En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Cherise fijne vakantie!

Jammer Thee van de date. Potver, nou we gaan je wel aan wat lekkere visrecepten weer helpen.

Lekker ziet het eruit Age! Ik weet alleen niet of ik die Turkse worst lust. Kan je de smaak met iets vergelijken? Ik zou het wel een keer willen maken.

Ik eet vandaag heerlijk kliekjes van gister.
Met chorizo. Sucuk is lekker pittig! Het is een knoflookworst
Marokkaanse kipspiesjes met zelfgemaakte tzaziki, zelfgemaakte humus en pide.
Oh ja... laat ik dan ook even de kip uit de vriezer halen
Zal ik wel, zal ik niet, zal ik wel, zal ik niet, een pizza gaan maken in een nieuwe elektrische pizzapan die ik kado heb gehad.

Ik weet alleen niet hoelang die pizza erin moet dus ik zie er zo tegenop om het te gaan maken.
Doen Myleen! Gewoon uittesten, erbij blijven en in de gaten houden. Als je het niet uitprobeert dan weet je nooit hoelang de pizza moet
Ik heb sla, gebakken aardappeltjes, aardappelkroketjes en een gehaktbal gegeten. Als toetje chocoladevla met slagroom. Was overheerlijk.
Eet op dit moment pitabroodjes gevuld met kant en klare falafelballetjes van AH, stukjes komkommer, stukjes gegrilde paprika uit pot en heeeel veeeel knoflooksaus. En nu ga ik weer verder eten... want het is mmmmjummie!!!
andijviestamppot met vegetarische braadworst.

Niet erg zomers maar wel lekker en gezond en ik had geen inspiratie vandaag.
Ayam betawi gegeten met basmati en kroepoek.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Op de terugweg van het strand langs de mac gereden voor een Mc Flurry en een Mc Kroket dat was rond 17 uur.... straks denk ik nog even tosti maken. Morgen weer normaal doen
Gisteren trouwens uit eten geweest, heerlijk gegeten:

voorgerecht een 'springroll' (soort loempia) gevuld met rivierkreeftjes en groente en een chilisausje.

Daarna heilbotfilet gegratineerd met geitenkaas, broodkruim en kruiden. Lekkere aardappeltjes en groenten erbij.

Toe een creme brulee van banaan en malibu, met een bolletje pisangambonijs met slagroom.
Een springroll ís een loempia Revival

Toetje klinkt trouwens erg lekker! Waar was je uit eten?

Een foto van mijn eten van vandaag. Marokkaanse kipspiesjes met citroen. Een recept uit de allernieuwste 'Boodschappen', dat magazine van Plus en Nettorama etc.

Ziet er lekker uit Age!
Ships, te warm was het om in de keuken te staan voor de pizza te maken. Dus ik denk, ik verwarm een gehaktschnitsel op, ik had nog Griekse rijst, salade en tsaziki van gister.

Forummen en eten opwarmen in de pan gaat niet samen. Ik heb een tegen het zwarte aan schnitsel gegeten die echt niet lekker was. De helft vond ik moest ik opeten en de andere helft heb ik het zwarte eraf gehaald en de katten verrast met het zachte gedeelte van het gehakt. Die vonden het opmerkelijk nog wel te eten. Die geur was al niet te harden dus dat ze het lekker vonden .................
Ah, dan ben ik toch niet gek Agent

MV, hebben je katten het stinkende vlees binnengehouden?

Ik ga vanavond waterskien bij een soort activiteitenpark, dus ik vrees dat het daar een patatje oid gaat worden
rijst met kipkerrie en gewokte spersieboontjes.
Ik eet vandaag chili con carne met tortillachipjes.
quote:revival schreef op 28 juli 2008 @ 15:13:

Ah, dan ben ik toch niet gek Agent

MV, hebben je katten het stinkende vlees binnengehouden?

Ik ga vanavond waterskien bij een soort activiteitenpark, dus ik vrees dat het daar een patatje oid gaat worden

Gelukkig wel. Vanavond alvast wat voorbereidingen doen voor de tapas voor morgen. Komt een vriendin langs.

Dus ik heb net al een koude wrap naar binnen gewerkt dus echt koken zit er vandaag niet in.
Yeeeeeeesssss!!! Kom ineens op het geniale idee om nachos te eten!!

Lekker chips, bestrooien met gebakken spekjes, uitje, champignons, tomatensalsa, kaas, hup, de oven in en dan lekker met creme fraiche.

Als toetje chocoladefondue!! (zie ander topic). Krijg gewoon zin om boodschappen te gaan doen!!
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Thila, die kan ik ook wel eens bij de chili doen, doe er nu meestal toast of afbakstokbroodje met kruidenboter bij.

Vanavond klein kogelbiefstukje in reepjes roerbakken, thaise roerbakgroente, woksaus en pasta (noedels zijn op).
Een clubsandwich
Grieks Aardappel-courgettepannetje

(aardappels, courgette, feta en wat kruiderij, lekker, makkelijk en snel!)
Vandaag:

Gehaktbal met gekookte piepers met lekkere jus en Krootjes met gebakken ui en wat slasaus erdoor.
Gisteren een zelfgefabriceerd broodje hamburger met champignon, ui, kaas en tomaat, sla erbij.

Vandaag komen er vrienden eten en de planning was om te gaan bbq-en, maar heb net de buienradar gecheckt en ben bang dat die bbq niet lang aan blijft

Dus nu maar besloten om twee ovenschotels te maken: één met spinazie, cherrytomaatjes en brie, en één met rode kool en gehakt. Sla erbij met appel, spekjes, geitenkaas en pijnboompitjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven