Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.

Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Tegenwoordig mag je je fiets ook meenemen in de trein, toch? Maar wat een pech zeg. Heb je iets leuks op het oog?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoi,Ladies!! Hoop dat alles goed gaat met jullie.. Hier gaat het de laatste vier weken niet zo best. Sinds dochter op de nieuwe instelling zit gaat ze meer niet dan wel naar school en stage. Stage gaat dus niet meer door en zit ze vanaf woensdag al op de groep. Er is met haar een dagplanning gemaakt.Van minuut tot minuut..

Zoon heeft maar weer eens besloten om zijn concerta niet meer te nemen wat dus weer heerlijk terug komt in zijn gedrag. Ruzie/agressiviteit op de groep. en dingen vernielen.

Weer veel zorgen dus..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Dat is k.t Bron, sterkte ermee.

Myv, ik vind fietsen eigenlijk helemaal niet leuk om te kopen en het maakt me niet veel uit hoe die eruit ziet. Ik wil er nu wel een met lage instap. Dat lijkt me wel ideaal.
Hoi Bron, wat een ellende allemaal weer.

Sterkte!
Die zie je veel Moos de fietsen met lage instap. Neem er meteen eentje die elektrisch is!

Ah Bron, wat kut zeg. Het ging allemaal zo goed. Wat een zorgen. Is er niet iets dat je zoon kan verplichten om de medicijnen te moeten slikken?

En met je dochter is ook naar, zonde van de opleiding, maar ja, voordat ze daar achter komt, dan is het misschien te laat.

Hoe is het met je been? Dat wel goed?
Nee een gewone, die elektrischen zijn me veel te duur en sportief gezien beter van (nog) niet.
quote:MocyMoos schreef op 01 november 2014 @ 00:23:

Nee een gewone, die elektrischen zijn me veel te duur en sportief gezien beter van (nog) niet.Dit is wel een mooie met een lage instap;

Haha Myv, zie je me al gaan..... Die zou ik trouwens wel elektrisch nemen. Anders gaan mijn lange slanke benen eraan....
quote:MocyMoos schreef op 01 november 2014 @ 00:30:

Haha Myv, zie je me al gaan..... Die zou ik trouwens wel elektrisch nemen. Anders gaan mijn lange slanke benen eraan....

Ja beetje zonde van al die uren in de sportschool getraind te hebben.

Electrisch zijn ze er ook;

En waar laat ik mijn boodschappen? Rugzak is geen optie!
quote:MocyMoos schreef op 01 november 2014 @ 00:37:

En waar laat ik mijn boodschappen? Rugzak is geen optie!

Ze hebben ze ook met een groter mandje

Mijn been is nog een grote ellende.. slijmbeursontsteking is vrij hardnekkig en is al de tweede keer dit jaar. Heb nu pijnstillers gekocht en een koudcompres. die leg je twee uurtjes in de vriezen en dat moet dan 20 minuten (in een zakje) op de plek waar de ontsteking zit. hoop dat dat een beetje gaat helpen.

Had ook foto's van mijn knie laten maken maar dat was schijnbaar allemaal goed.(?) snap er niks van want doet nog regelmatig pijn. Moet aanstaande woensdag terug naar de huisarts.

Mocy, wat rottig van je fiets!! De fiets van mijn zoon is een aantal maanden geleden ook gestolen.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik ben het gewend bron, zijn al minstens 15 fietsen van me gepikt. Blijft wel echt heel vervelend en kost altijd geld want mijn fietstassen en mandje voor worden niet vergoed.
Myv, ik ga morgen gewoon op zoek naar een normale fiets.
Wat balen van je been, ook onhandig met je werk. Hopelijk heeft de HA beter nieuws.

Ik ga even de finale van MKR kijken.

Laterz meiden.
Wat is MKR?
quote:MocyMoos schreef op 01 november 2014 @ 01:21:

Wat is MKR?

Moge allemaal.

Had je vraag niet gezien. MKR is My Kitchen Rules, is elke dag op tv, een kookwedstrijd. Erg leuk programma en donderdag en vrijdag was de finale.

Ben gister toch voor het zien al in slaap gevallen dus ik ga het nu even kijken.
weekend!
Voor mijn 8e forumverjaardag een nieuw plaatje gevonden

wist niet dat ik zo oud was hier...
quote:Watervrouw2 schreef op 01 november 2014 @ 16:47:

Voor mijn 8e forumverjaardag een nieuw plaatje gevonden

wist niet dat ik zo oud was hier...

Mooi je ava WV, moest even kijken, dacht een nieuw lid bij wakker hahahahah. Nou welkom

He wat lekker Anne, eindelijk weekend.
Weet je dat je ook moe kan zijn van niet veel doen?
op de vraag hoe het met mij gaat kom ik nog terug, even denken wat ik er over kwijt kan.

truste alvast voor de nachtbrakers!
Ik ben inmiddels alweer ruim 2 uur wakker.

Flink verkouden, dus mijn eigen gekuch en mijn verstopte gok hielden mij al een beetje uit mijn slaap.

Daarnaast de uren dat ik sliep flink liggen woelen, al wel steeds even wakker.

En ruim 2 uur geleden kon ik niet in slaap komen doordat manlief naast mij het geluid produceerde van 3 kettingzagen tegelijk.

Inmiddels ben ik over de slaap heen en kan hem niet vatten.

Van alles geprobeerd: boekje lezen, toch maar gaan liggen, forummen, zelfs klaarkomen. Maar niets wat mij weer in een slaperige trance brengt...

En morgen (straks dus) best een drukke dag. Wil eigenlijk nog wel even slapen
Goedemorgen allemaal!

Hopelijk heb je toch nog ff kunnen slapen Polkadot, is nooit fijn; wakker liggen terwijl je wilt slapen.

Hier een rustig weekeind. Iets wat ik nog niet zo goed kan accepteren. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik me nog altijd (ongeveer) 16 voel en toch het idee heb dat ik elke avond van het weekeind op stap moet. Gezien mijn werkelijke leeftijd (en die van mijn vrienden) een jaar of 12 ouder is en ieder tegenwoordig zo'n beetje z'n eigen plan trekt in het weekeind, zat ik de afgelopen twee avonden thuis op de bank. Werd er lichtelijk gefrusteerd van. Zeker omdat gister de WiFi er ook nog eens uitlag.

Nu vroeg op (vanwege het vroeg naar bed gaan) dus zo maar eens gaan kijken wat ik van mijn dag ga maken.

Fijne zondag allemaal!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik heb vannacht gezellig met een vriendin gebeld. Ben nu alleen een beetje moe. Terwijl ik toch 5 uur geslapen heb.

Moge allemaal.

Ingelke, weet je al wat je gaat doen vandaag?

He Polka, lang niet gesproken, bestaat je topic nog? Hoe is het met je?

Iig allemaal een fijne zondag!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven