Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 december 2014 @ 14:17:

[...]

Dus eigenlijk vraag je of iedereen hier overdag niet wil posten

Nogmaals: wat is er mis mee als je 's avonds vraagt of er al eerder over topic x gesproken is?

Gaat niet over topic x maar over het forum. Is er nog iets op het forum gebeurt.

Consuela heeft net een forumgerelateerde post gedaan, geen enkele reactie. Ik weet zeker dat er wel mensen zijn die daar iets over te zeggen hebben maar die post raakt ondergesneeuwd. Iemand kan niet even vanavond kijken of er nog iets over gezegd is in het napraattopic want dat gaat pagina's lang over andere dingen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Groot gelijk dat je stopt met forummen. Het moet je afleiding of plezier geven, geen irritatie of een slecht gevoel. Sterkte verder.
quote:Grumpycat schreef op 16 december 2014 @ 14:08:

Ik heb mezelf eens een fijne spiegel voorgehouden en ga mijn nick eraf gooien. Ondanks alle wachtlijsten en het feit dat het forum fijn tijdverdrijf is merk ik dat ik daar zelf niet echt lekkerder van in mijn vel kom te zitten. Want als je je opstelt als een zwak geknakt vogeltje dan vind iedereen je klaarblijkelijk giga zielig, maar ben je een type zoals ik die met hardere bewoording praat dan is daar nauwelijks plek voor. Dan krijg ik dingen naar mijn kop als 'je projecteert teveel op jezelf' en doen mensen alsof ze dwars door je computer heen kunnen kijken wat je bedoelingen hier zijn. Ben dat gejank meer dan zat inmiddels. Heb me sinds mijn 7e al sterk lopen houden en ben nu 31 en ik laat mijn kwetsbare kant wel voor de mensen in het échte leven want die doen er tenminste toe. En wat de hele Bente discussie betreft: Als niemand inziet wat een manipulerend persoontje dat is dan hebben mensen echt koeienpoep in hun ogen. Het verbaast me geen zier dat ze mijn reacties in haar topic niet snapt. En dat ze dan gaat roepen dat ik haar met rust moet laten is voor mij het ultieme bewijs dat die totaal niet van plan is om ook maar iets aan zichzelf en haar houding te gaan doen. Ik wel. Daarom hou ik het hier fijn voor gezien en lekker lezen, schilderen of proberen te sporten in de vrijgekomen tijd. Hoppakee! Het gaat jullie allen goed.

Aiaiai.

Het doet je dus meer dan je zelf inziet.

Misschien die spiegel toch eerst maar eens even goed poetsen dan?
quote:grumpycat1983 schreef op 16 december 2014 @ 14:19:

Ik ben de liefheid zelve in het dagelijks leven. Aan het harde buitenlaagje wordt gewerkt. Maar ik moet me gewoon op dit punt even tegen mezelf in bescherming nemen snappie? Ik zit hele dagen thuis al ruim 6 maanden en trek dat nogal slecht.

Huh alweer terug?

Je ging toch lezen en schilderen?
quote:Nouschi schreef op 16 december 2014 @ 14:20:

[...]

Gaat niet over topic x maar over het forum. Is er nog iets op het forum gebeurt.

Consuela heeft net een forumgerelateerde post gedaan, geen enkele reactie. Ik weet zeker dat er wel mensen zijn die daar iets over te zeggen hebben maar die post raakt ondergesneeuwd. Iemand kan niet even vanavond kijken of er nog iets over gezegd is in het napraattopic want dat gaat pagina's lang over andere dingen.

Maar wat wil je nu zeggen Noushi? Dat wanneer iemand iets post over een topic, wij daar en masse op moeten reageren? En op moeten houden met het gesprek waar wij mee bezig zijn? Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?

Ik heb me (op 1 meer algemene post na een tijdje geleden) niet gemengd in de discussie over Bente en heb er verder ook niets over te melden. Dus dan reageer ik ook niet als iemand er hier over wil discussieren. Dat staat mij vrij lijkt me.
Ik vind het oprecht jammer dat je dit zo hebt ervaren.

Volgens mij is er een tijdje terug heel begripvol op wat harde post van je gereageerd en werd er wel degelijk door je pantser heen geprikt.

Niet enkel door mij, ook door enkele anderen.

Dit forum staat bol van posters met de hardere manier van posten, daar is plek genoeg voor.

Dat staat los van het altijd eens zijn met elkaar.

Maar goed, jij hebt het kennelijk heel anders ervaren allemaal.

Ik wens je alle goeds en hoop dat de weg van hulp die je gaat lopen je oplevert waar je naar zoekt.

En ja dat meen ik oprecht want niet altijd eens zijn betekent niet dat ik daardoor niet het beste met je voor heb in je eigen persoonlijke issues.

Ik ben de liefheid zelve in het dagelijks leven. Aan het harde buitenlaagje wordt gewerkt. Maar ik moet me gewoon op dit punt even tegen mezelf in bescherming nemen snappie? Ik zit hele dagen thuis al ruim 6 maanden en trek dat nogal slecht.

Ik zit al 3 jaar thuis, en het buitenlaagje word hier alleen maar harder.

Op een forum zitten geeft mij iig nog enige zelfreflectie, mij helpt dat (meestal)

succes gewenst.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.

Ik ben de liefheid zelve in het dagelijks leven. Aan het harde buitenlaagje wordt gewerkt. Maar ik moet me gewoon op dit punt even tegen mezelf in bescherming nemen snappie? Ik zit hele dagen thuis al ruim 6 maanden en trek dat nogal slecht.Heb je nu gelijk een nieuwe nick aangemaakt?
Nee schijnbaar is er wat mis ofzo want ik kan nog posten. Misschien kost het verwerkingstijd. Had niet door dat ik al geanonimiseerd was omdat ik nog ingelogd stond. Ik maak wel weer een nieuwe als ik wat rustiger in mijn hoofd ben, gewoon om lekker mee te ouwehoeren op de grappige topics. Voor nu is het beter als ik me even niet laat opnaaien om niks.

[...]

Consuela heeft net een forumgerelateerde post gedaan, geen enkele reactie. Ik weet zeker dat er wel mensen zijn die daar iets over te zeggen hebben maar die post raakt ondergesneeuwd. Iemand kan niet even vanavond kijken of er nog iets over gezegd is in het napraattopic want dat gaat pagina's lang over andere dingen.Wat consuela zegt, heb ik al 2x gezegde en dat is niet 20 pagina's terug. Daar ga ik dan niet op reageren.
ik snap het niet zo goed, de liefheid zijn in het dagelijkse leven en op een forum de harde tante spelen.
Ik kom voornamelijk hier om te te vermaken. Probeer topics die me raken (op welke manier dan ook) zoveel mogelijk te mijden. Ik hoop je nog eens terug te zien, Grumpy.
en ik mag toegeven dat ik het best heerlijk zou vinden als er over mijn hoofd heen gesproken zou worden ipv met mij

en ik denk zomaar dat ik daar niet de enige in zal zijn.

heerlijk om te zien wie het bij het rechte eind heeft en wie niet.

lekker achterover in de bank meelezen over mij.

weet nog dat thordis mij een gestoorde of wat dan ook noemde en dat men hier het er mee eens was. ik hou ervan
denk dat elninjoo het ook wel vermakelijk vindt wanneer zij hier weer even wordt aangehaald
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 december 2014 @ 14:17:

[...]

Dus eigenlijk vraag je of iedereen hier overdag niet wil posten

Dat vraag ik eigenlijk niet
Je bent zelf een theepot
sus, jij hebt zeker gemist dat ik een tijdje terug een scherpere variant had geplakt van jouw ava?

[...]

Consuela heeft net een forumgerelateerde post gedaan, geen enkele reactie. Ik weet zeker dat er wel mensen zijn die daar iets over te zeggen hebben maar die post raakt ondergesneeuwd. Iemand kan niet even vanavond kijken of er nog iets over gezegd is in het napraattopic want dat gaat pagina's lang over andere dingen.Ik bedacht eerlijk gezegd ook dat mijn post echt totaal verzuipt.
quote:fluim schreef op 16 december 2014 @ 14:49:

en ik mag toegeven dat ik het best heerlijk zou vinden als er over mijn hoofd heen gesproken zou worden ipv met mij

en ik denk zomaar dat ik daar niet de enige in zal zijn.

heerlijk om te zien wie het bij het rechte eind heeft en wie niet.

lekker achterover in de bank meelezen over mij.

weet nog dat thordis mij een gestoorde of wat dan ook noemde en dat men hier het er mee eens was. ik hou ervan

Ow ik ben ook al eens een gecertificeerde nutcase genoemd. Moet er ook wel om lachen.

En (al dan niet) prettig gestoord is beter dan zuurpruim toch?

[...]

Ik heb de posting van Conny gelezen. Het was haar uitleg over de verwijderde posts.

Die was heel duidelijk en riep bij mij geen vragen op.

Dus derhalve geen reactie.

Ik snap sowieso die hele discussie over Bente niet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:consuelabananahammok schreef op 16 december 2014 @ 14:54:

[...]

Ik bedacht eerlijk gezegd ook dat mijn post echt totaal verzuipt.Moet er echt op iedere post een reactie komen? Want ik lees echt wel reacties over het onderwerp zelf.
quote:Amaqanda schreef op 16 december 2014 @ 14:43:

[...]

Wat consuela zegt, heb ik al 2x gezegde en dat is niet 20 pagina's terug. Daar ga ik dan niet op reageren.Dat las, maar gezien ik de mede verantwoordelijke was voor dit hete hangijzer dacht ik, ik zet het nog kracht bij door te melden hoe het is gegaan.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 16 december 2014 @ 14:15:

[...]

Is dit het resultaat van in de spiegel kijken? Nee maar, zeg. Ik wens je veel succes en sterkte bij het verkrijgen van inzicht bij je volgende therapie. Ik hoop maar dat je voor jezelf minder hard bent dan voor anderen.

+1

@Grumpy; dit klinkt misschien raar uit mijn mond, maar neem het dan van me aan als ervaringsdeskundige:

De manier waarop je je uit wekt eerder weerstand op dan begrip. Je hebt over heel veel dingen een heel duidelijke en uitgesproken mening en dat verkondig je op een redelijk harde manier. En niet iedereen kan daar goed mee omgaan, niet iedereen kan dat goed filteren en niet iedereen ziet dat daar een lief persoon achter zit met eigenlijk de beste bedoelingen.

Ik hoorde laatst iemand zeggen: "Als je je boodschap boos en hard brengt, dan sluiten mensen zich daarvoor af".

Het is dus maar net hoe je je gedachten verwoordt of men er voor openstaat of niet.

"Een hoop herrie maken" is vaak niet de methode om mensen te bereiken. Ze staan daar niet voor open, ze zijn juist eerder geneigd om zich dan te gaan afsluiten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
ja jij bent volgens mij ook niet helemaal normaal, annaP

maar daar prik ik wel doorheen (met een spuit haldol)

nee soms denk ik echt nou nou

en dan denk ik weer leuk leuk
quote:Annapalona schreef op 16 december 2014 @ 14:57:

[...]

Moet er echt op iedere post een reactie komen? Want ik lees echt wel reacties over het onderwerp zelf.

Oh nee zeker niet.

Ik heb mijn zegje gedaan, het is verder geen vraag dus ik hoef geen reactie.

Ik geef alleen aan dat wanneer mensen wel de uitleg willen lezen, dit wellicht na een paar uur al weggezakt is.

Verder niet aan mij. Ik heb het opgeschreven en meer kan ik niet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven