PMS wie herkent dit?
woensdag 8 oktober 2014 om 21:58
Is het normaal om bij PMS 4 dagen voor je menstruatie ontzettend depressief te zijn? Ik ken niemand die het net als mij heeft, zoek eigenlijk herkenning. Ik ben heel emotioneel, angstig, heb nachtmerries en slaap weinig. Daarnaast een ontzettend down gevoel, elke keer overvalt het me weer. 2 dagen nadat mijn menstruatie is begonnen begin ik me weer normaal te voelen. Is dit normaal, hoort dit erbij en wat kun je er aan doen.
Ik neem nu extra magnesium en teunisbloemolie.
Ik neem nu extra magnesium en teunisbloemolie.
donderdag 9 oktober 2014 om 10:45
donderdag 9 oktober 2014 om 19:15
Als je magnesium slikt kijk dan dat het niet magnesiumoxide is. Vaak zijn dit de goedkopere merken die niet goed zijn en bovendien diarree veroorzaken.
Beter zijn magnesiumcitraat of magnesiumtauraat en nog beter is magnesiumolie. Door de huid wordt magnesium beter opgenomen.Magnesiumolie kan je zelf maken, is stukken goedkoper dan de olie die je koopt.
Inderdaad kunnen teveel suikers zeker je PMS beïnvloeden.
http://mens-en-gezondheid ... e-menstruatieperiode.html
http://www.natuurgeneesku ... dex.php?pagina=voedingpms
Beter zijn magnesiumcitraat of magnesiumtauraat en nog beter is magnesiumolie. Door de huid wordt magnesium beter opgenomen.Magnesiumolie kan je zelf maken, is stukken goedkoper dan de olie die je koopt.
Inderdaad kunnen teveel suikers zeker je PMS beïnvloeden.
http://mens-en-gezondheid ... e-menstruatieperiode.html
http://www.natuurgeneesku ... dex.php?pagina=voedingpms
dinsdag 14 oktober 2014 om 09:09
Hoi,
Ik heb hier ook heel erg last van gehad, ik was een heks echt verschrikkelijk. Ik haatte mijn man op die dagen, dacht alleen maar aan uit elkaar gaan, ik schreeuwde tegen mijn kind en hond, en dan al die lichamelijke dingen. Echt een hel. Psychologen, homeopathie, teunisbloemolie etc, niets hielp. Op een gegeven moment las ik dus over een aanvullende vitaminepil, Equi Fem Biotics, vreselijk duur, maar ik heb het toch besteld. En nu wil ik nooit meer zonder! Ik heb vrijwel nergens last meer van! Ik weet niet of het bij iedereen helpt, maar voor mij is het een geschenk uit de hemel.
Ik heb hier ook heel erg last van gehad, ik was een heks echt verschrikkelijk. Ik haatte mijn man op die dagen, dacht alleen maar aan uit elkaar gaan, ik schreeuwde tegen mijn kind en hond, en dan al die lichamelijke dingen. Echt een hel. Psychologen, homeopathie, teunisbloemolie etc, niets hielp. Op een gegeven moment las ik dus over een aanvullende vitaminepil, Equi Fem Biotics, vreselijk duur, maar ik heb het toch besteld. En nu wil ik nooit meer zonder! Ik heb vrijwel nergens last meer van! Ik weet niet of het bij iedereen helpt, maar voor mij is het een geschenk uit de hemel.
dinsdag 21 oktober 2014 om 15:57
Nou ik had nooit ergens last van, maar sinds een half jaar wel. '
Ik ben niet depressief, nou ja wat geprikkeld dan. Bekaf niks wil lukken (en ik moet zoveel) .
Buikpijn, heel veel plassen,lichte hoofdpijn,rillingen en dit gaat weg zodra ik ongesteld ben Maar kan wel vier a vijf dagen duren.
Herkennen dames deze klachten ook? of alleen de depressieve klachten?
Ik ben niet depressief, nou ja wat geprikkeld dan. Bekaf niks wil lukken (en ik moet zoveel) .
Buikpijn, heel veel plassen,lichte hoofdpijn,rillingen en dit gaat weg zodra ik ongesteld ben Maar kan wel vier a vijf dagen duren.
Herkennen dames deze klachten ook? of alleen de depressieve klachten?
dinsdag 21 oktober 2014 om 17:52
Ik heb veel baat bij lachesis mutus ,een homeopathisch middel. Ik neem elke dag 10 druppels in een glas water. Het helpt vooral bij vrouwen die zich beter gaan voelen zodra ze menstrueren. Ik heb echt ernstige PMS. Bij mij zijn het vooral psychische klachten. Nu ik al een jaar Lachesis gebruik heb ik bijna geen klachten meer.
Ik heb nu alleen een beetje rugpijn, maar niet eens zo erg dat ik er molletjes voor wil nemen.
Ik heb nu alleen een beetje rugpijn, maar niet eens zo erg dat ik er molletjes voor wil nemen.
Alles komt goed
dinsdag 21 oktober 2014 om 17:58
dinsdag 21 oktober 2014 om 17:59
quote:lesleya schreef op 21 oktober 2014 @ 17:52:
Ik heb veel baat bij lachesis mutus ,een homeopathisch middel. Ik neem elke dag 10 druppels in een glas water. Het helpt vooral bij vrouwen die zich beter gaan voelen zodra ze menstrueren. Ik heb echt ernstige PMS. Bij mij zijn het vooral psychische klachten. Nu ik al een jaar Lachesis gebruik heb ik bijna geen klachten meer.
Ik heb nu alleen een beetje rugpijn, maar niet eens zo erg dat ik er molletjes voor wil nemen.Echt? Waar kan je dat middel kopen?
Ik heb nu alleen een beetje rugpijn, maar niet eens zo erg dat ik er molletjes voor wil nemen.Echt? Waar kan je dat middel kopen?
dinsdag 21 oktober 2014 om 18:01