Napraattopic 9

14-11-2014 09:22 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Amaqanda schreef op 14 november 2014 @ 20:54:

[...]

Roomkaas
quote:yasmijn schreef op 14 november 2014 @ 20:15:

Ik heb nog eens een keer in de viva gestaan als forummer van de maand, met foto en al. Die rubriek was er toen nog.

Oh, gruwel als ik er nog aan terug denk.

Maar ja, het forum was toen nog zo klein, iedereen kende iedereen dus dat durfde je wel.

Ik heb die viva nog steeds Ik heber ook in gestaan. Interview over vreemdgaan. Foto en al
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ja, de mod: "Vriendelijke groet, The Sperminator"
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Euroshopper roomkaas kan ook gewoon, een merk als philadelphia ook.
quote:Amaqanda schreef op 14 november 2014 @ 20:55:

Euroshopper roomkaas kan ook gewoon, een merk als philadelphia ook.Thanks
quote:hatsetats schreef op 14 november 2014 @ 20:55:

[...]

Ik heber ook in gestaan. Interview over vreemdgaan. Foto en al

O blimey, et tu?

Shake hands.
Ik heb er onder een nick ingestaan. HElaas klopte hun verhaal niet met mijn verhaal
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 november 2014 @ 19:47:

[...]

OMG, zo'n K3-wannabe Och beter dat dan n forumqueen wannabe in denial.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2014 @ 20:57:

[...]

O blimey, et tu?

Shake hands.😀
quote:hatsetats schreef op 14 november 2014 @ 20:59:

[...]

Och beter dat dan n forumqueen wannabe in denial.

Ja, toch nog even een trap na?

Dat is de titel die jij mij geeft
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 november 2014 @ 20:55:

Ja, de mod: "Vriendelijke groet, The Sperminator" Zul je zien dat we straks met zijn allen geband worden wegens offtopic schateren in het modtopic.
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 november 2014 @ 21:01:

[...]

Zul je zien dat we straks met zijn allen geband worden wegens offtopic schateren in het modtopic.Volgens mij kan deze Mod dat wel hebben.
quote:Istar_ schreef op 14 november 2014 @ 20:58:

Ik heb er onder een nick ingestaan. HElaas klopte hun verhaal niet met mijn verhaal

Bij mij klopte alles. Maar het was ook alleen maar een interview over het forum, wat ik daar deed en zo en wat ik ervan vond en blablabla. Met foto, briljante foto moet ik zeggen. Die ik natuurlijk zelf uitgezocht had.

Telefonisch interview, niet over persoonlijke dingen. Alleen over het forum an sich en mijn rol erop.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2014 @ 21:07:

[...]

Bij mij klopte alles. Maar het was ook alleen maar een interview over het forum, wat ik daar deed en zo en wat ik ervan vond en blablabla. Met foto, briljante foto moet ik zeggen. Die ik natuurlijk zelf uitgezocht had.

Telefonisch interview, niet over persoonlijke dingen. Alleen over het forum an sich en mijn rol erop.Ze hadden er gewoon een heel smeuïg verhaal van gemaakt en allerlei dingen verdraait. Prima hoor, maar vraag me dan niet om een interview te geven
quote:Istar_ schreef op 14 november 2014 @ 20:58:

Ik heb er onder een nick ingestaan. HElaas klopte hun verhaal niet met mijn verhaal Welke nick?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Istar_ schreef op 14 november 2014 @ 21:08:

[...]

Ze hadden er gewoon een heel smeuïg verhaal van gemaakt en allerlei dingen verdraait. Prima hoor, maar vraag me dan niet om een interview te geven

Als je dan maar onherkenbaar bent, prima.

Ik ben later nog eens benaderd om een interview te geven over persoonlijke dingen, nou, nee, dat heb ik vriendelijk edoch beslist geweigerd.

Mijn grootmoeder zaliger zou een rolberoerte hebben gekregen als ze dat bij de kapper had gelezen.
Ik heb vroeger in de bobo gestaan.
Dat ging ook heel ver hoor.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 november 2014 @ 21:00:

[...]

Ja, toch nog even een trap na?

Dat is de titel die jij mij geeft Hoezo, trap na? Hoezo gaat het over jou? De wereld noch het VF draaien om jou 🌏
Ik ben laatst wel gevraagd door een dame van het NRC (dat schreef ze tenminste) voor een telefonisch interview over het Vivaforum, maar ik ben er niet op in gegaan. Zijn mijn kansen op het forumkoninginschap nu verkeken?
Toen ben ik nog flink door het slijk gehaald op het bobo forum.
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2014 @ 21:11:

[...]

Welke nick? Ik heb werkelijk geen idee meer! Heb die viva ook niet meer. En het is al 100 jaar geleden.
Nou dan ik ook nog maar even. Ik heb jaren terug in de break-out gestaan. Ergste was nog dat mijn woorden uiteindelijk zo waren verdraaid dat ik iets gezegd zou hebben in de richting van: Het maakt niet uit hoe je leeft, de wereld gaat toch kapot!

Ik ben best een positief mens en ondanks dat ik toen wat gedronken had, weet ik heel zeker dat ik dat absoluut nooit gezegd heb.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2014 @ 21:07:

[...]

Telefonisch interview, niet over persoonlijke dingen. Alleen over het forum an sich en mijn rol erop.Ik kreeg n hele fotoshoot met alles d'rop en d'ran.
quote:StoraHuntur schreef op 14 november 2014 @ 21:12:

Ik heb vroeger in de bobo gestaan.Dat je dat durft te bekennen. Respect!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven