Mode & Beauty alle pijlers

Annayake ervaringen

20-07-2008 20:42 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met de producten van Annayake? Wat vinden jullie van dit merk,ik heb de basiscreme een keer geprobeerd en vond het best een heel fijn merk,het voelde goed aan en ik kreeg er een zachte huid van,heeft er iemand van jullie ervaring met de andere lijnen bv. ultratime of extreme?
Hoi Bibi,

welke reiniging vond jij ook alweer zo goed van Annayake?

Mimi
Hoi Mimi,

De reiniging die ik zo fijn vond heet: Creme demaquilante douceur,erg prettig in gebruik.

Groetjes van Bibi
Verder niemand??
Nee...Sorry

Annayake zegt mij dus echt helemaal niets.
Hoi bIBI jazeker zegt annayake me wel wat en de reiniging die zegt wel wel degelijkwat want ik gebruik hem ook. Hij bevalt wel maar daar is het ook meegezegd want ik heb nu ook de reininging van Lamer staan en die bevalt me het nest. Ook heb ik de nieuwe reiniging van Clarins gehad ( melt)oliebasis maar die heb ik op. Kwa verzorging gebruik ik stre vechtin maar ik heb ook weer lamer producten aangeschaft maar de serum die is me veel te duur.Twijfel ook nog weer om la prairie te kopen als alles op is. Hoe gaat het verder. Ik heb je laats nog een brichtje gestuurd en geen reactie op gehad . Misschien over het hoofd gezien . Anders stuur eens een . ALtijd wel leuk om contact met je te hebben. groet anna helena
Hoi Annahelena,

Zou best kunnen dat ik je berichtje gemist hebt,ik ben nl. pas verhuisd,en ik heb geen emailadres meer van jou dus ik kan je geen berichtje sturen,dus als je nog een keer naar mij zou willen sturen dan kan ik weer contact met je opnemen.

Groetjes van Bibi
nog meer mensen ervaring met annayake?
Nope..
Ik heb ooit eens een proefje van de reiniging zo'n mousse die dan ging schuimen,en een dagcreme geprobeerd.Maar het is niet mijn merk.Voor de reiniging gebruik ik altijd Clinique en bevalt me het beste.Maar de dagcreme heb ik nu weer van Estee Lauder,maar als die op is ga ik weer aan de Dior toch de beste van de vele merken die ik al geprobeerd heb..
quote:bosaapje schreef op 25 juli 2008 @ 20:29:

Nee...Sorry

Annayake zegt mij dus echt helemaal niets.Is ook een merk alleen te koop bij Douglas.
proefje EDT van dit merk gehad,weinig boeiende geur
1. veel te duur

2. veel te duur

3. gore parfum

4. veel te duur

en je rimpels blijven net zo hard groeien
Minder geschikt voor de westerse huid.
Waarin verschilt trouwens de westerse huid met de oosterse huid behalve kleur?
Vraag het eens aan een Chinees.
Het heeft gewoon een andere structuur, om het zo maar simpel te zeggen. Net zoals Indische mensen over het algemeen minder snel verouderen.

Aziatisch haar is ook vele malen sterker.

Daarom gebruik ik die producten niet.

Make-up ook niet.
Ik gebruik de producten van Annayaké nu ongeveer een jaar en ik ben er hélemaal weg van! Het is een investering, maar met één potje doe je echt ruim een jaar mee.

Ik gebruik de volgende producten:

Dagcrème SPF 8 Peaux Normales

Voor de nacht gebruik ik de soin réparateur extrême. Dit potje is bijna leeg. Zodra die op is, ga ik gewoon de dagcreme voor de nacht gebruiken.

Milde Reinigingscrème

Milde Peeling

Ik heb in het begin de Crème Hydratante Extrême Tréhalose-S gebruikt, omdat mijn huid erg onrustig was. Binnen een week zag mijn huid er blakend van gezondheid uit!

Liefs,

Leyla
Leyla,

Ik dacht dat bij Annayake de bedoeling was dat je dubbele hydratatie gebruikte? Of ben ik nu in de war met Kanebo?
geheel off topic: ik moet altijd zo lachen als ik jullie samen in een topic zie, mimi7 en bibi2. net een komisch duo ofzo, qua naam bedoel ik dan he
Zoiets als Peppi en Kokki op het forum .....
Ja ik heb ook een tijd anayake gebruikt. Zonde van mijn geld. Het was wel oke, maar meer ook niet. Heb een hele serie gebruikt (reinging, lotion, creme etc). Ik was aan het begin redelijk enthousiast over het product. Maar heb nu nog halve potten/flesjes staan, omdat het uiteindelijk niets was.
Ik gebruik sinds kort Annayake (ik heb last van lichte acné) en merk dat mijn huid er juist heel goed op reageerd! Het voelt schoon en heeft een gezonde glans, ook lijken mijn pukkels minder en ziet mijn huid er minder vurig uit.

Persoonlijk denk ik dan ook dat het echt per huid verschilt en dat je zoiets gewoon moet uittesten.

Want wat bij de één niet werkt, werkt bij de ander misschien heel goed.

Net zoals parfum, dezelfde parfum kan bij de één heerlijk ruiken, terwijl het bij de ander minder lekker ruikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven