Het grote weggeeftopic 2.0 Freecycle Viva!!

05-10-2014 11:24 1381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens inkakken van het oorspronkelijke weggeeftopic maar omdat we het er over hadden hoe mooi dat toch altijd was, heropenen we bij deze het weggeeftopic!!

In dit topic draait het om niets anders dan het weggeven van die spullen die bij jou in de kast blijven liggen. Kleding, huisraad, decoratie, kortings- en waardebonnen, je kunt het zo gek niet bedenken!

De enige regel is dat het weggeven onvoorwaardelijk en belangeloos moet zijn.

Je mag er dus niets voor terug vragen!

Uiteraard vergoed de ontvanger de verzendkosten en ik zou voorstellen dat net als bij Marktplaats ofzo de verzender wacht op de ontvangst van de verzendkosten voor het item verzonden wordt.

Dit om conflicten uit het verleden te vermijden.

Laten we hopen dat dit topic weer net zo mooi wordt als het oorspronkelijke weggeeftopic ooit

Oh, en regio vermelden is handig ivm ophalen

Game on!

Edit 6/10;

Gratis tip van de chef:

Opsturen met pakketpost is het goedkoopste met DHL of Kiala.

Je print zelf je etiket dan en geeft het pakket af bij een DHL of Kiala pakket. Je verstuurt het naar het DHL- of Kialapunt het dichtst bij de ontvanger en de ontvanger kan het daar ophalen.

Kosten; ¤3,95 voor Kiala (tot 15 kg)

¤4 voor DHL, (tot 10 kg).

Scheelt al gauw drie euro met PostNL.

Tip van de chef 2 en gejatte tekst van Vivamod:

Om misbruik van de plaatjesplakfunctie te voorkomen, kun je via forum@viva.nl (met als onderwerp 'plaatjesplakken') deze rechten voor je account aanvragen.

Kan alleen als je meer dan 200 posts hebt, en dat kun je weer zien door op het roze balkje bij je naam te klikken.
668, the neighbour of the Beast
quote:*Ginger* schreef op 06 oktober 2014 @ 21:20:

Haha, inderdaad Maria-gate. En dan ineens erachter komen dat de persoon in kwestie al dubbelnickend gewoon ook in de mailinglijst zat...

Dat was eigenlijk het grappigst.

Wat was jouw vorige nick trouwens? In pb mag ook.
Leuk, een nieuw topic! Zijn er nog ook viva-forummers uit Antwerpen?

Ik heb hier nog een grote landkaart voor de liefhebber!
quote:mali30 schreef op 06 oktober 2014 @ 20:59:

Yavanna, in welke regio woon jij? Interesse in de stofzuiger.Eindh, werk Gemert
Ginger, mijn dochter heeft maat 23, mag ik erom vragen als ze te klein zijn voor Mali?
quote:meldepel schreef op 06 oktober 2014 @ 21:30:

Leuk, een nieuw topic! Zijn er nog ook viva-forummers uit Antwerpen?

Ik heb hier nog een grote landkaart voor de liefhebber!

Ik kan iig wel postbode spelen van Deurne naar de post in Nederland

Spaart weer verzendkosten uit.
Balen Yavanna Ik regio Utrecht
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Marels schreef op 06 oktober 2014 @ 21:34:

[...]

Ik kan iig wel postbode spelen van Deurne naar de post in Nederland

Spaart weer verzendkosten uit.Handig!! Zo'n grote landkaart past niet in een kartonnen doosje
Marels, je hebt een pb

Al was hinten misschien ook wel leuk geweest.

We hebben detective gespeeld over een tv, bijvoorbeeld :-)
quote:noah88 schreef op 06 oktober 2014 @ 20:50:

Bieb 2.0, die witte oorbellen..... Wat mooi! Zijn die al vergeven?

Ik had geen oorbellen in de aanbieding Plakte het plaatje voor iemand zonder plaatjesrechten.

Dus dan zou je even moet kijken wie ik quote
Wat leuk dat er weer een weggeeftopic is!! Ben zelf voornamelijk een meelezer op het forum, maar groot fan van weggeefgroepen op Facebook waar ik wel actief dingen plaats. De volgende keer zal ik hier aan denken al zal het voornamelijk kleding zijn, want student..
quote:*Ginger* schreef op 06 oktober 2014 @ 21:37:

Marels, je hebt een pb

Al was hinten misschien ook wel leuk geweest.

We hebben detective gespeeld over een tv, bijvoorbeeld :-)

Gut, die tv was ik dan weer vergeten.

Nooooooit meer wat van gehoord trouwens.
quote:silverzephyr schreef op 06 oktober 2014 @ 21:40:

Wat leuk dat er weer een weggeeftopic is!! Ben zelf voornamelijk een meelezer op het forum, maar groot fan van weggeefgroepen op Facebook waar ik wel actief dingen plaats. De volgende keer zal ik hier aan denken al zal het voornamelijk kleding zijn, want student..Volgens mij was kleding hier hét grootste succesnummer van het weggeeftopic.
Mali, wij hebben nog een 4-pits gasstel liggen dat nog prima werkt. Hij is via via beloofd aan iemand, maar heb er sindsdien niks meer van gehoord dus zal eens navragen of diegene hem nu wel of niet wil. Heb jij er anders iets aan? Zuidoost-brabant

NNoah88, ik zie graag foto's van de push up bh's maat 75c, misschien is het wat voor me.

Edit; mali, ik lees nu dat je niet in de richting woont. Als het gasstel nog beschikbaar is (is dus nog even onder voorbehoud) is een ritje voor zowel stofzuiger als gasstel misschien een idee?
Harten 4 ik heb gemaild:)
quote:Marels schreef op 06 oktober 2014 @ 21:40:

[...]

Gut, die tv was ik dan weer vergeten.

Nooooooit meer wat van gehoord trouwens.Dat verbaast me dan weer niks. Wat een suffe actie was dat. Of eigenlijk, een suf gebrek aan actie. Wel jammer, had graag geweten waarom het nou niet doorging. Nu is het zo'n "emmer uit het raam" eind
Blondie, heb je de babykleding nog? En dan met name de kleinste maatjes (50 t/m 68)
quote:loeki2468 schreef op 06 oktober 2014 @ 21:48:

Blondie, heb je de babykleding nog? En dan met name de kleinste maatjes (50 t/m 68)Ja ik heb ze allemaal nog! Het is een doosje vol, je mag het allemaal hebben!
Ik geef mijn trouwjurk weg. Heb hem paar keer op Marktplaats gezet maar er biedt geen hond op. Ja van die dubbeltje op eerste rij mensen maar uit principe verkoop ik hem niet voor super lage prijs dan geef ik hem liever weg aan iemand van dit forum die er anders geen geld voor heeft ofzo. Of iemand die zo iemand kent.

Aangezien huwelijk binnen paar maanden over was en ik er dus behoorlijk slechte herinneringen aan heb mag het ding weg. Maar ik wil er iemand blij mee maken, niet een of andere oplichter die hem alsnog op marktplaats lazert. Beetje principe kwestie.

De mijne is maat 40 en moet nog naar de stomerij dat is nooit gebeurd. Ik ga er geen cent meer aan uitgeven. Was nieuw rond de 1500 euro en van t merk Linea Raffaeli

catalogus plaatje
quote:GrumpyCat1983 schreef op maandag 06 oktober 2014 21:50 Ik geef mijn trouwjurk weg. Heb hem paar keer op Marktplaats gezet maar er biedt geen hond op. Ja van die dubbeltje op eerste rij mensen maar uit principe verkoop ik hem niet voor super lage prijs dan geef ik hem liever weg aan iemand van dit forum die er anders geen geld voor heeft ofzo. Of iemand die zo iemand kent.

Aangezien huwelijk binnen paar maanden over was en ik er dus behoorlijk slechte herinneringen aan heb mag het ding weg. Maar ik wil er iemand blij mee maken, niet een of andere oplichter die hem alsnog op marktplaats lazert. Beetje principe kwestie.

De mijne is maat 40 en moet nog naar de stomerij dat is nooit gebeurd. Ik ga er geen cent meer aan uitgeven. Was nieuw rond de 1500 euro en van t merk Linea Raffaeli

catalogus plaatje Wat gaaf!!! Tis dat ik al getrouwd ben!!
(De jurk en je weggeeft actie bedoel ik dan!)

Ik post 'm op het Trouwen in 2015 topic :-)
quote:Bieb2.0 schreef op maandag 06 oktober 2014 21:39 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="noah88 in "Het grote weggeeftopic 2.0 Freecycle Viva!!"" class="messagelink">noah88 schreef op 06 oktober 2014 @ 20:50</a>:</b>

Bieb 2.0, die witte oorbellen..... Wat mooi! Zijn die al vergeven?</div></blockquote>

Ik had geen oorbellen in de aanbieding Plakte het plaatje voor iemand zonder plaatjesrechten.

Dus dan zou je even moet kijken wie ik quote Hahaha mij misschien??
Hij is gaaaaaaaaaaaaaaaf trouwens
PS eigenlijk was ie maat 42 maar bovenstukje is op sommige plekken ingenomen dus vandaar dat ik het op 40 hou
quote:Marels schreef op 06 oktober 2014 @ 21:54:

Ik post 'm op het Trouwen in 2015 topic :-)

Ja dat mag!

PS op het plaatje ziet het er wel anders uit dan met mijn maat hoor heb de foto's alleen niet meer op mijn computer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven