Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 14 december 2014 om 21:26
quote:kopjekoffie70 schreef op 14 december 2014 @ 21:19:
[...]
Mee eens. Ik had er in het topic ook eens naar gehint, maar het werd niet opgepakt.
Conny post af en toe ook mee in dit topic, dus misschien leest ze het hier wel.
En anders roep ik het wel weer een keer als ze weer eens post in dit topic.
[...]
Mee eens. Ik had er in het topic ook eens naar gehint, maar het werd niet opgepakt.
Conny post af en toe ook mee in dit topic, dus misschien leest ze het hier wel.
En anders roep ik het wel weer een keer als ze weer eens post in dit topic.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 14 december 2014 om 21:29
quote:Star schreef op 14 december 2014 @ 20:28:
[...]
Ja en er is ook een topic over Jehova's en dat is nog niet eens hier genoemd. Moet niet gekker worden.Jehova's? Daar ging Brutus zo leuk mee om als hem los liet. Jammer dat ze hondenliefde niet op waarde kunnen schatten. Zo erg is het toch niet als een hond tegen je been aan staat te rijden? Als ze dat gevaar al niet durven te trotseren om het woord van God te verkopen.
[...]
Ja en er is ook een topic over Jehova's en dat is nog niet eens hier genoemd. Moet niet gekker worden.Jehova's? Daar ging Brutus zo leuk mee om als hem los liet. Jammer dat ze hondenliefde niet op waarde kunnen schatten. Zo erg is het toch niet als een hond tegen je been aan staat te rijden? Als ze dat gevaar al niet durven te trotseren om het woord van God te verkopen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 14 december 2014 om 21:32
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 december 2014 @ 20:57:
Wat heb ik gemist in het topic van Bente?
ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic I|"Niks. Bente en Consuela hebben diep in de nacht zitten te bomen en nu balen ze dat ze niet hebben kunnen meelezen. Of zoiets.
Wat heb ik gemist in het topic van Bente?
ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic I|"Niks. Bente en Consuela hebben diep in de nacht zitten te bomen en nu balen ze dat ze niet hebben kunnen meelezen. Of zoiets.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 14 december 2014 om 21:32
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 december 2014 @ 21:29:
[...]
Jehova's? Daar ging Brutus zo leuk mee om als hem los liet. Jammer dat ze hondenliefde niet op waarde kunnen schatten. Zo erg is het toch niet als een hond tegen je been aan staat te rijden? Als ze dat gevaar al niet durven te trotseren om het woord van God te verkopen.
Nou, inderdaad zeg. Alle schepselen Gods ofsoowiets
Als God niet wilde dat hondjes zouden rijden had ie ze wel gemaakt zonder voorpootjes.
[...]
Jehova's? Daar ging Brutus zo leuk mee om als hem los liet. Jammer dat ze hondenliefde niet op waarde kunnen schatten. Zo erg is het toch niet als een hond tegen je been aan staat te rijden? Als ze dat gevaar al niet durven te trotseren om het woord van God te verkopen.
Nou, inderdaad zeg. Alle schepselen Gods ofsoowiets
Als God niet wilde dat hondjes zouden rijden had ie ze wel gemaakt zonder voorpootjes.
zondag 14 december 2014 om 21:35
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 december 2014 @ 21:32:
[...]
Niks. Bente en Consuela hebben diep in de nacht zitten te bomen en nu balen ze dat ze niet hebben kunnen meelezen. Of zoiets.
Zo'n vermoeden had ik al.
Tja, so be it. Bummer.
[...]
Niks. Bente en Consuela hebben diep in de nacht zitten te bomen en nu balen ze dat ze niet hebben kunnen meelezen. Of zoiets.
Zo'n vermoeden had ik al.
Tja, so be it. Bummer.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 14 december 2014 om 21:36