Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja, want als je iets lelijks zegt over mij dan knijp ik je
Au ik zet je zo in de hoek bij die andere pubers
Optimist tot in de kist!
Ik neem een nep spin voor je mee vanavond
klinkt allemaal gezellig meiden!

Spinnen zat hier! Ik moet 's ochtends zigzaggend naar de auto lopen om alle dikkerds te ontwijken. Gelukkig heb ik er tot nu toe op tijd aan gedacht.

Nu lekker weekend houden. Ik ben bekaf. Vanmiddag bij de ha geweest en het was wel wat verbeterd, maar nog wel flink gezwollen. Dinsdag of woensdag moet ik een mammo laten maken, er is een inloopspreekuur hier in het ziekenhuis. Vrijdag telefonisch de uitslag en over 2 weken nog een keer zelf naar de ha om te laten kijken en voelen of het dan echt weg is. En ik heb maagbeschermers gekregen, want inmiddels verga ik van de maagpijn door die stomme antibiotica.

Ik ben er wel al een beetje klaar mee, het voelt nu wat rommelig in mijn borst en dat vind ik wat griezeliger dan toen het nog 1 verdikte schijf was. En ik heb barstende koppijn, maar ik durf niet zo goed weer iets in te nemen.

Zo, dit was mijn geklaag.

quote:Olifantjeinhetbos schreef op 03 oktober 2014 @ 03:42:

Hoi lieve mensjes,

He bah, wij hier pret en jullie in de lappenmand!

Ja hup, die mand in! Een beetje lol zitten maken zeg, tssssss.

quote:Pilou schreef op 03 oktober 2014 @ 03:13:

Als zij er maar gelukkig mee is

Niet, ze moet ook een beetje rekening houden met ons!
Mijn ogen beginnen te ontsteken. Zal ik er bij komen in de lappenmand?

Vervelend allemaal splint.... Mag je de pillen met melk in nemen? Melk maakt een slijmlaagje in je maag aan. Misschien dat het helpt.
Ploutje, kom er lekker bij. Maar niet te lang, want je hebt veel leukere dingen te doen.

Goed plan om melk te gebruiken, ga ik proberen.
Splinter, vind het echt kleaute voor je
Hoe is het nu splint?
Thanks Slof, lekker

Het gaat weer ietsje beter. Maag is nog wat weeïg, maar niet meer alsof er een gat in zit. En m'n borst weer iets meer in het oude formaat (kan bijna weer mijn gewone beha aan), maar nog wel rommelig binnenin.

Alleen mijn hoofd bonkt en doet zeer en dat gaat maar niet weg. Dus ik doe vandaag helemaal niks en vanavond lekker bankhangen. Er ligt al een week een zak chips op me te wachten, maar daar heb ik gewoon geen zin in. Da's misschien nog wel het meest gekke van alles.

Hoe is het met jou? Oog nog vervelend? En Fant ook vervelend? Of heb je een spin in haar bed gestopt?

De foto's zijn prachtig zeg, wat heerlijk om in zo'n omgeving te zijn! Hoop dat je het lekker naar je zin hebt.
Zooo, zit er hier eentje tot aan zijn oren in een bak met natvoer te slobberen.
Oog doet pijn, rug is nu weer acceptabel en Fant gedraagd zich keurig na het spinnendreigement

Het is inderdaad prachtig hier en ik wil zeker nog een keer terug naar Canada.

Gelukkig dat het weer wat beter gaat Splint. Hoe lang heb je nog ab?
Maandagochtend de laatste, dus ik heb er nog 5 te gaan.

Vervelend van je oog. Jullie zijn dus samen een beetje de lamme en de blinde? Lekker stel.

Maar kun je daar iets krijgen voor je oog? En wat voor feessie had je gisteren nou en hoe lang mag je nog blijven? En hoe zijn Hopper en Toulouse en en en de rest?

(sorry, geheugen staat op uit-stand)
Haha. Ik heb inmiddels antibioticadruppels voor mijn oog. Ben benieuwd.

Gister was ik met Riekels bij screamfest.ca en dat was best leuk maar ik ben er te nuchter voor. Allerlei spookhuizen dus. Wel mooi gemaakt

Aan komende week ga ik, als het goed is met Pimmels op stap. Want Fant wil dat hij spannende dingen met mij gaat doen

Ik gok wandelen in de woeste natuur of kanoën

Toulouse is een dikkertje, eigenwijs en gek op melk en heeft een ongelofelijk zacht vaggie

O'Malley is heel lief en aaibaar enzo en lekker speels met mijn schoenveters

Sanna is lief en blij en leuk en Hopper is een oude mopperopa met blije momentjes.

En Fanteman heeft veel geduld en is heel lief en behulpzaam. Ik heb gevraagd waar zijn jongere duplicaat woont

Het weer is hier bijzonder. Heel veel zon. Het ene moment rond de 5 graden en een dag later rond de 20 graden. Maar bijna altijd zon. Heerlijk
En die Fant kan heerlijk koken. En tetteren
Fant is ook een dikkerdje dat komt door het lekkere koken (soms)

En Plous is heel leuk, en stoer.

Morgen naar Banff. Hopelijk weer mooi weer.

Splint ik hoop zo dat het wat blijft opknappen.

Bieb hoe is het?

En met de rest?

Ik hoop dat Plous de trend "bezoek de Fantefam. heeft ingezet en dat we nog heel wat Tetters deze kant gaan zien opkomen
Optimist tot in de kist!
Ow, wat klinkt dat leuk allemaal! En dat Fant kan tetteren, goh, dat had ik nou echt niet verwacht.

Ben heel benieuwd naar je spannende avonturen met pimmels! (was het niet pommels trouwens?)

En als jullie nog behoefte hebben om de minder leuke kanten van de ander van je af te schrijven, doe dat dan gewoon even in dunnere letters, dan valt het niet op.

En ja, ik hoop heel erg dat ik ook een keer Plous achterna kan komen. Canada staat al heel lang op ons verlanglijstje, maar dan wil ik er ook gelijk lang naartoe en dan kost het natuurlijk wel een paar centen. Maar nu is er wel weer een extra reden bijgekomen, om bij jou te komen kijken!
Doen Splint. Echt doen. Het is prachtig hier. Lekker eten, aardige mensen, en dan dat landschap
Heerlijk om te lezen hoe leuk jullie het met elkaar hebben. Ik krijg er ook zin van om naar Fant te gaan.

Als je het geld bij elkaar kan krijgen Splinter, zou ik zeker gaan. Mooi doel om voor te sparen toch?

Alle onstekingen klinken maar naar hoor. Gelukkig dat er medicijnen voor zijn. Ik was alleen nog benieuwd wat je nou bedoelde met rommelen in je borst Splinter.

Ik doe het ff kalm aan. Vandaag tot 10 voor 11!!! uitgeslapen. Heerlijk!
Wauw, dat is lang voor jou, Dee! Lekker hè.

Dat rommelen is dat het rommelig voelt van binnen. Eerst was er 1 verdikte schijf, 1 geheel zeg maar. En nu lijken het meer losse stukken die verdikt zijn. Lekker duidelijk, maar ik weet niet goed hoe het te omschrijven.

Eigenlijk moet ik gewoon eens gaan rekenen wat het kost, zo'n reis. Liefst zou ik dan 6 weken willen en een camper huren. Maar dan moeten we nog wel even doorsparen vrees ik. Maar het helpt vast als ik wat concreter weet wat het kost, in plaats van 'heeeeeel veel'.
Maaaaaaarrrrr Splint, als je ook gewoon v kamperen houdt dan hebben wij letterlijk alles voor kamperen, incl. tent, matrassen, keukenspul, etc. Kun je zo mee nemen. Bespaart je toch weer een paar duizend euro.

En Dee, je komt ook maar hoor, 't is hier altijd een stuif es in

We gaan zo lekker naar Banff!!

En Vrijdag naar New York
Optimist tot in de kist!
Ik was er om een uur of 8 al wel uit maar na een kop koffie ben ik er lekker weer ingekropen. Door de week kom ik echt slaap tekort.

Ik snap je beschrijving prima hoor. Lijkt me ook wel een eng gevoel. Ik hoop voor je dat het snel over is.

En je vakantie? Ik zou dat mooie aanbod van Fant aannemen! Scheelt je echt heel veel geld. En ik zou dan ook samen een weekendje weggaan. Lekker tetteren in een tent

Wat een leuk vooruitzicht Fant, naar the big apple!
Aanbod geldt voor alle Tetters he!
Optimist tot in de kist!
Een TetterTent.

Met bearspray dan wel, hoop ik.
Zonder zou ik niet gaan Splinter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven