Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 december 2014 om 14:51
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 14:49:
Fjorden zijn ook Jammer dat er van die eigenwijze hoofden op zitten!
Hah ik had ook zo'n dwarse.
Gingen we lekker rijden, dacht meneer dat hij wel stil kon gaan staan bij een weiland waar koeien stonden. Gewoon voor gezellig. Geen beweging meer in te krijgen.
Moest ik afstappen, hem een schop onder zijn hol geven en weer opstappen.. (oeh laat anoniem het maar niet lezen)
Fjorden zijn ook Jammer dat er van die eigenwijze hoofden op zitten!
Gingen we lekker rijden, dacht meneer dat hij wel stil kon gaan staan bij een weiland waar koeien stonden. Gewoon voor gezellig. Geen beweging meer in te krijgen.
Moest ik afstappen, hem een schop onder zijn hol geven en weer opstappen.. (oeh laat anoniem het maar niet lezen)
zondag 14 december 2014 om 14:53
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 december 2014 @ 14:24:
And now for something totally different:
Wij gaan een makeup spiegel kopen. Je weet wel, zo'n ding dat vergroot.
Want ik ben inmiddels redelijk kippig aan het worden én in de ontkenning, maar ik durf wel toe te geven dat zo'n spiegel wel heel handig zou zijn inmiddels 2 Dagen geleden schreef ik precies hetzelfde.
And now for something totally different:
Wij gaan een makeup spiegel kopen. Je weet wel, zo'n ding dat vergroot.
Want ik ben inmiddels redelijk kippig aan het worden én in de ontkenning, maar ik durf wel toe te geven dat zo'n spiegel wel heel handig zou zijn inmiddels 2 Dagen geleden schreef ik precies hetzelfde.
zondag 14 december 2014 om 14:55
quote:Bieb2.0 schreef op 14 december 2014 @ 14:51:
[...]
De mijne wilde soms ook alleen maar achteruit.
Ik heb 'm een keer achteruit tegen schrikdraad laten lopen.
Hij kreeg een opdonder en liep ineens als een malle
[...]
De mijne wilde soms ook alleen maar achteruit.
Ik heb 'm een keer achteruit tegen schrikdraad laten lopen.
Hij kreeg een opdonder en liep ineens als een malle
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 14 december 2014 om 14:55
quote:Bieb2.0 schreef op 14 december 2014 @ 14:51:
[...]
Maar, maar schopte je dan echt? Of was het alleen een schopbeweging?
[...]
zondag 14 december 2014 om 14:57
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 14:55:
[...]
Tsss, dat deed die Fjord van mij he....met zijn voorbeen naar mijn knieschijven trappen als ik 'm uit de wei wilde halen.
Nou, aan het einde van het liedje liep ie als een mak lammetje mee hoor...omdat hij dacht dat hij dan eten kreeg op stal. Niets was minder waar, dan gingen we 'm inspannen want hij liep ook wel eens voor de kar.
Hahaha, vals he, misleiding
[...]
Tsss, dat deed die Fjord van mij he....met zijn voorbeen naar mijn knieschijven trappen als ik 'm uit de wei wilde halen.
Nou, aan het einde van het liedje liep ie als een mak lammetje mee hoor...omdat hij dacht dat hij dan eten kreeg op stal. Niets was minder waar, dan gingen we 'm inspannen want hij liep ook wel eens voor de kar.
Hahaha, vals he, misleiding
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 14:55:
[...]
Maar, maar schopte je dan echt? Of was het alleen een schopbeweging?Hij kreeg echt een rubberen maat 38 tegen zijn dikke billen ja. Maar niet om hem pijn te doen maar om hem wakker te schudden uit zijn droomwereld bij de koeien. Dus zeker niet hard.
[...]
Maar, maar schopte je dan echt? Of was het alleen een schopbeweging?Hij kreeg echt een rubberen maat 38 tegen zijn dikke billen ja. Maar niet om hem pijn te doen maar om hem wakker te schudden uit zijn droomwereld bij de koeien. Dus zeker niet hard.
quote:MrsEinstein schreef op 14 december 2014 @ 14:48:
Mrs.S, nu de discussie toch weer op diëten is uitgekomen durf ik er wel om te vragen. Zou jij de link van het aardappelzetmeel nog eens willen posten?
Natuurlijk.
https://melchiormeijer.wo ... l-de-paleo-hack-van-2013/
Mrs.S, nu de discussie toch weer op diëten is uitgekomen durf ik er wel om te vragen. Zou jij de link van het aardappelzetmeel nog eens willen posten?
Natuurlijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 14 december 2014 om 15:02
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 december 2014 @ 14:57:
[...]
Natuurlijk.
Ik heb de biologische aardappelzetmeel gisteren gehaald bij de biologische supermarkt.
Gisteren al 2x en vandaag 2x ingenomen. Ik ben benieuwd of het iets doet.
[...]
Natuurlijk.
Ik heb de biologische aardappelzetmeel gisteren gehaald bij de biologische supermarkt.
Gisteren al 2x en vandaag 2x ingenomen. Ik ben benieuwd of het iets doet.
zondag 14 december 2014 om 15:05
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 december 2014 @ 15:02:
[...]
Gisteren al 2x en vandaag 2x ingenomen. Ik ben benieuwd of het iets doet.Ik droomde veel levendiger ineens en ik had wat meer uitlaatgassen in het begin.
[...]
Gisteren al 2x en vandaag 2x ingenomen. Ik ben benieuwd of het iets doet.Ik droomde veel levendiger ineens en ik had wat meer uitlaatgassen in het begin.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 14 december 2014 om 15:05
zondag 14 december 2014 om 15:08
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 december 2014 @ 15:05:
[...]
Ik droomde veel levendiger ineens en ik had wat meer uitlaatgassen in het begin.
O, fijn...
Dat levendige dromen heb ik sowieso al meer de laatste tijd, maar dat schijnt ook door die overgangshormonaties te komen.
Ik was vannacht bijvoorbeeld heel erg bezig met mijn LinkedIn profiel dat hier op Viva terecht was gekomen
Ik maak soms hele actiefilms mee, doodvermoeiend.
[...]
Ik droomde veel levendiger ineens en ik had wat meer uitlaatgassen in het begin.
O, fijn...
Dat levendige dromen heb ik sowieso al meer de laatste tijd, maar dat schijnt ook door die overgangshormonaties te komen.
Ik was vannacht bijvoorbeeld heel erg bezig met mijn LinkedIn profiel dat hier op Viva terecht was gekomen
Ik maak soms hele actiefilms mee, doodvermoeiend.
zondag 14 december 2014 om 15:08
zondag 14 december 2014 om 15:09