Napraattopic 10

24-11-2014 10:04 3107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
of wil je meer arm of wat. kan hoor

quote:fluim schreef op 29 november 2014 @ 23:57:

of wil je meer arm of wat. kan hoor

[afbeelding]Zo is ie prima!
Ik vind de wasmachine nu net zo een leuk detail. Jammer dat ie weg gaat.
quote:Amaqanda schreef op 30 november 2014 @ 00:02:

Ik vind de wasmachine nu net zo een leuk detail. Jammer dat ie weg gaat.Sorry Ama.
er is een pb terug :D
Jaaaaaa, dank je wel Fluim!!!
dit rood is zoveel mooier op deze foto.

gebruik je die van schwarzkopf?
Ah, dan hoef ik niet te kijken.
lol
quote:fluim schreef op 29 november 2014 @ 23:43:

kan je niet knippen en plakken en kleuren etc?

want als je die andere liever hebt en je kan dat niet dan wil ik je wel helpen hoor

heb toch niets te doen op deze weekendse avondNou, dat heb je dan zo snel gefikst, dat je nog steeds niks te doen hebt dus.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:fluim schreef op 30 november 2014 @ 00:04:

dit rood is zoveel mooier op deze foto.

gebruik je die van schwarzkopf?Ik heb die kleur niet Fluim, dat is na 2 weken alweer vaag, en mijn haar is te donker. PB!
ja het leven is treurig hier paulaner. kun je nagaan dat ik die oude ook al had aangepast zodat het haar feller was en een mooie lichtroze achtergrond
en weer pb terug
Ik voel me wat ongemakkelijk. Jullie zitten toch niet over mij te Pben he?!
quote:Amaqanda schreef op 30 november 2014 @ 00:11:

Ik voel me wat ongemakkelijk. Jullie zitten toch niet over mij te Pben he?!Nee, ik ben meer van de openheid.
Gelukkig maar, pak van mn hart
ja ik ben even op zoek naar iets, en dan zal ik later de link naar cochise sturen.
Ow spannend.
quote:fluim schreef op 30 november 2014 @ 00:13:

ja ik ben even op zoek naar iets, en dan zal ik later de link naar cochise sturen.

Je hoeft het niet uit te leggen hoor

Ik ben niet bang dat er achter mijn rug om geroddeld wordt en zo wel, jammer dan
quote:Amaqanda schreef op 29 november 2014 @ 23:09:

[...]

Een crisisopname komt bij ons echt nooit binnen op de groep, in ieder geval niet toen ik er werkte (dat is nu 6 jaar terug), altijd apart. Ik moet bekennen dat ik nu niet meer op de gedwongen-opname groep werk en er niks mee te maken heb. Maar toen werd iemand altijd apart geplaatst en werd er eerst gekeken hoe iemand er daadwerkelijk aan toe was. Een gedwongen opname is weer een heel ander verhaal.Hier dezelfde ervaring hoor. Crisis is vrijwel altijd separeer.
He 2.0!
Feow, je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt en nu ben je weg!
quote:cochise schreef op 30 november 2014 @ 00:20:

He 2.0!

2.0 had wijn!

Ik forum nauwelijks meer joh! Veel te druk! Hoe is het met jou?
quote:Thordis2.0 schreef op 30 november 2014 @ 00:24:

[...]

2.0 had wijn!

Ik forum nauwelijks meer joh! Veel te druk! Hoe is het met jou?Had je idd al een tijdje niet gezien, proost met je wijn. Goed met mij hoor, ik forum een beetje tussen m'n werk door.
quote:Thordis2.0 schreef op 30 november 2014 @ 00:19:

[...]

Hier dezelfde ervaring hoor. Crisis is vrijwel altijd separeer.Ja, ik twijfelde alleen aangezien het nu al een paar jaar terug is voor mij. Ik kan me alleen niet voorstellen dat de cliënten die ik heb gezien die als crisis werden binnengebracht, niet gesepareerd worden. crisis was ook echt crisis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven