Dit is Minder van Tinder

zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?

donderdag 4 december 2014 om 10:10
donderdag 4 december 2014 om 13:50
quote:misspatrice schreef op 03 december 2014 @ 15:27:
Ik had ook weer een match.
Leuke kop.
Maar het gesprek... My god!
Een van zijn eerste opmerkingen was: je hebt genoeg rondingen. Toen ik vroeg wat ik daarmee bedoelde zei hij: je borsten. Welke maat heb je. Serieus? Ben ik nou echt zo een oud wijf dat ik met open mond naar mn telefoon zit te staren?
Maar goed, toch verder gegaan. Verveelde me toch. Totaal geen ambitie deze man. En een van zijn laatste opmerkingen was: volgens mij ben jij heel stout.
Ik zou dus echt niet weten waar hij dat uit haalt. Ik heb het alleen over mijn werk gehad en over het feit dat ik sport. Maakt me kennelijk stout. Of ligt het aan de bungy jump foto? Is dat stout?
Geen dates meer gehad. Vind het ook niet heel erg moet ik eerlijk bekennen. Ben geloof ik echt te kieskeurig... Of er bestaan geen nette mannen meer in Limboland.
Oh Lord... Het gaat verder...
Gisteren niet op Tinder geweest...
Krijg ik de reactie: "En waarom hoor ik niets meer van je?"
Ik daarop terug gestuurd: "Ik Tinder niet elke dag. Ik heb naast Tinder ook nog een leven."
Hij: "Goh mevrouw wat ben je sarcastisch."
Seriously? Seriously? My Lord. Ik trek volgens mij echt alleen maar mafketels aan... Zie het al voor me: Magneet boven mijn hoofd: Mafketels verzameld u hier! *diepe zucht*.
Ik had ook weer een match.
Leuke kop.
Maar het gesprek... My god!
Een van zijn eerste opmerkingen was: je hebt genoeg rondingen. Toen ik vroeg wat ik daarmee bedoelde zei hij: je borsten. Welke maat heb je. Serieus? Ben ik nou echt zo een oud wijf dat ik met open mond naar mn telefoon zit te staren?
Maar goed, toch verder gegaan. Verveelde me toch. Totaal geen ambitie deze man. En een van zijn laatste opmerkingen was: volgens mij ben jij heel stout.
Ik zou dus echt niet weten waar hij dat uit haalt. Ik heb het alleen over mijn werk gehad en over het feit dat ik sport. Maakt me kennelijk stout. Of ligt het aan de bungy jump foto? Is dat stout?
Geen dates meer gehad. Vind het ook niet heel erg moet ik eerlijk bekennen. Ben geloof ik echt te kieskeurig... Of er bestaan geen nette mannen meer in Limboland.
Oh Lord... Het gaat verder...
Gisteren niet op Tinder geweest...
Krijg ik de reactie: "En waarom hoor ik niets meer van je?"
Ik daarop terug gestuurd: "Ik Tinder niet elke dag. Ik heb naast Tinder ook nog een leven."
Hij: "Goh mevrouw wat ben je sarcastisch."
Seriously? Seriously? My Lord. Ik trek volgens mij echt alleen maar mafketels aan... Zie het al voor me: Magneet boven mijn hoofd: Mafketels verzameld u hier! *diepe zucht*.
Carpe Diem!

vrijdag 5 december 2014 om 09:33
quote:koekske73 schreef op 04 december 2014 @ 10:30:
Ik kwam gisteravond een foto tegen op tinder; en boxershort en een vrouw in de foto geshopt die zijn piemol knuffelt
what was he thinking...
Mp: vast heel fout, maar ik vind die reactie van jou tinder-meneer wel schattig...
Van mijn 'tinder-vlam' krijg ik ook niet echt hoogte. Ik wilde van de week hem eruit knikkeren,
daar reageerde hij anders op dan verwacht. (ik dacht namelijk dat hij wat stiller is wegens desinteresse)
Nou ja er zijn dus, ook op tinder, ook mannen waar je geduld mee moet hebben... (schattig he... )
Ik kwam gisteravond een foto tegen op tinder; en boxershort en een vrouw in de foto geshopt die zijn piemol knuffelt
what was he thinking...
Mp: vast heel fout, maar ik vind die reactie van jou tinder-meneer wel schattig...
Van mijn 'tinder-vlam' krijg ik ook niet echt hoogte. Ik wilde van de week hem eruit knikkeren,
daar reageerde hij anders op dan verwacht. (ik dacht namelijk dat hij wat stiller is wegens desinteresse)
Nou ja er zijn dus, ook op tinder, ook mannen waar je geduld mee moet hebben... (schattig he... )
vrijdag 5 december 2014 om 12:18
Met die Tinder man heb ik het een beetje gehad. Ik hou helemaal niet van claimen en zo komt hij momenteel wel over. Hij werkt niet en krijg dus continue berichten wat ik aan het doen ben en waarom ik niet antwoord direct.
Bij mij werkt dat juist in tegengestelde richting. Het gaat een exit worden. Er zit ook niet veel in.
"Ik werk in een winkel maar dat is het niet."
Wat wil je dan wel?
"Dat weet ik niet."
Je zou denken dat een man van 33 dat nu toch wel een beetje weet?
Of ben ik nu gewoon een keiharde bitch? Kan hoor, zou niet de eerste keer zijn dat ik dat hoor lol. :p
Bij mij werkt dat juist in tegengestelde richting. Het gaat een exit worden. Er zit ook niet veel in.
"Ik werk in een winkel maar dat is het niet."
Wat wil je dan wel?
"Dat weet ik niet."
Je zou denken dat een man van 33 dat nu toch wel een beetje weet?
Of ben ik nu gewoon een keiharde bitch? Kan hoor, zou niet de eerste keer zijn dat ik dat hoor lol. :p
Carpe Diem!
vrijdag 5 december 2014 om 12:31
Ik heb het bekeken uit nieuwsgierigheid en heb echt gelachen met wat je voorbij ziet komen.
Zag zelfs staan: Mannen met kinderwens, swipe naar links...
Ik zag eindelijk iets staan trouwens, want de meeste hebben eigenlijk tegelwijsheden als foto's.
Tja....
Ik ben ouderwets denk ik
Zag zelfs staan: Mannen met kinderwens, swipe naar links...
Ik zag eindelijk iets staan trouwens, want de meeste hebben eigenlijk tegelwijsheden als foto's.
Tja....
Ik ben ouderwets denk ik

In for the cause....

vrijdag 5 december 2014 om 15:04
vrijdag 5 december 2014 om 15:41
Het irritantst vind ik die groepsfoto's, met mega zonnebril of wazig op een afstand.
Sorry ladies, maar ik moet toch echt je hoofd goed zien.
De teksten, als aanwezig, zijn soms best vijandig.
Of juist compleet spuitelf, hou van paarden, shoppen en reizen.
En ik ben een zuurstof junk met een chronische afhankelijkheid van
voedsel en water, slaap optioneel.
Doe dan geen tekst :p
Maar mag eigenlijk niet klagen, best wel wat leuke dates via tinder gehad.
En hopelijk nu een speciale aan de lijn.
Sorry ladies, maar ik moet toch echt je hoofd goed zien.
De teksten, als aanwezig, zijn soms best vijandig.
Of juist compleet spuitelf, hou van paarden, shoppen en reizen.
En ik ben een zuurstof junk met een chronische afhankelijkheid van
voedsel en water, slaap optioneel.
Doe dan geen tekst :p
Maar mag eigenlijk niet klagen, best wel wat leuke dates via tinder gehad.
En hopelijk nu een speciale aan de lijn.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.

zondag 7 december 2014 om 18:09
Heeeelp, ik heb een Tinder-dip geloof ik .
Ik heb er niet zo'n zin meer in geloof ik... paar weken geleden
iemand leren kennen via tinder die ik erg leuk vond.
We hebben leuke gesprekken gehad, serieus en ook flirterig enz.
Totdat ik op een gegeven moment wel een beetje wilde weten wat hij
nou eigenlijk wilde.
Beetje discussie over gehad (was wel grappig) en toen ineens was het stil.
Heb ik een paar dagen afgewacht, maar vanmorgen vond ik het wel best
en heb ik hem verwijderd. Ik vind hem echt leuk en ben duidelijk genoeg geweest,
maar goed blijkbaar is dat toch niet wederzijds of weet ik veel wat de rede was dat hij
zo stil werd, maar ik blijf niet wachten tot sint juttemes.
Maar goed, nu zit ik in een Tinder-dip...
Ik heb er niet zo'n zin meer in geloof ik... paar weken geleden
iemand leren kennen via tinder die ik erg leuk vond.
We hebben leuke gesprekken gehad, serieus en ook flirterig enz.
Totdat ik op een gegeven moment wel een beetje wilde weten wat hij
nou eigenlijk wilde.
Beetje discussie over gehad (was wel grappig) en toen ineens was het stil.
Heb ik een paar dagen afgewacht, maar vanmorgen vond ik het wel best
en heb ik hem verwijderd. Ik vind hem echt leuk en ben duidelijk genoeg geweest,
maar goed blijkbaar is dat toch niet wederzijds of weet ik veel wat de rede was dat hij
zo stil werd, maar ik blijf niet wachten tot sint juttemes.
Maar goed, nu zit ik in een Tinder-dip...
maandag 8 december 2014 om 08:54
Haha phoebe,
Jammer dat hij ineens weg was.
Ik kap even volledig met daten. Gooi er straks Tinder af, Het gaat echt helemaal nergens over.
Tijd consumerend, precies de juiste combinatie van woorden intikken dat bij elke lady weer compleet anders is. De 'gewoon jezelf zijn' tip schijnt virtueel niet te werken.
Ergens in 2015 ga ik misschien wel weer eens kijken, als het warmer wordt.
Tijd om in te lopen met series kijken. Ik loop zo achter.
Nog geen 1 ep van dat Game of Thrones gekeken.
Jammer dat hij ineens weg was.
Ik kap even volledig met daten. Gooi er straks Tinder af, Het gaat echt helemaal nergens over.
Tijd consumerend, precies de juiste combinatie van woorden intikken dat bij elke lady weer compleet anders is. De 'gewoon jezelf zijn' tip schijnt virtueel niet te werken.
Ergens in 2015 ga ik misschien wel weer eens kijken, als het warmer wordt.
Tijd om in te lopen met series kijken. Ik loop zo achter.
Nog geen 1 ep van dat Game of Thrones gekeken.

maandag 8 december 2014 om 10:56
maandag 8 december 2014 om 11:50
@ Phoebe 1982: ach. Wie weet heb je nu meer beet! Positief blijven lol.
Ik heb meneer hij is zo fucking irritant verwijderd. Had een druk weekend en dus niet getinderd. Hij had mij wel een paar berichtjes gestuurd. Vannacht werd ik wakker en zag dat hij weer een berichtje had gestuurd. Nou de inhoud bespaar ik jullie even maar ik had er nu echt genoeg van. Delete zonder bye bye. Loser met hoordletter. Juk!
Ben ook even klaar met daten en Tinder. Feestdagen komen eraan. Vind het even goed zo. Geen gezeur over schoonfamilie, geen cadeautjes kopen voor iedereen stress. 1 kerst dag een verplichting en de rest van de kerst sluit ik me als een kluizenaar op. Zo! :p
Ik heb meneer hij is zo fucking irritant verwijderd. Had een druk weekend en dus niet getinderd. Hij had mij wel een paar berichtjes gestuurd. Vannacht werd ik wakker en zag dat hij weer een berichtje had gestuurd. Nou de inhoud bespaar ik jullie even maar ik had er nu echt genoeg van. Delete zonder bye bye. Loser met hoordletter. Juk!
Ben ook even klaar met daten en Tinder. Feestdagen komen eraan. Vind het even goed zo. Geen gezeur over schoonfamilie, geen cadeautjes kopen voor iedereen stress. 1 kerst dag een verplichting en de rest van de kerst sluit ik me als een kluizenaar op. Zo! :p
Carpe Diem!

maandag 8 december 2014 om 12:24
@ systeemkast zie je het niet te zwartgallig? Bedoel er was toch laatst iemand ook gek op jou? Dat was toen van jouw kant niet wederzijds maar die kan nu ook mopperen van 'Wat is er nu weer mis met mij'.
Zie het maar als werkloos zijn. Ook al is het schijt irritant om tig brieven te schrijven en tig afwijzingen te krijgen... als je stopt met brieven schrijven belt er heus niemand aan je deur van Hee zoek jij werk?
Denk dat het eerder zaak is je verwachtingspatroon bij te stellen.
Zie het maar als werkloos zijn. Ook al is het schijt irritant om tig brieven te schrijven en tig afwijzingen te krijgen... als je stopt met brieven schrijven belt er heus niemand aan je deur van Hee zoek jij werk?
Denk dat het eerder zaak is je verwachtingspatroon bij te stellen.

maandag 8 december 2014 om 12:34
@ phoebe: wie weet wat voor leuks je nu tegen komt
@ misspatrice: haha lijkt me goed idee dat je hem verwijderd hebt, gelijk al zo claimerig is niet echt aantrekkelijk.
Ik waarschuw alvast, dit gaat een lang verhaal worden, maar ik weet even echt niet meer wat ik moet doen! Tijdje geleden viel me op dat de hele leuke tinder jongen meestal het initiatief neemt, zowel als we samen zijn als met contact zoeken. Bedacht me dat ik zelf weinig initiatief neem omdat ik toch nog bang ben afgewezen te worden, maarja met die houding kom je natuurlijk helemaal nergens, dus besloot hem een leuk berichtje te sturen. Hij reageerde heel snel en leuk, en dag erna weer afgesproken. Het zou de 4e date zijn, en voor mijn gevoel blijkt rond deze tijd wel of het écht leukleuk is, of gewoon leuk omdat het nieuw en spannend is. Nou het was dus heeeel erg leuk, en volgens mij begin ik een beetje verliefd op hem te worden.. Maarja ik heb dus geen idee hoe hij het allemaal ziet! Nouja merk wel dat ie me leuk vindt, maar verder weet ik niet of hij nog met anderen bezig is enzo, we hebben tussen dates door ook niet heeel veel contact (krijg wel na elke date een berichtje dat hij het leuk/fijn met me vond ). Was eigenlijk van plan om vorige keer nonchalant te vragen of hij nog andere meisjes ziet, maar op dat moment voelde het gewoon goed dus had ik de behoefte niet meer zo..
Nouja daar komt ook nog bij dat ik deze week eigenlijk weer afgesproken heb met de ook wel leuke andere tinder jongen (1 keer eerder gezien, niks gebeurd). En ik weet dus niet wat ik daar mee moet. Ene kant heb ik dus ook geen idee wat de andere jongen nog allemaal doet. Andere kant voelt het een beetje raar om nu met iemand anders af te spreken. Nouja afspraak is pas over paar dagen, kan altijd nog afzeggen en ondertussen even kijken hoe contact gaat met andere hele leuke jongen.
Haha sorry voor het lange verhaal, het is ook niet echt een probleem ofzo, maar moest het even kwijt
@ misspatrice: haha lijkt me goed idee dat je hem verwijderd hebt, gelijk al zo claimerig is niet echt aantrekkelijk.
Ik waarschuw alvast, dit gaat een lang verhaal worden, maar ik weet even echt niet meer wat ik moet doen! Tijdje geleden viel me op dat de hele leuke tinder jongen meestal het initiatief neemt, zowel als we samen zijn als met contact zoeken. Bedacht me dat ik zelf weinig initiatief neem omdat ik toch nog bang ben afgewezen te worden, maarja met die houding kom je natuurlijk helemaal nergens, dus besloot hem een leuk berichtje te sturen. Hij reageerde heel snel en leuk, en dag erna weer afgesproken. Het zou de 4e date zijn, en voor mijn gevoel blijkt rond deze tijd wel of het écht leukleuk is, of gewoon leuk omdat het nieuw en spannend is. Nou het was dus heeeel erg leuk, en volgens mij begin ik een beetje verliefd op hem te worden.. Maarja ik heb dus geen idee hoe hij het allemaal ziet! Nouja merk wel dat ie me leuk vindt, maar verder weet ik niet of hij nog met anderen bezig is enzo, we hebben tussen dates door ook niet heeel veel contact (krijg wel na elke date een berichtje dat hij het leuk/fijn met me vond ). Was eigenlijk van plan om vorige keer nonchalant te vragen of hij nog andere meisjes ziet, maar op dat moment voelde het gewoon goed dus had ik de behoefte niet meer zo..
Nouja daar komt ook nog bij dat ik deze week eigenlijk weer afgesproken heb met de ook wel leuke andere tinder jongen (1 keer eerder gezien, niks gebeurd). En ik weet dus niet wat ik daar mee moet. Ene kant heb ik dus ook geen idee wat de andere jongen nog allemaal doet. Andere kant voelt het een beetje raar om nu met iemand anders af te spreken. Nouja afspraak is pas over paar dagen, kan altijd nog afzeggen en ondertussen even kijken hoe contact gaat met andere hele leuke jongen.
Haha sorry voor het lange verhaal, het is ook niet echt een probleem ofzo, maar moest het even kwijt

maandag 8 december 2014 om 12:47
Ja als je zelf nog met anderen afspreekt zou ik het ook niet aan hem vragen want dan krijg je De pot verwijt de ketel. Je zou het niet van de eerste jongen af moeten laten hangen of je met de tweede afspreekt want dan stel je je afhankelijk van hem op. Als jij hem leuk genoeg vind stop je met daten met anderen. Of ben je nu op meerdere paarden aan het wedden uit angst dat et met jongen 1 toch niks wordt en dat je dan je kans verspeeld hebt met jongen 2? Als jij al beetje verliefd op iemand bent wat heeft het dan nog voor nut om met een ander te gaan daten?
maandag 8 december 2014 om 12:53
@grumpy, Leuke nieuwe avatar 
Was weer even een naar gevalletje afgelopen week. Lady waar ik al een tijdje een oog op had kwam ik op tinder tegen, en een match. Ik dacht even wooh! Maar ze had me voor de aardigheid naar rechts gebackhand. Het schaarse meevallertje sneeuwt weer een beetje onder.
Werkeloos zijn is niet zo erg als er geen huur betaald hoeft te worden

Was weer even een naar gevalletje afgelopen week. Lady waar ik al een tijdje een oog op had kwam ik op tinder tegen, en een match. Ik dacht even wooh! Maar ze had me voor de aardigheid naar rechts gebackhand. Het schaarse meevallertje sneeuwt weer een beetje onder.
Werkeloos zijn is niet zo erg als er geen huur betaald hoeft te worden

maandag 8 december 2014 om 13:03
Hahah ja klopt, je hebt helemaal gelijk.. Eigenlijk moet ik ook niet van jongen 1 laten afhangen of ik met nr 2 afspreek, maar ik weet zelf ook nog niet echt wat ik voel en denk. En als ik weet dat hij nog met andere meisjes af zou spreken, zou ik mn gevoel proberen te veranderen over hem (gewoon gezellig en verder niks) en me ook niet schuldig voelen als ik verder date.
Ik zou het eigenlijk ook echt niet leuk vinden als hij met iemand anders af zou spreken, dus natuurlijk beetje hypocriet als ik het wel zou doen. Zou ook niet aan hem vragen om te stoppen met andere meisjes, maar ben gewoon benieuwd of hij het nog doet.
Misschien dat het een beetje 'te vroeg' voelt om na 4 dates andere jongens af te kappen, maarja als je iemand echt leuk vindt is het natuurlijk niet te vroeg..
Nouja ik kijk nog wel!
Ik zou het eigenlijk ook echt niet leuk vinden als hij met iemand anders af zou spreken, dus natuurlijk beetje hypocriet als ik het wel zou doen. Zou ook niet aan hem vragen om te stoppen met andere meisjes, maar ben gewoon benieuwd of hij het nog doet.
Misschien dat het een beetje 'te vroeg' voelt om na 4 dates andere jongens af te kappen, maarja als je iemand echt leuk vindt is het natuurlijk niet te vroeg..
Nouja ik kijk nog wel!

maandag 8 december 2014 om 13:28
Dat is omdat je hem echt leuk vind Lavendel. Maar ik zou idd de rest nog niet afkappen.
Toen ik nog een succesvolle Tindermatch had en het serieus begon te worden hebben we gewoon afgesproken niet meer met andere te Tinderen of dergelijke. Dat was wel na een maand serieus daten en elke dag bellen. Wacht het rustig af. Al weet ik hoe moeilijk dat is als je op een roze wolk zit :p.
Date nog met die andere, wie weet wat er nog van kan komen . Enjoy!
@ Grumpy cat: leuke avatar! Kerst en katten: altijd leuk!
Toen ik nog een succesvolle Tindermatch had en het serieus begon te worden hebben we gewoon afgesproken niet meer met andere te Tinderen of dergelijke. Dat was wel na een maand serieus daten en elke dag bellen. Wacht het rustig af. Al weet ik hoe moeilijk dat is als je op een roze wolk zit :p.
Date nog met die andere, wie weet wat er nog van kan komen . Enjoy!
@ Grumpy cat: leuke avatar! Kerst en katten: altijd leuk!

Carpe Diem!

maandag 8 december 2014 om 17:07
Lavendel ik had dus met meneertje Tinder-vlam exact hetzelfde...
Maar ja, je kan niet voor een ander denken besefde ik me later.
En ik ben een beetje ondeugend geweest... , account verwijderd,
mezelf opnieuw aangemeld, hopend....
En ja, daar was ie weer... , wederom weer een match......
Erg he! hihihi...
Maar ja, je kan niet voor een ander denken besefde ik me later.
En ik ben een beetje ondeugend geweest... , account verwijderd,
mezelf opnieuw aangemeld, hopend....
En ja, daar was ie weer... , wederom weer een match......
Erg he! hihihi...