lijkt me.
Niks moois of hips of stylish aan!
Een buurtgenoot van me heeft haar haar bovenop spierwit en de onderste laag is pikzwart. Het lijkt net een stinkdier. Maar zij vind het kennelijk heel mooi, want ze heeft het al jaren zo, en dat is het belangrijkste.
Een stinkdier
quote:biefstuk schreef op 04 oktober 2014 @ 07:32:

Een buurtgenoot van me heeft haar haar bovenop spierwit en de onderste laag is pikzwart. Het lijkt net een stinkdier. Maar zij vind het kennelijk heel mooi, want ze heeft het al jaren zo, en dat is het belangrijkste.Ik kan het mij voorstellen, doet mij een beetje denken aan Cruella de Vil haha. Juist daarom dat ik donkerbruin gekozen heb en asblond en geen wit.
Zó lelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat is een meche??

Die vrouw op de foto staat het wel vind ik maar je moet er maar net een type voor zijn. Mij zou het niet staan.

En verder gaat het er niet om wat mode is, maar wat jij mooi vindt, TO.
Geen idee of het in de mode is, ik denk dat je rond de 60 bent?
Wat maakt het nou uit of iets mode is of niet? Als jij het zelf mooi vindt, is het altijd goed, want dat is nu juist wat onze maatschappij zo leuk divers maakt.
Je moet het kapsel nemen wat jij leuk vind, wat bij je past,niet wat in de mode is.

Boeien of het mode is of niet.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
quote:Nouschi schreef op 04 oktober 2014 @ 09:47:

Zó lelijk.Eens, sorry TO.
quote:Justmaartje123 schreef op 04 oktober 2014 @ 10:29:

[...]

Eens, sorry TO.Ik hoor graag eens de mening van anderen, dus geen probleem als je het maar niks vind, maar hoor dan wel graag eens welke trends/kapsels jullie mooi vinden.
Krijg een enorm déjà vu

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Nou als dat al uit de mode is dan ben ik zwaar gedateerd met mijn laagjes kapsel.

En wat geef ik er om? Helemaal niks.

Als het je mooi staat is het toch prima?

Zo'n stinkdier ken ik ook trouwens,dat vind ik er dus echt niet uit zien. En ik ken iemand die fan is van die asymmetrische kapsels in nogal vreemde kleuren dat vind ik ook niet mooi.

Lang haar vind ik vaak wel mooier maar sommige vrouwen staat kort haar gewoon ook heel goed.
gewoon 20 jaar wachten, dan is het weer in de mode
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Leuk toch? Als het je staat: gewoon doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven