Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 december 2014 @ 09:20:

[...]

Dan is men een beetje oenig, want als je een beetje bekend bent met dit forum weet je dat er áltijd forummers zijn die het een sport vinden om een topic af te zeiken of om juist dwarse antwoorden te gaan geven.Nee, het gaat me om het uberhaupt hebben van een andere mening
Goedemorgen. Ik ben 's avonds steeds zo moe en dan mis ik dus de halve napraat weer. Is het nodig om me bij te praten of was het allemaal niet zo boeiend?
De aloude discussie of de napraat niet te veel is verworden tot kletstopic. Verder ook weinig nieuws.
Ach, het Australië-topic. Het verloopt ook altijd hetzelfde. De club "hoe durf je je kind mee te nemen in het vliegtuig voor ene lange reis, daar heeft dat kind niks aan en voor de andere passagiers is het irritant" versus de club "mijn leven houdt niet op als ik een kind heb gekregen". En altijd zit er ook wel een keer de onvermijdelijke "stop er een slaappil in" tussen.
Mag ik raden van wie dat slaappil-idee afkomstig is?
Ik hou wel van die voorspelbaarheid.
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 december 2014 @ 10:16:

Mag ik raden van wie dat slaappil-idee afkomstig is?Nee
Emmeline, onze eigen forum-rijke stinkert is trouwens weer terug. Ik vind haar topics altijd erg vermakelijk, ook al omdat ze zich totaal niet laat opnaaien door al het voorspelbare commentaar op haar uitgavenpatroon .
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 december 2014 @ 10:26:

Emmeline, onze eigen forum-rijke stinkert is trouwens weer terug. Ik vind haar topics altijd erg vermakelijk, ook al omdat ze zich totaal niet laat opnaaien door al het voorspelbare commentaar op haar uitgavenpatroon .Oh die, woont in Moskou toch?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 10 december 2014 @ 10:35:

[...]

Oh die, woont in Moskou toch?Oh, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat ze in den vreemde woont en weinig anders omhanden heeft dan het uitgeven van bergen geld. Ik vind het altijd vreselijk leuk om een kijkje te krijgen in het leven van dergelijke mensen .
OMG ik kom nu voor het eerst Pumps tegen waar jullie het steeds over hebben. Die is van het padje zeg!
Ik heb een zelfde soort probleem als Emmeline alleen dan iets in het klein (en het betreft mijn eigen geld). Ik heb gister een -laten we zeggen- gebruiksvoorwerp gekocht waar ik een nog goed werkende van heb. Maar ik werd ineens verliefd op deze, en hij is zo mooi en handig, maar ik hou ook nog van mijn oude. En nu denk ik elke 2 minuten: terugbrengen? houden? terugbrengen? houden? terugbrengen? houden? Terugbrengen levert weer 100 euro op.

Een probleem van wereldformaat.
Moet je Pumps' profiel eens loepen, bij 'over mezelf'. Echt geen touw aan vast te knopen. Maar ze doet er niemand kwaad mee geloof ik, dus ach. Een forum zonder dorpsgekken wordt ook zo saai he .
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 december 2014 @ 10:38:

[...]

Oh, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat ze in den vreemde woont en weinig anders omhanden heeft dan het uitgeven van bergen geld. Ik vind het altijd vreselijk leuk om een kijkje te krijgen in het leven van dergelijke mensen .Eens, een heel ander leven
Je bent zelf een theepot
Ik vraag me bij zo iemand alleen af of er geen kinderen in het spel zijn.
Misschien kan Pump gaan webshoppen voor emmelien.
Je bent zelf een theepot
quote:Frizz schreef op 10 december 2014 @ 10:40:

Ik heb een zelfde soort probleem als Emmeline alleen dan iets in het klein (en het betreft mijn eigen geld). Ik heb gister een -laten we zeggen- gebruiksvoorwerp gekocht waar ik een nog goed werkende van heb. Maar ik werd ineens verliefd op deze, en hij is zo mooi en handig, maar ik hou ook nog van mijn oude. En nu denk ik elke 2 minuten: terugbrengen? houden? terugbrengen? houden? terugbrengen? houden? Terugbrengen levert weer 100 euro op.

Een probleem van wereldformaat. Deze in gebruik nemen en die ouwe bewaren voor de breek of op Marktplaats zetten?
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 december 2014 @ 10:42:

[...]

Deze in gebruik nemen en die ouwe bewaren voor de breek of op Marktplaats zetten?Ja dat neem ik ook mee in de overwegingen.
quote:Frizz schreef op 10 december 2014 @ 10:42:

Ik vraag me bij zo iemand alleen af of er geen kinderen in het spel zijn.Pumps bedoel je? Niet dat ik weet. Maar dat je een forum vol plempt met vage berichten houdt natuurlijk niet automatisch in dat je niet voor je kinderen kunt zorgen.
Omg, dat topic op "Doen", dat is toch mag ik hopen nep??
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 december 2014 @ 10:44:

[...]

Pumps bedoel je? Niet dat ik weet. Maar dat je een forum vol plempt met vage berichten houdt natuurlijk niet automatisch in dat je niet voor je kinderen kunt zorgen.Eens. Tenzij je een forum vol plempt met vage berichten doordat je hele dagen kacheltje lam bent.
Pumps... ik moet er altijd zo om lachen. Kan ik nog zo chagrijnig zijn, als ik pumps lees moet ik lachen, niks aan te doen. :-)
Welk topic zit die Rijke Roesishe?
Jas kopen of niet
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 december 2014 @ 10:38:

[...]

Oh, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat ze in den vreemde woont en weinig anders omhanden heeft dan het uitgeven van bergen geld. Ik vind het altijd vreselijk leuk om een kijkje te krijgen in het leven van dergelijke mensen .Had zij vorig jaar ook een topic over het zoeken van een au-pair?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven