Mijn man wil sokken.

07-10-2014 14:45 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke ik heb echt een probleem van wereldformaat. Mijn man is bijna jarig en ik vroeg hem wat hij wilde hebben ... en het enige dat hij kan bedenken is SOKKEN. Jaja.

Dus nu ging ik zelf maar wat bedenken en ik bedacht dat ik

- een mooi horloge wel een goed idee vond

- of een nieuwe fles van zijn luchtje (is bijna op)

- misschien een nieuwe sportbroek (die hij nu heeft is een beetje aan de kleine kant eigenlijk)

Maarr... een horloge lijkt me het leukst. Alleen er zijn er zoveel!! Hoe kies je nu een die je man leuk vindt? Ik voel me net een man die een goede verlovingsring probeert uit te zoeken...

Iemand tips hoe ik subtiel kan hinten op horloges? Ik heb nog anderhalve week namelijk

Oh en omdat ik de beroerdste niet ben koop ik ook nog wel wat nieuwe sokken voor hem hoor.
quote:michelleobama schreef op 07 oktober 2014 @ 14:48:

Ik zou je man gewoon meenemen naar de juwelier en hem zelf een horloge laten uitzoeken. Dan kan hij kijken wat hij mooi vindt.Ik zou je man gewoon meenemen naar Modehuis Zeeman en hem zelf een paar sokken laten uitzoeken. Dan kan hij kijken wat hij mooi vindt.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Zo blij dat ik sokken brei!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Als hij sport, koop dan 'n sporthorloge met hartslagmeter en kcal-teller e.d.
quote:sondra_74 schreef op 07 oktober 2014 @ 15:45:

Spullen geven is hartstikke uit. Het gaat tegenwoordig om belevenissen. Wellicht een leuk uitje bedenken en dat geven?Een experience hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:grenada schreef op 07 oktober 2014 @ 16:00:

[...]

Ik zou je man gewoon meenemen naar Modehuis Zeeman en hem zelf een paar sokken laten uitzoeken. Dan kan hij kijken wat hij mooi vindt.Onder de 30 euro heb je écht geen mooie sokken hoor tssssskkkk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 07 oktober 2014 @ 16:27:

[...]

Onder de 30 euro heb je écht geen mooie sokken hoor tssssskkkk.

nee, alles daaronder ziet er misschien geinig uit, maar de echte kenner ziet wel dat het goedkopie-kwaliteit is.

Ik draag bv alleen vintage sokken uit 1970.

ik zou voor mijn man gewoon 200 paar sokken kopen (hij heeft vaak die van de h&m in een 7 pak.....). kan ie nooit meer klagen dat zijn sokken op zijn (ik doe de was)
Ik geef deze altijd

Mijn mannetje heeft alleen Diorsokken van Zebrahaar. Dat is véél beter dan al die andere meuk!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 07 oktober 2014 @ 16:36:

Mijn mannetje heeft alleen Diorsokken van Zebrahaar. Dat is véél beter dan al die andere meuk!Die kunnen niet típpen aan die van mij!
Limited edition sokken. Wauw. Dan heb je toch echt een gaatje in je hoofd.
quote:ainne schreef op 07 oktober 2014 @ 16:37:

Limited edition sokken. Wauw. Dan heb je toch echt een gaatje in je hoofd.Waarom? Mooi toch. En dat voor een lousy 850,-
Limited edition sokken van een of andere superwol,

prachtig zeg....

Maakt dat gegarandeerd een einde aan zweetvoeten?
quote:Starshine schreef op 07 oktober 2014 @ 16:43:

Limited edition sokken van een of andere superwol,

prachtig zeg....

Maakt dat gegarandeerd een einde aan zweetvoeten?

Ja dat staat er dan weer niet bij;

FALKE introduceert in haar luxurly lijn naast o.a. merino, kasjmier en zijde ook sokken van Vicuña- wol. De sokken hebben een waarde van 865 euro en zijn hiermee de duurste sokken ooit.

Het authentieke FALKE is het eerste modehuis dat heren sokken produceert die vervaardigd zijn van Vicuña, een wol van een zeldzame lamasoort uit het Andesgebergte.

De zachte wol bezit thermische eigenschappen die geen enkele andere wol soort bezit. Vandaar dat in de tijd van de Inca’s dit materiaal alleen gedragen werd door vorsten.

Ruud Wilbers, commercieel directeur FALKE Nederland: “De sokken zijn bedoeld voor de purist die gaat voor mooie kwaliteit en geen genoegen neemt met minder”

Vicuña-wol is de zeldzaamste en meest luxueuze wol ter wereld. Het is zachter, lichter en warmer dan elke andere soort. Omdat de vezels erg verfijnd zijn, blijven de sokken hun natuurlijke gouden kleur behouden.
Als je een leuke horloge vind doe je het toch in een paar sokken? Haha!
quote:Nouschi schreef op 07 oktober 2014 @ 16:39:

[...]

Waarom? Mooi toch. En dat voor een lousy 850,-
Sokkenpurist....is dat een eufemisme voor sokkenfetisjist?
Als mijn man niets beters kon verzinnen dan sokken zou ik deze kopen:

quote:Starshine schreef op 07 oktober 2014 @ 16:49:

Sokkenpurist....is dat een eufemisme voor sokkenfetisjist?

Nah weet niet. Dit is het eerste plaatje bij sokkenfetisjist. Ik denk niet dat de maker dit voor ogen had.

quote:Nouschi schreef op 07 oktober 2014 @ 16:39:

[...]

Waarom? Mooi toch. En dat voor een lousy 850,-Oh zeg dan dat meteen. Wedden dat Spectral al onderweg is naar de Falke-winkel?!
quote:Starshine schreef op 07 oktober 2014 @ 16:49:

Sokkenpurist....is dat een eufemisme voor sokkenfetisjist?Ik voel een nieuw topic aankomen...
Hahahahaaa jongens ik word super melig van jullie.

Limited edition sokken 't moet nie gekker worden! De sokkenpurist

Hij zegt me net (in de app) dat hij wel eens een wijncursus wil doen... Daar ook maar eens even op googelen.
Je kunt ook voor 200 euro sokken kopen. 😁

Wij weten het trouwens ook nooit en we zijn ook nog eens vlak na elkaar jarig. Sinds een aantal jaar kopen we met onze verjaardag iets groters wat we samen graag willen hebben. Meestal een meubelstuk oid. We zijn ook wel eens extra een weekend weg geweest.

Kopen om het kopen terwijl je eigenlijk niks weet, doen we liever niet.
quote:Nouschi schreef op 07 oktober 2014 @ 16:51:

[...]

Nah weet niet. Dit is het eerste plaatje bij sokkenfetisjist. Ik denk niet dat de maker dit voor ogen had.

[afbeelding]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven