whatsapp/telefoon contact binnen een relatie

14-10-2014 20:38 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vraag is hoe vaak jullie whatsappen, telefonisch contact hebben etc. binnen een relatie ik bedoel dan als je elkaar niet ziet. (bijv een week ertussen)

Mijn vriend heeft nog al de neiging om mij de hele dag amper iets te laten horen. Ik word hier echt verdrietig van want ik heb het idee dat alles van mijn kant af moet komen. Gister heb ik hem bijv. heel vaak gebeld. Maar hij zei steeds aan de tel dat ie terug zou bellen echter deed hij het niet, dus toen belde ik weer en zei ik heb gewoon geen zin om te bellen.

Maar is dit nu zoveel gevraagd? dat ik even mijn dag wil door nemen met mijn eigen vriend en hij hier geen interesse in lijkt te hebben? of ben ik nu de dramaqueen?

Vandaag heb ik me als ''test'' stil gehouden... hele dag was het stil tegen 17:00 u kreeg ik een berichtje met ''hoi'' ik reageerde hier anders op dan normaal (ook beetje kortaf ) hey zei ik waarop hij zei hoe was je dag maar uiteindelijk was zijn dag ''mwah'' dus ik vroeg me af waarom hij het wel gelezen had maar nog steeds niet reageerde na een half uur.... ik natuurlijk weer helemaal aan koken en belde hem op'' waarom spreek je me gvd aan als je amper praat?;''

Dus hij zei meteen ''S...'' ik moet ophangen heb nog kei weinig batterij en die moest hij hebben voor een vriend waar hij op dat moment mee ging afspreken dus ik werd ff op de negeer gezet. Alweer werd ik afgekapt en afgescheept. Dus ik ging vervolgens op whatsapp helemaal te keer tegen mij en toen zei hij dat hij mijn gezeur en negatieve aandacht gevraagd zat was. ( wat onzin is want gister belde ik hem steeds met een masker op ''positieve buien'' maar hij had er gewoon geen zin in )

Hij noemt mij altijd een zeur als ik over deze problemen begin. Maar ik mis gewoon echt de aandacht en de bevestiging.

Nu weten sommige mensen vast al dat ik sowieso al geen goede relatie heb en dat beter is dat het uit is sowieso al.......

Maar toch vroeg ik me af, is dit nou eigenlijk wel normaal binnen een gezonde relatie? weinig contact als je elkaar niet in real ziet?

Of hoe gaat dit bij jullie?

bij ons voelt het op deze manier gewoon niet goed aan.
Pas hadden we een keer zulke erge ruzie dat hij het uitmaakte. (deze jongen is zelf ook labiel)

2 minuten later belde hij dat hij het toch niet kon.. ''misschien kan ik niet alleen zijn zei hij''

Maar dan word ik toch gewoon gebruikt omdat hij niet alleen kan zijn?

Ik heb hem zovaak gezegd dat hij de signalen afgeeft alleen te willen nemen... en niet te willen geven.

Alsof ik zijn aanbidder moet zijn en hem moet adoreren no matter wat al word ik behandeld als een stuk stront.
quote:meisj22x, 17 seconden geleden

Pas hadden we een keer zulke erge ruzie dat hij het uitmaakte. (deze jongen is zelf ook labiel)

2 minuten later belde hij dat hij het toch niet kon.. ''misschien kan ik niet alleen zijn zei hij''

Ik wil niet veel zeggen hoor...... Maar:

JIJ bent toch echt degene die dit pikt.

quote:Ik heb hem zovaak gezegd dat hij de signalen afgeeft alleen te willen nemen... en niet te willen geven.

Niet alleen de signalen hoor, volgens mij doet hij dit ook echt, als ik zo lees.

quote:Alsof ik zijn aanbidder moet zijn en hem moet adoreren no matter wat al word ik behandeld als een stuk stront.

En je blijft bij hem omdat?

Ik lees werkelijkwaar niets maar dan ook niets leuks. Je wordt reuze labiel van dit gedoe.

Waarom? Waarom?
quote:haakje schreef op 14 oktober 2014 @ 21:05:

[...]

Dan vraag je wat je wil hebben aan de verkeerde.

Lief kind, geen handvol maar een landvol.

Herkenbaar want ik was hier ook goed in. Heb altijd vreselijk mijn best moeten doen bij mijn ouders, dus dacht dat dat liefde was. Iets waar je heel hard voor moest werken en soms had iemand zin om het te geven, zo niet dan moest ik beter mijn best doen.

Dat is het niet.

jij bent net als iedereen, en jij hebt ook recht op liefde om wie je bent.

En als hij je dat niet geeft, is het nu tijd dit voor jezelf te regelen. Word zelf je beste vriendin, stel je open en zoek mensen om je heen die je accepteren zoals je bent. Ze zijn er, maar zoals je nu bent zie je ze niet.klopt.... maar het is zo raar ik heb gewoon echt geen interesse in andere mannen. ik doe soms alleen hem laten zien dat ik gewild bent om hem uit te dagen en negatief aandacht te vragen ( beter dan niets denk ik dan) alleen hij wordt dan boos, dus dit werkt ook averechts.......
Staat het nummer van je huisarts in je telefoon? Vanaf hoe laat is hij/zij morgen bereikbaar: 8 uur? Half 9?
Het woord normaal is al heel lang niet meer van toepassing op je relatie. Je maakt je druk om de verkeerde dingen. Je vriend is geen hond die kunt dresseren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Nemesis. schreef op 14 oktober 2014 @ 21:09:quote:meisj22x, 17 seconden geleden

Ik wil niet veel zeggen hoor...... Maar:

JIJ bent toch echt degene die dit pikt.

quote:Ik heb hem zovaak gezegd dat hij de signalen afgeeft alleen te willen nemen... en niet te willen geven.

Niet alleen de signalen hoor, volgens mij doet hij dit ook echt, als ik zo lees.

quote:Alsof ik zijn aanbidder moet zijn en hem moet adoreren no matter wat al word ik behandeld als een stuk stront.

En je blijft bij hem omdat?

Ik lees werkelijkwaar niets maar dan ook niets leuks. Je wordt reuze labiel van dit gedoe.

Waarom? Waarom?

Het lijkt onderhand een mentaal spelletje met mezelf ook, ik moet en zal zijn aandacht en bevestiging krijgen nomatter wat.... ondertussen ga ik er aan onderdoor omdat er alleen maar meer op me getrapt word en steeds minder waardering krijg.

alleen opgeven...... het voelt zo slecht.......
Vind jij jezelf eigenlijk wel leuk Meisje?

Ben je blij met je werk, je woning, hoe je leven er verder uitziet (buiten hem om dan)? Heb je een fijne band met je familie, heb je hobby's?

Cliché maar waar: eerst moet je jezelf leuk vinden en wat waardigheid bezitten, weten wat je zelf wil en wat niet, om een stabiele relatie aan te gaan.

Steek daar eens energie in.
zucht....

if you're not a priority, don't be an option!

Je bent zo een leuke meid, en er zijn nog miljoenen leuke mannen.

waarom hangt jouw geluk af van deze onverschillig trieste onbehouwen sukkel. Stop ermee hem op een voetstuk te zetten, zet jezelf op een voetstuk.
quote:meisj22x schreef op 14 oktober 2014 @ 21:07:

Ik heb hem zovaak gezegd dat hij de signalen afgeeft alleen te willen nemen... en niet te willen geven.

Alsof ik zijn aanbidder moet zijn en hem moet adoreren no matter wat al word ik behandeld als een stuk stront.

Je laat je toch zelf gebruiken? Je staat er met open ogen bij en laat het gebeuren.

Jij kan dit stoppen.
quote:alleen opgeven...... het voelt zo slecht......

Even buiten al die dramagevoelens om, wees eens heel realistisch.

Hoeveel erger kan het worden?
Het trieste is ook soms voel ik me zo intens ongelukkig als hij me negeert. Ik ga dan zo diep nadenken dat ik me steeds verder voel zakken in een bodemloze put... Ik voel me lelijk, raar en slecht...

vervolgens zegt hij mij 5 minuten later wat en dan bloei ik uit het niets weer helemaal op om één whatsapp bericht. Zo van '' ik heb gewonnen '' heel raar soms wacht ik echt uren op iets van waardering en bij elke persoon die me whatsappt en ik zie dat hem niet is krijg ik al meteen een domper, zovan teleurgesteld en gekleineerd ik dacht dat het hem was!
quote:courtisane schreef op 14 oktober 2014 @ 21:10:

Staat het nummer van je huisarts in je telefoon? Vanaf hoe laat is hij/zij morgen bereikbaar: 8 uur? Half 9?Jep daar kan ik zo bij als ik wil
quote:meisj22x schreef op 14 oktober 2014 @ 21:11:

[...]

Het lijkt onderhand een mentaal spelletje met mezelf ook, ik moet en zal zijn aandacht en bevestiging krijgen nomatter wat.... ondertussen ga ik er aan onderdoor omdat er alleen maar meer op me getrapt word en steeds minder waardering krijg.

alleen opgeven...... het voelt zo slecht.......

een andere forumster vergeleek zo'n soort relatie met een gokkast.

Het is een soort verslaving. Soms krijg je ineens een klein prijsje, maar op het gehele verhaal kost het je alleen maar.

En je blijft erin gooien omdat je anders je wel een enorme domkop voelt, je hebt al zoveel gegeven, anders weet je zeker wat je kwijt bent, nu denk je nog de kans te hebben iets terug te krijgen.

(zij omschreef het mooier).

Morgen naar je huisarts, zsm!
quote:anemoon22 schreef op 14 oktober 2014 @ 21:12:

zucht....

if you're not a priority, don't be an option!

Je bent zo een leuke meid, en er zijn nog miljoenen leuke mannen.

waarom hangt jouw geluk af van deze onverschillig trieste onbehouwen sukkel. Stop ermee hem op een voetstuk te zetten, zet jezelf op een voetstuk.

Ik denk ook ja, wat een drama wat een drama.

Jullie zitten gewoon vast in al dat gedoe.

Volgens mij moet je echt even helemaal los van hem. Een date of zo. Iemand die je aandacht geeft. Jezelf eens goed door een andere vent laten nemen. Het gevoel dat iemand je begeerd, helemaal geil van je wordt en je in de watten legt.

Dan ben je ook gewoon een keer heel ergens anders met je hoofd. Je komt hopelijk beetje los van de drama en denk dat je het allemaal veel helderder gaat zien hoor, en dat je snapt dat dit al lang had moeten stoppen.
Hoe de relatie verder is, daar kan ik niet over oordelen. Maar wat is er precies mis met elkaar pas na werktijd spreken?
quote:Nemesis. schreef op 14 oktober 2014 @ 21:12:

Vind jij jezelf eigenlijk wel leuk Meisje?

Ben je blij met je werk, je woning, hoe je leven er verder uitziet (buiten hem om dan)? Heb je een fijne band met je familie, heb je hobby's?

Cliché maar waar: eerst moet je jezelf leuk vinden en wat waardigheid bezitten, weten wat je zelf wil en wat niet, om een stabiele relatie aan te gaan.

Steek daar eens energie in.

Nee ik ben hartstikke ongelukkig en heb een grote obsessie en dat is mijn uiterlijk. Ik flip bijv. nu al van lijntjes onder mijn ogen. Ik zie me heel gedetailleerd ouder en lelijker worden en dat maakt me zo bang........ echt heel angstig. Soms kan ik niet meer leven met mijn uiterlijk. Ik overweeg ook plastische chirurgie. Ik denk namelijk dat dit mij een ego boost zal geven en tot meer waardering leid. Ik wil geen imperfecties.

Pas heeft hij dit ontzettend aangewakkerd door te beginnen over mijn lichaam het was in zijn ogen iets achteruit gegaan tegenover de eerste date...... dit moet je echt niet tegen mij zeggen... echt niet!

het creëert me super erg.
Ik en mijn man bellen en appen wel zo nu en dan soms als hij het druk heeft en niks van zich laat horen dan app ik hem en andersom ook. Het is niet dat we helemaal niks van van elkaar laat horen.
Je wil het gewoon niet horen.

Kansloos.
quote:NummerZoveel schreef op 14 oktober 2014 @ 21:18:

Hoe de relatie verder is, daar kan ik niet over oordelen. Maar wat is er precies mis met elkaar pas na werktijd spreken?Mmm er is op zich niets mis mee als je voor jezelf weet dat het goed is... ik weet dat het niet goed zit. Dus voor mij is het misselijk. Hij is nu aan afspreken met zijn vrienden ( denkt vast niet aan mij) en ik zit hier echt met een rotgevoel aan hem te denken.
quote:Nemesis. schreef op 14 oktober 2014 @ 21:13:quote:alleen opgeven...... het voelt zo slecht......

Even buiten al die dramagevoelens om, wees eens heel realistisch.

Hoeveel erger kan het worden?

Veel erger.

Misschien doen we elkaar wel wat aan.
Ik denk dat je terug moet naar de oorsprong van je onzekerheden. Alles wat je hier opnoemt zijn slechts symptomen.

Als je jezelf leuk vindt dan accepteer je niet dat mensen over je grenzen gaan, zeker niet iemand die jou lief zou moeten hebben zoals je bent en je zou moeten sterken in dat zelfvertrouwen.

Je bent nu niet gelukkig en dat ga je ook niet worden als je zo doorgaat. Niet met hem maar ook niet met jezelf.

Je beseft dat je door deze relatie de echte problemen uit de weg aan het gaan bent, hoop ik? Want die vent is het probleem echt niet. Dat ben jij namelijk. En jij gaat hier niet alleen uitkomen.

Je hebt hulp nodig. Dus bel die huisarts morgen.
quote:meisj22x schreef op 14 oktober 2014 @ 21:20:

[...]

Mmm er is op zich niets mis mee als je voor jezelf weet dat het goed is... ik weet dat het niet goed zit. Dus voor mij is het misselijk. Hij is nu aan afspreken met zijn vrienden ( denkt vast niet aan mij) en ik zit hier echt met een rotgevoel aan hem te denken.Met z'n vrienden? Hoe weet je of hij niet al lang met een ander is? Hij zal toch ook wel door hebben dat dit hem niks brengt
Therapie als de sodemieter. Je kunt echt zonder hem.

Dumpen. En geen contact meer. Liefde doet geen pijn, zeker eerste jaar zou leuk moeten zijn.

Wat hoop je eigenlijk dat wij zeggen?
quote:

Veel erger.

Misschien doen we elkaar wel wat aan.

Niet zo dramatisch doen.

Ik snap dat je nu hysterisch bent, echt waar. Het is ook veel wat je nu allemaal voor je kiezen hebt gekregen.

Maar vraag jezelf nou eens af wat die complete paniek je nu eigenlijk brengt. Niets toch? Je bent je eigen avond aan het verpesten met je gedachten en emoties.

De beste les die je hier op dit moment uit kunt halen is dat je niets kunt doen aan sommige dingen. En aangezien je er niets aan kunt doen haalt het niets uit om je zo druk te maken.

Het lijkt nu misschien het einde van de wereld, maar alles ziet er heel anders uit na een nachtje slaap.

Raap jezelf bij elkaar, ga buiten een rondje lopen en spring onder de douche. Daarna duik je in je bed.
quote:tobe2014 schreef op 14 oktober 2014 @ 21:17:

[...]

Ik denk ook ja, wat een drama wat een drama.

Jullie zitten gewoon vast in al dat gedoe.

Volgens mij moet je echt even helemaal los van hem. Een date of zo. Iemand die je aandacht geeft. Jezelf eens goed door een andere vent laten nemen. Het gevoel dat iemand je begeerd, helemaal geil van je wordt en je in de watten legt.

Dan ben je ook gewoon een keer heel ergens anders met je hoofd. Je komt hopelijk beetje los van de drama en denk dat je het allemaal veel helderder gaat zien hoor, en dat je snapt dat dit al lang had moeten stoppen.

mooi gezegd was mijn plan ook , maar geloof me ik ben zover gegaan om hem te vergeten.......Op een avond had hij het uitgemaakt ik had 5 weken op hem gewacht elke dag was ik zenuwwachtig op zijn terugkomst. Toen hij terug kwam was ik zijn pispaaltje(dit ben ik wel vaker) ik was waardeloos, kut en slecht en hij had niets aan mij dus hij dumpte me die avond( vaakt dumpt hij me blijkbaar alleen om me te manipuleren DAAR BEN Ik NU PAS ACHTER) maar toen dacht ik echt oké dit is het einde.

Ik ben die zelfde avond ''vreemdgegaan'' met een jongen van het uitgaan heb seks met hem gehad, wij hebben het zelfs gedaan in steegje ( eigenwaarde)

Iig. het komt erop neer dat hij hier is achtergekomen. maar ik heb hem uitgelegd dat hij me zo erg vernederd had dat ik geen raad meer wist. Hij pakt nu wel in ruzies steeds op zulke dingen....... terwijl ik van binnen gewoon een heel lief meisje ben alleen heel onzeker.

Dus hij heeft nu ook nog iets om mij op te pakken en dat maakt ook best zwaar. Als ik over hem begin zegt ie '' had jij je beentjes gespreid voor ene daniel'' dus ja recht van spreken wordt me ook al ontnomen terwijl ik in feiten gewoon single was omdat hij me had gedumpt...

Het is gewoon dat ik ook nog bezig ben met het verlagen en een ander beeld op hem af geef. Terwijl hij me gewoon tot waanzin drijft om me zo te disrespecteren...... ik hunker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven