VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:Elyane schreef op 20 juli 2008 @ 23:01:

Jaaaa, Dropje leuk!! Zal voor de vorm nog wel even met Zorro overleggen.Misschien handig om te inventariseren of er mensen komen met een extreem gggristelijke achtergrond en/of arabische o.i.d. achtergrond, zodat ik daarmee rekening kan houden of het af moet blazen.
die zijn er in ieder geval niet.

Ons publiek is zeg maar van kaas, worst bier en wijn
ah dan kan ik de gom nog ff extra in het zonnetje zetten !
quote:Pebbles schreef op 20 juli 2008 @ 22:27:

[...]

Dat is echt zo.

Gisteren had ik een mopperende klant in de hemel. Op dat moment kwam het ook met bakken uit de winkel, maar het was daarvoor de hele ochtend droog geweest.
Zo druk hier opeens! Ik was even bij buren om hun babyfoon terug te brengen want had even opgepast via de babyfoon. Zo leuk en gezellig om leuke buren te hebben. Echt een verrijking van je leven.

Leuk hoor Drop als je gaat buikdansen! Kaas, worst, bier en wijn en nu buikdansen. Kortom het wordt gezellig in oktober!

En Ely, over een jaartje of 25 heb je weer zo'n feestje maar dan van Zen en Lotje

Ik duim ook voor je Drop. Dubbele lasten zijn ruk en onzekerheid is altijd vervelend dus morgen wordt jullie huis gewoon verkocht. Zo!

Oja weer verhaal. Het is niet zozeer dat ik baal van dit weer want ik vermaak me prima. Maar ik heb zin in het zomergevoel, vind ik heerlijk! Ik ben ook niet bang voor een beetje regen en ga zo met regen met kids naar buiten, met regenjas en laarzen aan. Maar dat is toch wel een herfstig tafereel en wil nu rose en BBQ! Maar goed: het komt eraan! Joehoe!
whahaha, zal Zorro weten te waarderen hoor!
quote:dropje schreef op 20 juli 2008 @ 23:20:

ah dan kan ik de gom nog ff extra in het zonnetje zetten !Believe me, met jouw mooie zandlopervormen zal Zorro wel even rode oortjes krijgen!
Ja dames, dan wel videograaf meenemen hoor, want ik wil die buikdans wel graag zien.

He, ik ben erg tevreden met onze herfstvakantie bestemming, maar had ook wel erg graag trouw-feest meegemaakt.

Hier loopt werkster rond die ik zo moet ontslaan. In mijn werk doe ik dat zonder problemen, althans, zie ik er nooit echt tegenop. Maar in mijn eigen huis... niet mijn ding. Linoleum heeft de vorigen dan ook de wacht aangezegd.

Mmm, Drop, dubbele maandlasten. Niet fijn, kunnen jullie nog wat schuiven met vraagprijs huis? Of is dat het niet en is het gewoon zomer-kwakkeltijd?

Ik zal Benjamini alle liefde en BV geven hoor, ik vind het alleen zo heerlijk om te slapen 's nachts . En aangezien hij echt makkelijk in slaap valt na een kwartiertje schreeuwen doorgaans leek me dat een handige optie. Maar hij heeft al braaf geluisterd. Gisteravond wilde hij niet slapen (dat was dan weer beetje onhandig), maar daardoor nog een voeding om 21.00 en daarna 01.00 en 04.00 en toen pas weer toen de rest ook wakker was. Prima dus.

Ja, die verspreking van Pebb "Gisteren had ik een mopperende klant in de hemel" vond ik ook lief, begrijp ook waardoor 't komt, maar wel grappig zo. En inderdaad, als je veel buiten bent merk je aanzienlijk minder van "aanhoudende" regen.

ZAterdag heb ik trouwens kinderen gewoon regenjas aangetrokken en kap over de wandelwagen gedaan en zijn we toch gewoon brood gaan halen enzo. Het is anders maar balen als je gaat zitten wachten tot het droog is. Frisse neus en wat druppels doet wonderen voor je humeur (als je er op gekleed bent.
Goedemorgen!

Ik snap wel wat Nathje bedoelde met zomerweer. Gewoon lekker zonnetje, blote benen en naar buiten. Nu kan dat ook hoor, gisteren heb ik iedere keer dat het ging regenen de tuinkussens in de keuken gegooid en KW en Schorrie gingen schuilen onder de glijbaan om vervolgens na de bui weer vrolijk plaats te nemen buiten, maar is toch fijner als het heel de dag droog is en er geen dreigende regenwolken overdrijven. Maar goed... droog en 20 graden vind ik al prima.

Krijg helemaal trek van de recepten voor Morrie!

Ben benieuwd wat het gaat worden.

Pebbles, ik vind het lief van de luisterboeken, maar we hebben we inmiddels een stuk of 6 dus je hoeft geen moeite te doen. Toch bedankt!

Ik ben geen held, maar vind reizen, nee de wereld zien erg leuk!

Ben inmiddels in diverse landen geweest in Europa (oa Spanje, Oostenrijk, Zwitserland, Italie, Frankrijk) en buiten Europa(oa Thailand, Mexico, VS, Marokko) en wil zeker nog naar Argentinie, Peru, Zuid Afrika, Jordanie, Australie... oh, teveel om op te noemen. Komende jaren wordt het gewoon de camping in Italie

Heb je vandaag een bezichtiging, Drop? Ik dui voor je want dubbele lasten is niet leuk!

Lien, waar ga je heen in de herfstvakantie? In binnen- of buitenland?

Al een half jaar, Peb? Aan de ene kant is het al een half jaar en aan de andere kant is het pas een half jaar. Meid, wat gaat de tijd snel. Neem je tijd.

Wat was ons weekend geslaagd. Schorrie is een schatje en samen met KW is het helemaal een lekker duo. Hij miste hem echt vanmorgen.

Morrie, ik heb onze stukjes hier op het forum rond het logeerpartijtje opgelagen in een Word document en naar je gemaild. Is het e-mailadres je voorletter.achernaam@ etc. ?

Ik twijfel namelijk.
Ik heb het gekregen Wind. Nog niet geopend eerlijk gezegd, maar het is in ieder geval aangekomen.

Ga nu maar eens naar de winkel om eetgedoe te regelen. Ben brak want slecht geslapen vannacht. Vergat vanochtend ook nog mijn tas dus stond zonder sleutels en telefoon buiten met Schorrie. Gelukkig had ik wel mijn autosleutel in mijn hand dus ik ben na het kdv maar naar mijn moeders werk gereden voor een sleutel. Lekker suf zeg.

Ik vind de avators van Vrolijk en Dropje op elkaar lijken, en vergis me steeds in wie wie is. Dan denk ik bijvoorbeeld dat Vrolijk gaat buikdansen
Nou, die avatars van Drop en Vrolijk kan ik nog wel uit elkaar houden. (itt de nep Morrie: Mille ) De vergissing dat Vrolijk zou gaan buikdansen vind ik dan wel erg lollig! Vrolijk, anders doe je toch gewoon gezellig een dansje mee?

Ik heb vandaag een thuiswerk dag maar ga eerst het hele huis puinruimen. Men, het is hier een bende! Morgen komt onze nieuwe hulp dus het doel is woensdag een blinkend opgeruimd huis. Dat lijkt me zo heerlijk! En dan een portie zon erbij en het kan niet meer stuk!

Veel plezier bij Lien en Benjamini! Foto's zouden inderdaad leuk zijn!
Ze hebben dezelfde donkere kleur, dat is het denk ik. Want als ik écht kijk, zie ik ook wel het verschil hoor .

Puinruime is ook goed voor thuiswerken, als het een chaos is, kun je niet werken Nath!

Onze nieuwe werkster komt donderdag. De oude kwam altijd op maandag, en nu hebben we dus een overbruggingsperiode. Wel jammer dat mijn vriendinnen dus vanavond komen, ik heb besloten niet eerst schoon te maken. Het zijn toch vriendinnen, die moeten maar door de stucvoetstappen van Harrie in de hal heenkijken . O ja, en ook door het mail van het pizzadeeg dat al sinds vorige week in de keuken op de grond ligt!

Ja, inderdaad, Pebbles en Mille zijn die lieve Benjamini aan het kijken nu!

Ik ga uiteindelijk Enchiladas maken vanavond. Gewoon uit een pak. Geen zin om echt mijn best te doen op hoofdgerecht én toetje, dus nu doe ik alleen mijn best op het toetje van Vrolijk. Ga er nu aan beginnen want dan kan ik ook nog wat lange vingers meepikken.

Vandaag is het toch echt wel slecht weer, met de beste wil van de wereld kan ik van het weer vandaag niets positiefs meer maken.
Ik heb ook een thuiswerkdag en nog geen nieuwe hulp. Wel al gereageerd op MP mensen, dus ik ben benieuwd.

Ik ga niet buikdansen, maar vind het een lollig idee van Morrie. Helaas gaat het 'm niet zijn want ben niet zo buikdanserig.

Ik heb geen zin om te werken. Werken is stom, maar deadlines zijn morgen dus moet wel. Ik sleep mezelf maar weer van forum af.
Nou, kwee niet hoor. Klontjes in de custard, beetje eruit geschept, daardoor bleef custard denk ik te dun. Toen weer wat poeder erdoor maar dat ging natuurlijk weer klonteren. Nu staat het in de koelkast maar ik heb eigenlijk spijt dat ik niet even nieuwe custardvla gemaakt heb. Denk niet dat het helemaal goed gelukt is.

Gecondenseerde melk met citroensap is trouwens wel heeeeel lekker!
quote:Morrie schreef op 20 juli 2008 @ 22:31:

Peb, je maakt echt een leuke verspreking in je tweede en derde zin!Hahaha, ik ga hem ook lekker niet verbeteren!
Allemaal thuiswerkers vandaag! Ik niet hoor. Ik ben aan het werk, maar merk dat ik er even klaar mee ben. Sinds dat ik hier werk is het rennen en vliegen en nu lijkt het er eindelijk op dat het wat rustiger gaat worden, maar nu staat vakantie voor de deur. Iig met leeg hoofd op vakantie. Dat is dan wel weer fijn. Morgen nog een rechtzaak en dan eigenlijk geen grote dingen meer. Lekker hoor.

Vrolijk je hebt nog tot 24 oktober om te reperteren

Als je toetje net zo lekker is als de taart gisteren dan komt het wel goed, Morrie.

Lien en Peb, hoe was het bij Lien?

Bleh... het een grieperig gevoel. Moe, hangerig, KOUDDD, vochtige ogen, spierpijn. KW was vanmorgen ook al aan de diaree en Bries was ook al niet prut. Mmmhh. beter nu dan zaterdag want dan gaan we op vakantie!
Ik moet nog naar de brievenbus, maar het regent hier al aan een stuk door vanaf vanochtend 9 uur. Beetje vervelend.

Heb wel even lekker gelegen net, tot een vriendin belde, ook gezellig.
Benjamini is een poepig tevreden mannetje. Erg lief om hem te horen urmen en hem te zien buikslapen in de box.

Lien ziet er top uit, als kraamvrouw! En een mooi groot echt huis.

En met Mille was het gezellig, maar wel druk onderweg met heul veul regen.

KWam doorweekt in pakhuis, maar onderweg een joggingbroek uit een rek getrokken en gekocht, dus wel weer droog aangekleed nu.

Meave, ik ben veel gaan werken als afleiding, maar inmiddels is het noodzakelijk qua hoeveelheid werk en belangrijker, doe ik het vol enthousiasme en gedrevenheid. Ik vind het heel erg leuk.

Pebblo en ik hebben als vanzelf draai gevonden waarbij werkzaamheden in evenwicht zijn en we ieder onze eigen taken hebben en daarmee gelukkig zijn.

Ik merk nu achteraf dat ik voig jaar gewoon de kracht en energie niet had door de zorgen om mama. Het interesseerde me minder en het was Pebblo's zaak waar ik in meehielp. Inmiddels is het zoals het oorspronkelijk bedacht is; ónze zaak waar we samen zo ongeveer evenveel in werken. Het voelt niet als werk, ik vind het gewoon jammer als ik een dag niet kan werken.

Het lijkt me heel leuk en bijzonder om Dropje te zien buikdansen!

Weersverwachting voor morgen en rest van de week is trouwens nog steeds goed!
Ik lig prinsheerlijk op bed met laptop en koorts.
Prinsheerlijk en koorts.... dat is geen combinatie hoor.

Pebb, fijn dat het als jullie zaak voelt nu. Is Pebblo eigenlijk wel een beetje "geland" als in: heeft hij nu ook echt z'n draai gevonden? Is de winkel voldoende voor hem?

Hier een zielige Kiloknaller die thuis kwam met buikpijn en toen ik zei dat ik 'm dan wel naar bed zou brengen al bijna op de eerste traptrede ging liggen om te slapen. Zonder mopperen een zetpil gegeven, dus zal wel loslopen denk ik, maar hij was wel zielig. Hij is eigenlijk nooit ziek, 1 / 2 keer per jaar maximaal en ik vind ;m dan wel extra lief omdat hij zo meegaand en slap is. Normaal stuitert hij in de rondte .
Ah, mijn pc doet het weer! Lang leve Vrolijkerd. Helaas alleen geen sport vandaag ivm nog wat werk afmaken. Vanmiddag lag pc eruit en geen internet, muis deed raar etc. Oude pc trok het allemaal denk ik niet meer. Hahaha..Vrolijkerd vond het geloof ik wel jammer want die had, just in case, alweer folders meegenomen van klaptops en desktops :-)

Lien, beterschap met KK. Klinkt inderdaad wel heel sielug zo'n stoer ventje die zich naar bed sleept.

Ai Wind, beterschap voor jou en de jouwen. Klinkt niet al te best en hopelijk wel weer snel op de been voor je vakantie.

Hmm..dan heb ik zeker ook nog tot 24 oktober om alles weer buikdanserig strak aan te halen?

Drop, hoe is het geduim gegaan?

Morrie, hoe is de taart uiteindelijk geworden?

Peb, wat een lieve verspreking was dat. Klinkt alsof je plezier in je werk hebt en dat is altijd goed!

Geinspireerd door jullie allen heb ik 2 hele leuke lampen gezien. Nu even tijd vinden om te kijken welke het gaat worden.

Lamp 1

Lamp 2
O ja: consultatiebureau update: 8 ons aangekomen sinds geboorte 4 weken geleden: 4700 gram en 57 cm. Duidelijk een broer van Kiloknaller, hoewel niet helemaal, want in verhouding tot lengte zat gewicht er ietsje onder, dat was bij Kiloknaller altijd precies andersom .
O ja, Nippo, ik heb het taartenboek besteld, ben benieuwd!

En helemaal vergeten te zeggen dat Mille en Pebb gezellig was en dat de shirtjes door de hele familie zijn goedgekeurd . Ik vind het zo lief en leuk dat ik (o nee, Benjamin) zo verwend word, voelt zo rijk en fijn allemaal. Dankjulliewel!
Das best goed Lien! Hij is alweer een hele vent. Fijn om te weten dat hij het zo goed doet.
En hierna ga ik thee en boek op bank doen, maar wilde nog even zeggen: lamp 2.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven