Ik wil verdwijnen
maandag 15 december 2014 om 22:17
Wat is het toch moeilijk om zomaar een topic te openen. Heb me er speciaal voor aangemeld. Moet het toch echt even kwijt.
Ik wil vluchten! zo dat is er uit.
Merk dat ik al een paar jaar drang heb om te vluchten. Het gevoel word steeds erger.
Waarom ik dit wil? Al jaren ben ik niet gelukkig. Er is veel in mijn leven gebeurd. Doe me nu anders voor dan ik eigenlijk ben, om geen gezeik meer te krijgen... Probeer afstand van die mensen waar dat over gaat te nemen. Maar dat is moeilijk. (wil niet te veel info geven).
Afgelopen oktober ben ik hierdoor ook even weggegaan. Dat waren de mooiste 4 weken die ik in jaren heb gehad. Lekker door EU trekken. Doen wat ik wou. Maar het fijnste was nog wel, dat ik echt mijzelf kon zijn!
Nu ben ik al te bedenken hoe ik zou verdwijnen en wat ik dan ga doen enz. Dit is echt verkeerd.
Wat zou ik graag weg willen
Ik wil vluchten! zo dat is er uit.
Merk dat ik al een paar jaar drang heb om te vluchten. Het gevoel word steeds erger.
Waarom ik dit wil? Al jaren ben ik niet gelukkig. Er is veel in mijn leven gebeurd. Doe me nu anders voor dan ik eigenlijk ben, om geen gezeik meer te krijgen... Probeer afstand van die mensen waar dat over gaat te nemen. Maar dat is moeilijk. (wil niet te veel info geven).
Afgelopen oktober ben ik hierdoor ook even weggegaan. Dat waren de mooiste 4 weken die ik in jaren heb gehad. Lekker door EU trekken. Doen wat ik wou. Maar het fijnste was nog wel, dat ik echt mijzelf kon zijn!
Nu ben ik al te bedenken hoe ik zou verdwijnen en wat ik dan ga doen enz. Dit is echt verkeerd.
Wat zou ik graag weg willen
maandag 15 december 2014 om 22:24
Is emigreren geen optie? Vroeger kon je daarmee behoorlijk verdwijnen als je voor USA of Australië of zo koos. Tegenwoordig wat minder, maar je bent in elk geval lekker ver van alles.
Maar je zegt dat het verkeerd is? Je hebt familie, kinderen waardoor zoiets niet kan?
Maar je zegt dat het verkeerd is? Je hebt familie, kinderen waardoor zoiets niet kan?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 15 december 2014 om 22:39
quote:tonkje schreef op 15 december 2014 @ 22:24:
Is emigreren geen optie? Vroeger kon je daarmee behoorlijk verdwijnen als je voor USA of Australië of zo koos. Tegenwoordig wat minder, maar je bent in elk geval lekker ver van alles.
Maar je zegt dat het verkeerd is? Je hebt familie, kinderen waardoor zoiets niet kan?Het is verkeerd om zomaar te verdwijnen. Mensen zomaar in onzekerheid laten, ondanks wat er gebeurd is.
Maar je zegt dat het verkeerd is? Je hebt familie, kinderen waardoor zoiets niet kan?Het is verkeerd om zomaar te verdwijnen. Mensen zomaar in onzekerheid laten, ondanks wat er gebeurd is.
maandag 15 december 2014 om 22:44
maandag 15 december 2014 om 22:45
quote:NummerZoveel schreef op 15 december 2014 @ 22:30:
Eenmaal ver weg zal de sleur toch vroeg of laat ook weer nodig zijn. Je zult toch moeten werken om te leven, neem ik aan. De vrijheid van de vakantie is natuurlijk totaal niet vergelijkbaar met wonen in een ander land.En dat is dus de tweede reden om niet te gaan. Omdat ik ook geld nodig heb om te leven
Eenmaal ver weg zal de sleur toch vroeg of laat ook weer nodig zijn. Je zult toch moeten werken om te leven, neem ik aan. De vrijheid van de vakantie is natuurlijk totaal niet vergelijkbaar met wonen in een ander land.En dat is dus de tweede reden om niet te gaan. Omdat ik ook geld nodig heb om te leven
maandag 15 december 2014 om 23:06
maandag 15 december 2014 om 23:07
quote:Vrouwrje schreef op 15 december 2014 @ 22:39:
[...]
Het is verkeerd om zomaar te verdwijnen. Mensen zomaar in onzekerheid laten, ondanks wat er gebeurd is.Je hoeft toch niet met de noorderzon te vertrekken? Je kunt toch ook - desnoods na vertrek - melden dat je weg bent?
[...]
Het is verkeerd om zomaar te verdwijnen. Mensen zomaar in onzekerheid laten, ondanks wat er gebeurd is.Je hoeft toch niet met de noorderzon te vertrekken? Je kunt toch ook - desnoods na vertrek - melden dat je weg bent?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 16 december 2014 om 04:12
Overal waar je heen kunt vliegen, kun je alvast niet heen. Want ze kunnen zo opzoeken waar je naar toe bent gevlogen. En als men het vermoeden heeft dat je naar het buitenland gevlucht zou kunnen zijn, checken ze ook alle gegevens van luchtvaartmaatschappijen in de rest van Europa. Voor het geval je met de auto over de grens bent gegaan. Ik krijg het idee dat als je wilt vluchten, je niet wilt vertellen waar je heen bent gegaan. Nou dan zou ik maar met een eigen boot naar Engeland varen. Want je bent overal te traceren door je paspoort. Ook in de trein wordt je gecontroleerr. En, als je iets verkeerds hebt gedaan, al is het iets kleins, kunnen ze je ook als gezocht crimineel bestempelen en dan zetten ze je in een systeem, waar elke Europese agent in kan zien of jij wordt gezocht. Dus dan moet je nergens worden aangehouden.
Ik kijk vaak het programma disappeared en moedwillig verdwijnen is eigenlijk bijna onmogelijk tegenwoordig. Dan moet je echt het zwarte curcuit in voor een vals paspoort. En die zijn heel duur. En als een expert ernaar kijkt, die elke luchtvaartmaatschappij zo kan oproepen, kunnen ze altijd zien dat het een vals paspoort is.
Joh, heel slecht en onuitvoerbaar plan. Ik zou iets anders bedenken om je problemen op te lossen.
Ik kijk vaak het programma disappeared en moedwillig verdwijnen is eigenlijk bijna onmogelijk tegenwoordig. Dan moet je echt het zwarte curcuit in voor een vals paspoort. En die zijn heel duur. En als een expert ernaar kijkt, die elke luchtvaartmaatschappij zo kan oproepen, kunnen ze altijd zien dat het een vals paspoort is.
Joh, heel slecht en onuitvoerbaar plan. Ik zou iets anders bedenken om je problemen op te lossen.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
dinsdag 16 december 2014 om 06:22
quote:Vrouwrje schreef op 15 december 2014 @ 22:44:
[...]
Als ik hier weg ben, ben ik wel gelukkig. Toen ik even weg was, was ik heel gelukkig. Geen gezeik. Fijn om geen contact te hebben met mensen uit mijn omgevingDan verdwijn je naar een andere omgeving en breek je met de mensen waarvoor je nu wilt vluchten.
[...]
Als ik hier weg ben, ben ik wel gelukkig. Toen ik even weg was, was ik heel gelukkig. Geen gezeik. Fijn om geen contact te hebben met mensen uit mijn omgevingDan verdwijn je naar een andere omgeving en breek je met de mensen waarvoor je nu wilt vluchten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 16 december 2014 om 06:46
Als het contact met bepaalde mensen zo slecht voor je is en je het gevoel hebt dat je het contact nietkunt verbreken, omdat het familie van je is bijvoorbeeld, dan zou ik dat eens met een therapeut bespreken. Volgens mij kan die je dan prima helpen om steviger in je schoenen te gaan staan en keuzes te maken die goed voor jouzelf zijn.
Kun je hier iets mee of zit ik er helemaal naast?
Kun je hier iets mee of zit ik er helemaal naast?
dinsdag 16 december 2014 om 06:56
Ik zou niet weten waarom je niet met je familie kunt breken.
Zelf heb ik nauwelijks nog kontakt met de familie en ze wonen hemelsbreed binnen een straal van 2km.
Het wordt lastiger als ze in je huis wonen,dan is het een kwestie van iemand moet verhuizen.
Zelf heb ik nauwelijks nog kontakt met de familie en ze wonen hemelsbreed binnen een straal van 2km.
Het wordt lastiger als ze in je huis wonen,dan is het een kwestie van iemand moet verhuizen.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
dinsdag 16 december 2014 om 07:55
Ik raad je aan om weg te gaan uit de omgeving waar je nu zit. Bouw een nieuw leven op zonder die mensen direct in de buurt. Verhuizen naar een ander dorp of andere stad kan al helpen. Spreek uit ervaring. Ga met iemand praten, een psycholoog kan je helpen om los te komen van die mensen. Daar hoef je niet ver voor te vluchten.