Posietive test(en)!!!

02-12-2014 10:10 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Sinds gisteren zijn wij heel erg blij, ik heb na 4 dagen dagen overtijd te zijn positief getest!!

Kruidvat testen gaven positief en clear blue zie zwanger 2-3 weken. We moesten het toch een beetje zeker weten ;)

Nou ben ik zeker heel blij maar ook wel een beetje bang, het is nog zo pril... En ik moet er nu al niet meer aan denken het nog kwijt te raken.

Af en toe heb ik wat pijnlijke steken in de onderbuik, herkennen jullie dit en kan het kwaad? Het is niet echt menstruatie achtige pijn, meer een beetje spierpijn met steken. Als ik nies bijvoorbeeld dan voel ik het en af en toe bij inspanning. Ik wordt daar wat ongerust van , herkennen jullie dit?
Kan geen kwaad. Zegt niets over of het goed gaat of niet. Je kunt op dit punt helaas alleen maar afwachten.

Maar bedenk; meestal gaat het goed, dus zolang je geen bloed ziet mag je er vanuit gaan dat het goed zit.
.
En gefeliciteerd trouwens
.
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik heb dat gevoel tot zo'n 20 weken gehad, het is uiteraard geen garantie dat het fout of goed is he?

Er gebeurt van alles in je lijf nu en dat ga je vanzelf merken. Het heeft totaal geen zin om je druk te gaan zitten maken behalve dat het slecht is voor je kindje, niet dat ik je niet begrijp hoor, maar het gaat goed of niet en daar heb je nu verder geen invloed Op.

Probeer het eens beetje los te laten en voorzichtig tE gaan genieten, veel geluk toegewenst
Van harte gefeliciteerd! Nu kun je je aanmelden bij de verloskundige;-)

Ik had dat ook, dat is je groeiende baarmoeder! En als je het hebt met niesen, dan voel je je banden al! Niks om je zorgen over te maken! En qua inspanning moet je rustiger aan doen, goed op jezelf letten! Even liggen met een warme kruik, helpt dan ook! Ik ben inmiddels 13 weken zwanger en schrijf mee in het uitgerekend in juni topic. Ik denk dat jij in augustus uitgerekend bent, dus schrijf dan hier mee: http://forum.viva.nl/foru ... 2015/list_messages/248292 Veel vrouwen die daar ook al hun zorgen uiten en die net zover zijn als jij!
Oh, dat had ik ook. Misschien iets met innesteling of zo... geen idee. In ieder geval zijn ze nu tien en dertien .

En als je niks voelt ga je je daar weer zorgen over maken, dat hoort er nou eenmaal een beetje bij.
Je weet het nooit, ik voelde helemaal niets en het ging mis.............geen steekjes geen buikpijn helemaal niks!

Je moet proberen te vertrouwen dat het goed gaat!

Helaas kan ik daar niet over meepraten, maar 9 van de 10 gevallen gaat goed. De kans dat het goed gaat is groter als dat het fout gaat.

Probeer te genieten, en hopelijk zul je een goede zwangerschap krijgen.

Gefeliciteerd!
Positieve is het.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hai, ja sorry.. Op de een of andere manier kan ik alleen de tekst veranderen..
Die onzekerheid is bij alle zwangeren en vrouwen die zwanger zijn geweest aanwezig. Ik ben tot de 20 weken echo bezorgd geweest of het dit keer wel goed zou gaan. Nu een gezond ventje van meer dan 8 maanden dus het kan goed gaan maar ook fout. Eerste keer zwanger bleek bij de eerste echo dat vruchtje na 5 weken niet was gegroeid, geen hardslag, wel zei mijn lichaam zwanger zwanger zwanger maar bleek toch mis te zijn gegaan. Het kan alle kanten op en probeer het positief te zien
Gefeliciteerd! Zoals eerder gezegd, die onzekerheid hoort er helaas bij. En geen steken/buikpijn/bloedverlies geeft je ook geen garantie.

Ik had in het begin kramp, menstruatieachtige pijn en bloedverlies maar dat is niet geëindigd in een miskraam. Bij 12 weken kreeg ik steeds meer vertrouwen en is het bloedverlies ook weggebleven.
De verloskundige heeft voor me uitgerekend dat ik 4 weken en 4 dagen zwanger ben... Dus weer een stapje dichterbij :-) 14 januari echo, een spannende tijd maar ik heb er zo' n zin in ??
Dat is toch hartstikke goed nieuws,

Ik begrijp dat je hele spannende tijden doorgaat, daar kan bijna iedere zwangere over meepraten.

Toen ik voor het eerst zwanger was, dacht ik mij kan niets gebeuren. Helaas was dat wel zo, ik vond de 2e keer zwanger zijn heel spannend af en toe tot hel toe.... En ja helaas ging dat ook mis..........

Maaaaaarrrr je moet niet onzeker worden van al die negatieve verhalen, de kans dat het fout gaat is 1 op 10, dus dat betekent dat je 90% kans hebt dat het goed gaat.

Probeer van dit positieve nieuws te genieten, want je hele leven is 1 onzekere bom, alleen als wij 's ochtends de deur uitgaan verwachten wij er 's avonds weer te zijn, terwijl dat ook geen garantie is. ( En daar denken we ook niet over na ).

Wat je ik wil meegeven, je hormonen spelen een spelletje met je, maar je moet het je laten overkomen.

Geniet van elk moment, want het is heel bijzonder.

Ik feliciteer je nogmaals en ik hoor graag wat het geworden is over een maand of 8
Hier heel licht streepje op de trekpleistertest (zelfde als kv?) maar ben maandag pas overtijd. Was zo beroerd op werk dat ik wilde testen om zeker te weten dat ik niet gek ben...en inderdaad.. niet gek! Herkende de symptomen van de vorige keer (missed abortion 11 weken)

Beetje spijt heb ik nu wel dat ik zo vroeg getest heb. Vorige keer ook te vroeg getest en positief .....wachten wachten of het ook blijft zitten en gezond is..pff. Ik vind het zwaarder dan verwacht.

De MA is inmiddels 3 jaar geleden. Heb een andere partner ook nu. Weer ronde 1 gelijk raak...ik kan er nog niet in geloven.
dat is het nadeel van zo idioot vroeg testen.. Zit je nog langer in de stress of het goed gaat..

Ik testte pas als ik echt over tijd was (een week ofzo)... en dan wachten tot 12 weken voor het wereldkundig maken.. vroeg zat..

Mijn laatste zwangerschap kwam ik pas achter met 21 weken.. had wel wat.. Geen eerste 3 maanden stress .. Verder niet aan te raden overigens om er zo laat achter te komen gaf wel wat logistieke problemen qua regelen ha ha
Haha....geloof ik ja! Wel alles goed gegaan?

Ik heb de discipline niet in me helaas wat testen betreft. En als ik me zo beroerd voel af en aan al helemaal niet. Heb even aan het idee moeten wennen, maar vertrouw er maar gewoon op. Ergste dat je kan overkomen is lege handen. Dit was pas ronde 1 ik denk dat ik dat wel aankan. Voel me opdit moment wel sterk. Gisteren niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven