zomaar
donderdag 27 november 2014 om 20:44
Eventjes een topic om mijn hoofd leeg te schrijven.
Vriend en ik zijn gestopt met de pil. Mijn menstruatie blijft nu ruim 5 dagen uit. Test is negatief, opzich is het niet raar want ik heb 7 jaar de pil geslikt, dus het was te mooi om waar te zijn dat het nu al raak zou zijn.
Zoals ik al zei is de menstruatie nog niet hier. Ik hoop eigenlijk dat deze wel snel komt, dan weet ik in elk geval dat het allemaal nog werkt.
Ik hoef geen reactie's oid maar ik wilde alleen even schrijven, en het lucht op!
That's all.
Fijne avond!
Vriend en ik zijn gestopt met de pil. Mijn menstruatie blijft nu ruim 5 dagen uit. Test is negatief, opzich is het niet raar want ik heb 7 jaar de pil geslikt, dus het was te mooi om waar te zijn dat het nu al raak zou zijn.
Zoals ik al zei is de menstruatie nog niet hier. Ik hoop eigenlijk dat deze wel snel komt, dan weet ik in elk geval dat het allemaal nog werkt.
Ik hoef geen reactie's oid maar ik wilde alleen even schrijven, en het lucht op!
That's all.
Fijne avond!
donderdag 27 november 2014 om 20:50
Nou hier dan toch een reactie hoor
ik kom eigenlijk nooit op de zwangerpijler maar vond deze titel wel interessant. Ik weet zelf niet hoe het voelt maar hoor vaak dat als je eenmaal met de pil gestopt bent, je meteen zwanger wilt zijn ook. En dat lijkt bij jou ook zo te zijn. Dus ik hoop het voor je maar zou er niet teveel op rekenen!
Succes.
Succes.
.
donderdag 27 november 2014 om 22:52
quote:Nouschi schreef op 27 november 2014 @ 22:42:
[afbeelding]
Oh, die had ik vroeger ook, met een 'geborduurde' kaft. Ik kocht hem bij een oosters winkeltje en hij rook dan nog heel lang naar wierook enzo. Jeugdsentiment!
(Sorry TO, niets on topic te melden, maar dat hoefde ook niet he?)
[afbeelding]
Oh, die had ik vroeger ook, met een 'geborduurde' kaft. Ik kocht hem bij een oosters winkeltje en hij rook dan nog heel lang naar wierook enzo. Jeugdsentiment!
(Sorry TO, niets on topic te melden, maar dat hoefde ook niet he?)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 27 november 2014 om 23:01
quote:himalaya schreef op 27 november 2014 @ 22:52:
[...]
(Sorry TO, niets on topic te melden, maar dat hoefde ook niet he?)Ik ook! Heb hem nog gelukkig, itt mijn poeziealbum die is kwijt geraakt.
[...]
(Sorry TO, niets on topic te melden, maar dat hoefde ook niet he?)Ik ook! Heb hem nog gelukkig, itt mijn poeziealbum die is kwijt geraakt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!