Namenstress!!!!

12-12-2014 15:38 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Nuala (Iers, spreek uit als Noela) vind ik mooi maar niet al te handig om in NL te gebruiken.

Nita, zou evt ook nog kunnen, of Nina. Nayra, Neva?

Neva vind ik zelf erg leuk.
Verschillende moeders, Noes - halfbroer en -zus.
Nandy en Elodie, zijn dat echt namen die gebruikt worden?

Ik zou voor Noortje gaan. Wordt later vanzelf Noor. Vind persoonlijk Noor wel een leuke naam. Succes met het kiezen.
Ik ken een Noortje van tegen de 50. Ik geloof niet dat iemand het raar vind klinken. Noortje van Oostveen is ook altijd Noortje gebleven. En je hebt dacht ik ook een hoog-en-breed volwassen musicalster die Noortje heet.
vindt... (voor de taalpolitie een hartaanval krijgt)
Noortje Nila Huppeldepup.

Wat is in hemelsnaam het probleem.
@zoembaya: Noortje Herlaar bedoel je denk ik?
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
quote:ljcp83 schreef op 12 december 2014 @ 16:09:

[...]

Door een nare gebeurtenis met een kindje met deze naam in mijn hele naaste omgeving....Vind je Nila dan ook niet gevoelig liggen?
Niels & Lina

Niels & Mina

Niels & Juna

Niels & Luna

Niels & Lana

Niels & Dena

Niels & Dana

Niels & Lara

Niels & Lea(h)

Niels & Noa

Niels & Tara

Niels & Mara
Nika?
NIELs en NIELa... nee, dat is zoiets als Bert en Bertha of Jos en Josje..

Vind ik Noortje een leuke(re) naam.
NoorTJE is schattig voor een klein meisje. Als volwassen vrouw zou ik geen verkleinwoord als voornaam willen hebben. Niet echt gepast voor de volgende minister president of CEO van Artsen Zonder Grenzen of topadvocaat.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik zou ook met Niels als broer zeker niet voor Nila kiezen. Noor vind ik leuk, dus als jullie de variant Noortje willen ivm achternaam lijkt me dat een prima keuze
Wat erg trouwens om als setje met m'n broer door het leven te moeten. Lijkt misschien leuk tijdens de kindertijd, maar later is het echt van een pipo de clown en Mammaloe gehalte.
..
quote:hamerhaai schreef op 12 december 2014 @ 16:49:

NoorTJE is schattig voor een klein meisje. Als volwassen vrouw zou ik geen verkleinwoord als voornaam willen hebben. Niet echt gepast voor de volgende minister president of CEO van Artsen Zonder Grenzen of topadvocaat.Word toch vanzelf Noor?
quote:Cateautje schreef op 12 december 2014 @ 16:41:

Noortje Nila Huppeldepup.

Wat is in hemelsnaam het probleem.Ja we hebben niet allemaal wereld problemen zoals jij.
..
quote:hamerhaai schreef op 12 december 2014 @ 16:49:

NoorTJE is schattig voor een klein meisje. Als volwassen vrouw zou ik geen verkleinwoord als voornaam willen hebben. Niet echt gepast voor de volgende minister president of CEO van Artsen Zonder Grenzen of topadvocaat.Guusje ter Horst... Ooit van gehoord?
Milla! Ipv Mila!
..
..
..
quote:boekenlegger0 schreef op 12 december 2014 @ 16:46:

Niels & Lina

Niels & Mina

Niels & Juna

Niels & Luna

Niels & Lana

Niels & Dena

Niels & Dana

Niels & Lara

Niels & Lea(h)

Niels & Noa

Niels & Tara

Niels & MaraLana en Mara vind ik erg leuk, hebben ook even op het lijstje gestaan maar toch net niet denk ik....
quote:ljcp83 schreef op 12 december 2014 @ 16:56:

[...]

Jij hebt idd veel grotere problemen dan het kiezen van een naam, sjonge jonge jonge zeg.... je hoeft niet te reageren hoor.Gewoon negeren, ze kan blijkbaar alleen op zaterdag in dr eigen topic wel normaal reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven