Ontluchtingssleutel?

02-12-2014 08:20 13 berichten
Weet iemand bij welke fysieke winkel ik dit kan kopen? Ik werk in het centrum dus geen gamma ofzo in de buurt, en ik heb m echt echt vandaag nodig!
Normaal zou ik idd zeggen bouwmarkt of ijzerwarenzaak, maar als die niet in de buurt zijn misschien de blokker?
Alle reacties Link kopieren
Lenen bij je Buren?
Een sanitair- of keukenboer? En anders even lenen bij een buurman?
Vaak lukt het ook wel met een platte schroevendraaier.
Ik vind hier dingen van.
Een onderdelenwinkel hebben ze meestal ook wel in het centrum
De....de....de.....god, hoe heet die winkel! Die ook stofzuigerzakken verkoopt enzo...
De handyman! Die zocht ik
Ik heb zo'n sleutel ooit geleend bij buren.

En vorige week heb ik nieuwe gekocht bij de praxis, maar daar heb je nu dus niet veel aan. Ik weet nu in ieder geval wel dat Hema en Action deze sleutels niét verkopen.

Is er verder geen "handyman" winkel of zoiets in je woonplaats?

En als je huurt via de woningbouwvereniging dan kun je soms dit soort onderdelen ook daar ophalen.
Bouwmarkten als gamma en praxis zijn vaak lang geopend (tot 9 uur hier).

En anders kan je er 1 bij mij halen, ik heb vorige week bij de Karwei gekocht en er zaten er een stuk of 5 .
Bedankt!

Das lief bummer!

Ik heb er een gevonden bij een ijzerwaren winkel op t werk, gelukkig!! Zo koud gisteren!
Oh gets, nee, het is niet echt weer om zonder goede verwarming te zitten nee. Ik vind het alleen zo stom dat je die dingen meteen per 3 of 5 moet kopen. Het is nou niet alsof je ze echt verslijt....
Bij de ijzerwinkel kon t per 1! Maar goed, geen idee wat ze bij de Praxis kosten. Deze was 1,50 maar z'n geld meer dan waard. Inmiddels verwarming gefixt :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven