Eyeliner
dinsdag 4 november 2014 om 13:32
Ik ben op zoek naar een eyeliner die goed blijft zitten, vooral tijdens het uitgaan. Normaal gesproken gebruik ik van l'oreal de super liner luminizer of van catrice de calligraph eyeliner pen. Deze blijven opzich wel goed zitten, maar ik heb vaak na een lange dag dat het toch een beetje onder mijn ogen zit (en doordat ik soms in mijn ooghoeken wrijf is het daar ook vervaagd). Gewone oogschaduw is al helemaal niks voor mij omdat het in een plooi gaat zitten. Maar als ik uitga dan blijft mijn eyeliner op de een of andere manier nooit op de plek zitten waar het bedoeld is. Heeft iemand hier een tip voor een goede eyeliner of een manier waarop het beter blijft zitten?
..
dinsdag 4 november 2014 om 13:43
De eyelinerstift van Yves Rocher is super. Hiermee kun je zelfs zwemmen en naar de sauna zonder uit te zien als de zus van Alice Cooper. Kost 9,95 maar is vaak in de aanbieding voor 4,95.
Wil je voor een echt merk gaan, dan kan ik Chanel aanbevelen, die blijft gegarandeerd zitten, maar kost wel een dikke 20 euro per stift
Wil je voor een echt merk gaan, dan kan ik Chanel aanbevelen, die blijft gegarandeerd zitten, maar kost wel een dikke 20 euro per stift
dinsdag 4 november 2014 om 13:50
Zo'n eyeshadowbase werkt ook niet voor mij, gaat ook in de plooien zitten na een tijdje, helaas!
Bedoel je deze http://www.yves-rocher.nl/control/produ ... _id=42931/ biefstuk?
Ik had van de zomer een waterproof eyeliner gekocht voor een festival, maar door de warmte liep die juist uit, zag er na een uurtje al uit als een panda..
Ik wil er denk ik zo rond de 20 max aan uitgeven, maar dan moet die wel echt goed zijn
Bedoel je deze http://www.yves-rocher.nl/control/produ ... _id=42931/ biefstuk?
Ik had van de zomer een waterproof eyeliner gekocht voor een festival, maar door de warmte liep die juist uit, zag er na een uurtje al uit als een panda..
Ik wil er denk ik zo rond de 20 max aan uitgeven, maar dan moet die wel echt goed zijn
..
dinsdag 4 november 2014 om 14:12
dinsdag 4 november 2014 om 19:27
Ik doe eerst altijd een beetje concealer op mijn oogleden en eronder. Dit doe ik om het egaal te maken. Dan doe ik er een oogschaduw over die ongeveer dezelfde kleur heeft als mijn oogleden. Dan doe ik de eyeliner erop, zo veegt de eyeliner niet uit en blijft het bij mij goed zitten. Ik heb een concealer van MAC, oogschaduw en eyeliner van Miss Sporty.
dinsdag 4 november 2014 om 20:08
Ik gebruik eyeliner van Clinique. De kleuren intense plum (paars) en intense yvi (groen) geven de meeste kleur af. Het is een potlood waarmee je gemakkelijk een lijntje trekt op je bovenste ooglid. Het blijft de hele dag zitten, zelfs na een huil- of regenbui. Kost rond de 20 euro, wel duur maar dan heb je ook wat.
dinsdag 4 november 2014 om 20:18
quote:diana_banana schreef op 04 november 2014 @ 13:47:
Ik gebruik de waterproof liquid eyeliner van Essence. Goedkoop en blijft al heel wat zweterige festivals perfect zitten.
Maar in je ogen wrijven lijkt me sowieso geen goed plan met eyeliner.ik ook! En mooi zwart. Die van NYC van kruitvat waterproof ook trouwens.
Ik gebruik de waterproof liquid eyeliner van Essence. Goedkoop en blijft al heel wat zweterige festivals perfect zitten.
Maar in je ogen wrijven lijkt me sowieso geen goed plan met eyeliner.ik ook! En mooi zwart. Die van NYC van kruitvat waterproof ook trouwens.
dinsdag 4 november 2014 om 21:35
Ik heb eens in een enorme hoosbui op de fiets gezeten. Zo eentje waar het lijkt alsof je onder de douche vandaan komt. Kletsnat haar, druppels aan je neus, plasjes op de grond Maar: m'n eyeliner zat perfect op z'n plek: MAC fluidline! (en de waterproof mascara van de Hema zat er ook nog, maar daar vroeg je niet naar)
donderdag 6 november 2014 om 23:10
Ik kocht er op vakantie één van Sephora: dramatic line (ofzoiets). Een stift in elk geval. 1 dag gebruikt terwijl het snikheet was in de stad en een paar dagen later heb ik er nog een gekocht omdat het werkelijk waar de eerste in een hele reeks was die de hele dag bleef zitten, fietstocht and all! Helaas zit Sephora niet meer in NL. In de toekomst ga ik het uit Frankrijk bestellen. Oh, en hij is niet waterproof, daarbij krijg ik namelijk pijnlijke ogen bij het schoonmaken ervan. (Mocht iemand daarvoor nog een goede tip hebben..)