wie wil er even kletsen?

22-07-2008 09:45 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik heb net ons tweede (en laatste) kindje voor het eerst naar het kdv gebracht. Ze is nu 6 maanden en ik ben er licht emotioneel onder. Ze gaat vanaf nu net zoals haar zusje twee dagdelen per week.

Ik kan nu dus voor het eerst sinds bijna een jaar weer werken, dat is wel fijn (opstart van mijn eigen bedrijf). Maar omdat ik thuis werk heb ik nu dus even geen collega's die me kunnen afleiden met wat prietpraat want ik zit toch niet helemaal lekker in mijn vel door het "verstoten' van de baby.

Ik zoek dus prietpraters voor deze ochtend! Wie wil?

Pips
Dank aan allen (Pips maakt een mega buiging) voor de afleiding van vanochtend

Pipsie en Popsie liggen nu beide in hun eigen bedje. Popsie had bijna niet geslapen, 45 minuten. En ze had relaxed om zich heen liggen kijken zolang de groep rustig zat te eten maar toen ze allemaal aan het rennen en ravotten waren vond ze het toch te druk (het is een groep met voornamelijk jongetjes tussen de 2 en 4 jaar).

Ze hebben haar toen naar de andere groep gebracht waar de meeste kindjes dan op bed liggen en toen ging het weer prima.

Nou, ik ben blij dat het er op zit en de have weer in de stal is

Hebbes, ik had vandaag met opzet de afleiding van het forum gezocht. Ben normaliter wel erg gedisciplineerd en kan goed thuis werken. Nu alleen even niet

Bibi, herkenbaar dat "dingen in het hoofd halen". Nu de zwangerschapshormonen wegvallen heb ik daar gelukkig weer een stuk minder last van. Grin, en ik hoop dat jij niet z'n weekdier wordt als er een nummer twee komt. Menomen, je kent jezelf niet terug!

Nogmaals bedankt allemaal :-)
[quote]SnoopySnoopy schreef op 22 juli 2008 @ 13:09:

Ik heb er namelijk geen problemen mee als ze af en toe even moet huilen als het spitsuur is, maar ik moet het niet zien (hoezo ontaard? ).

Hihihihihihi idem dito
Well done Pips. Die eerste keer heb je maar gehad!
Jeuh!
Nou had beter niet kunnen reageren op dit topic Breng vandaag die kleine dus naar het KDV (gaat 1 x per week) begint ze dus te huilen als ik wegloop!!!! Heeft ze nog nooit gedaan. Ja ze is wat eenkenniger en gaat opeens huilen als het te druk om haar heen is. Maar dit is nieuw voor me. Moet jullie zeggen dat ik nu met een ander gevoel op mn werk zit!

Kzie nu steeds dat verdrietige koppie van haar voor me
Bibi, mijn dochter gaat vanaf het begin al vaak huilen als ik wegga... (ook als ik even haar luiers in de bak ga leggen, ze denkt dat ik dan al wegga ) ze is al een tijdje eenkennig. Maar gaat daarna altijd lekker spelen. Ik heb daar nooit een rotgevoel over gehad, omdat ik weet dat het snel ophoudt (al is het leuker afscheid nemen als ze niet huilt ).
Dussssssssss 10 minuten na mn posting werd ik gebeld door het KDV of ik haar wilde halen. 38.7, wil niet eten. Brood eruit gegooid. Kortom, mn kleine meissie is ziekies, vandaar ook ws het huilen.

Kan helaas niet bij haar blijven dus heb ik haar naar mn moeder gebracht, die past ook 2 dagen in de week op! Maar goed, zit nu helemaal met mn hoofd er niet bij. Denk alleen maar aan dat kleine zieke wormpie

En snoopy je hebt gelijk hoor. Als ik thuis al naar de keuken loop begint ze soms ook te piepen :-)
Ahhhhhhhhh, ze voelde zich waarschijnlijk al niet lekker toen je haar bracht... hopelijk is ze snel beter!

Hier hetzelfde hoor, overal waar ik naartoe ga in huis, blijf ik tegen haar praten. Doe ik ook als mijn vriend er is, ben het zo gewend. Mijn vriend heeft dan zoiets van, waarom praat je vanuit de wc tegen Eva??? (hij is ook 1 dag per week thuis met haar, ik 3 en hij is momenteel ook veel in de tuin bezig, dus ik breng nu de meeste tijd met haar door. Ze mist mij ook eerder dan haar papa, als ik de kamer uitloop terwijl hij er nog is begint ze soms ook te jammeren).
Helemaal alleen koffie drinken is opeens helemaal niet zo leuk...

Ga maar boodschappenlijstje maken en zo mezelf nuttig maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven