Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.

Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Marjo41 schreef op 07 november 2014 @ 01:30:

[...]

Hee jij ging slapen Jaja ben nu echt weg.
quote:Marjo41 schreef op 07 november 2014 @ 01:26:

Is je pop lek?Elke keer een pop vol warm water is ook niet alles
Kan me voorstellen, als dat lek gaat...
quote:Marjo41 schreef op 07 november 2014 @ 01:39:

Kan me voorstellen, als dat lek gaat... Ze wordt elke keer wel drijfnat
Elk nadeel hep ze voordeel.

Welterusten!
Ik heb m'n micky mouse pyama al aan. Addios.
quote:piepdemuis schreef op 07 november 2014 @ 01:48:

Ik heb m'n micky mouse pyama al aan. Addios.

Ik heb net mijn nieuwe pyama aangedaan en voor het eerst een beetje de verwarming.

Heb allemaal leuke nieuwe kleding gehad van mijn moeder gehad vanmiddag in de stad. Een lekker vest, een bloes/vest, een tuniekje, 2 broeken, pyama, 3 tshirts, panty`s. Dus leuke dingetjes voor de winter. Het ene vest kan ook ook leuk in de lente en herfst. Tuniekje moet nu een tshirt onder met lange mouwen maar van de zomer kan het ook met iets van korte mouwen eronder. Ja ben weer heel erg blij met die spulletjes.

En dat terwijl we alleen even naar een vestje gingen kijken omdat het zo koud kan zijn op het werk .

We zouden nu wel een glaasje gluhwein kunnen gebruiken he!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat lief van je moeder Myleen, fijn al die nieuwe kleding en een lekker warm vest is ook heerlijk.

Wat doe je voor werk?

Wat is het rustig op het forum, zowat uitgestorven.
Goedenavond iedereen! Nou normaal kan ik mezelf wel vermaken met een avondje forummen(?), maar wat is het rustig vanavond. Heb het idee dat ik elk topic al drie keer heb doorgelezen, tja wat een leven eigenlijk.

Hoe is het met iedereen die nog wakker is, als er überhaupt nog iemand wakker is?
Ja ik ben ook nog wakker.

Geen gluhwein maar tinto heb ik. Proost dames van het wakkere leven.
Ik schenk ook nog maar een glaasje in. Proost!
Hé Marjo, waarom niet gezellig naar de kroeg? Morgen werken?
Ach dan kan ik niet achterblijven, dan schenk ik er ook nog maar ééntje in. Proost, dat het ons straks maar lekker in slaap mag brengen.

Hebben jullie het ook zo koud trouwens, ik zit dus echt met twee fleecedekens op de bank, verwarming staat hoog, en het is nog niet eens winter. Dat wordt nog wat.
Zo vaak ga ik niet meer naar de kroeg. Mijn vriendenkring gaat niet wekelijks, ik werk elke zaterdag en heb er soms ook echt de puf niet meer voor.

Wie had dat ooit gedacht, ik word een dagje ouder
Ik heb het niet koud Sweetheart,het is hier 21 graden.
Ik heb ook een koud huis en ben zelf ook kouwelijker geworden het laatste jaar. Zit ook met een fleecedeken om mijn benen en heb in bed extra deken op mijn voeteneinde liggen.
Ik heb een vrij nieuw huis. Heel energie zuinig en de isolatie is perfect.

Gisteren ging de verwarming voor het eerst aan, de thermostaat staat op 21 graden maar hij was nog niet eerder aangeslagen.

Ik kan soms gewoon voor het lekkere wel met een dekentje zitten maar dat is al gauw te warm.
Hiervoor had ik ook een nieuwbouwhuis waar de cv bijna niet aan hoefde.

In dit huis is het op sommige plekken bloedje heet en op andere ijskoud.
Trijntje naar het songfestival, ik weet eigenlijk niet wat ik daarvan vind.

Er waren wel betere kandidaten vind ik.

Nou ja, ik ga maar eens slapen. Welterusten!
Zo, ik zie dat ik veel heb bij te lezen. Hier gaat het zijn gangetje. Dochter gaat sinds deze week weer elke dag naar school. A

lleen haar stage is gestopt omdat ze zoveel afwezig is geweest. Heel jammer. Want ze deed het heel goed daar. maarja, niks aan te doen. Met mijn zoon ben ik vanavond naar een film gweest. Ouija. Is een horrorfilm. Morgenavond ga ik met mijn kinderen en mijn moeder naar Karin Bruers.

Ga effe bij lezen.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Trustuh Marjo.

Was die film eng licht?
Wij vonden het wel mee vallen.. Maar er waren er ook bij die het wel eng vonden. Mijn zoon en ik vinden zulke films wel heel leuk.

Lekker griezelen en veel schrik-effecten.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Moge,

Jeetje had gister nog een late-night-snack gemaakt maar was zo in slaap gevallen. Dat wordt dan maar mijn ontbijt zo. Ik had lekker willen uitslapen maar om 6 uur helaas al wakker.

Ik vind het Songfestival helemaal niets. Meestal doen we het toch slecht.

Werkse vandaag Marjo.

Ik ben niet van de horrorfilms. Wel lekker Bron dat het nu iets beter gaat met je dochter, nu alleen duimen dat het zo blijft, het gaat altijd zo kort goed he meis!

Hoop dat jullie vandaag een heerlijke dag hebben.
Mogge.hier ook al een wakker.

Je hebt je ontbijt i.i.g. al kant en klaar voor je neus staan Mylene. Ook best handig.ik hoop dat ik nog even weer inslaap .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
quote:chrisjoh schreef op 08 november 2014 @ 06:41:

Mogge.hier ook al een wakker.

Je hebt je ontbijt i.i.g. al kant en klaar voor je neus staan Mylene. Ook best handig.ik hoop dat ik nog even weer inslaap .

Truste voor zo dan nog

Ik denk dat ik zo ga ontbijten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven