Aftellen

14-10-2014 09:54 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naarstig op zoek naar mijn zen/ go with the flow/ relaxte instelling! 38W5D vandaag. Vanaf vrijdag al af en aan oefenweeen.

Die soms, gewoon omdat dat een leuke mindfuck is, uren achter elkaar om de 6 a 7 minuten komen. Bij mijn eerste ook gehad. In theorie zou ik dan nu zekerder moeten zijn, moeten weten dat het kan, weten dat ik het wel merk als het zover is, me niet druk moeten maken, enz enz enz.

Maar het lukt me niet. Zoek afleiding in van alles, speel met mijn zoon, wandel (voor zover dat lukt met mijn bekkenklachten), poets me ongans in huis (schijnt bij schoonmoeder geholpen te hebben , bak en kokkerel me suf, maar de dagen kruipen voorbij.

Wat ik hiermee wil, gewoon even klagen geloof ik. Wil mijn omgeving niet te veel lastig vallen ermee, en voel me ergens ook wel ondankbaar om te roepen dat ik het eigenlijk wel zat ben. De pijn in mijn bekken wordt met de dag erger, mijn schoenen aandoen is een prestatie van levensgroot formaat (aan is aan en die blijven aan tot ik naar bed ga), en ik slaap ook steeds rotter.

Mweh...
De laatste loodjes meis, ik wens je alvast sterkte, en een hele spoedige bevalling.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Dankjewel koffieprut!

Voor de bevalling ben ik gelukkig helemaal niet bang, de eerste keer heb ik mezelf verbaasd en voelde ik me zo sterk (waar ik normaal een onzeker tiep ben als het aankomt op mijn eigen kunnen), dat ik nu denk ik kan dit!

Het terug lezen wat ik net heb getypt maakt me wel een beetje treurig, wat een zeikerd ben ik zeg. Het is ook nooit goed
Je bent er bijna! Kun je nog wel ontspannen? Of ben je liever druk bezig zodat de tijd wat sneller gaat?

Veel succes alvast voor de bevalling!
Oh ik ken je gevoel! Ik ben 36wkn zwanger van de 3de en sinds vorige week al 2cm ontsluiting. Vooral 's avonds hier last van voorweeen en ik ben bijna overtuigd dat ik nu al met 3cm rondloop.

Het enige wet ik wil is slapen maar dat gaat niet met 2 dochters nog thuis, gelukkig gaan die morgen weer een dagje naar het kdv.

Sterkte met de laatste loodjes en ik hoop dat je kleine zich snel aandient.
Politiehier:

Ik kan lichamelijk wel ontspannen, als in, ik zit nu ook achter mijn laptop te niksen, maar mentaal is een ander dingetje. Mijn verweekte brein maakt overuren..

Dikkie1:

Vrijdag hier 1cm (te verwaarlozen dus), en ik denk niet dat dat al veel meer is. Zoon vliegt hier momenteel ook het huis door, maar gaat straks weer even naar bed, en dan duik ik even op de bank met een boek. Slapen lukt me wel, maar overdag slapen betekent 's nachts tot 2u wakker liggen..

Jij ook veel sterkte de komende weken en ik hoop dat je ook snel 'mag".
Politiehier jij rustig aan hoor, die 2 van jou moeten nog wel even groeien.

Ik lig hier ook meestal op de bank te rusten, de oudste zit dan naast mij op de iPad. En de jongste doet dan nog haar middagslaapje. Maar erg fijn voor de heupen is dat niet. Woensdag is echt mijn bijtankdag.
Eh ik bedoel natuurlijk undercoverhippie
Weer een dag dichterbij dames!
Ja klopt, over 15 min op controle bij de vk. Ik verwacht geen bijzonderheden.

Kids lekker op het kdv vandaag en ik heerlijk tot 12:00 uur geslapen. Kreeg vanmorgen vroeg alweer te horen op het kdv dat ik er zo moe uitzie, maar ja de kleine meid moet echt nog even een paar dgn blijven zitten. Ik ben nu 36,5 week.

Hoe gaat het met jou politiehier?
hoe was het bij de vk? Je hebt lekker lang uitgeslapen, voel je je beter? Nog een paar weekjes Dikkie1!

Hier ook moe hoor, slaap heel slecht. Vandaag is de oudste gaan wennen op school en ben met de jongste naar een speelgroepje geweest. Daar dachten ze dat ik al op knappen stond maar ben 28.5 week. Krijg je als er 3 inzitten haha.
Ja wel iets beter, heb vandaag ook niet heel veel verder gedaan.

Alles was goed bloeddruk 100/50 dus dat helpt ook niet echt qua energie.

Verder is ze nu wel helemaal ingedaald, dat was vorige week niet zo.

Ook wel een beetje op mijn donder gekregen toen ik vertelde van de vele voorweeen, dat ik dan moest bellen als ze een uur aanhouden😳. Maar ik heb gelijk gezegd dat ik geen zin en puf heb om dan steeds maar de gang te maken naar het ziekenhuis. En datvik echt wel aanvoel als het daadwerkelijk doorzet, maar ja ze zijn bang dat ze dan te laat zijn omdat de 2de bevalling heel snel was gegaan.

Ik vind mijn buik nu al zwaar echt respect voor jou Politiehier. Voel je ze ook alle 3 bewegen? Of merk je dat niet dat je ze alle 3 apart voelt bewegen.
Jeetje Dikkie1 je zult wel moe zijn met die voorweeen en bloeddruk. Als je nu weer voorweeen hebt die lang duren wel het ziekenhuis bellen hoor nu de baby al is ingedaald. Je weet maar nooit

Je hebt in ieder geval al genoeg ervaring idd dat je het aanvoelt als het doorzet. Spannend he?!

Volgens mij weet ik nu een beetje waar ze liggen, maar als ze alle drie heel actief zijn wete ik soms niet wie schopt/stompt. Ze zijn wel allemaal vrij actief, goed teken hoop ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven