Gezondheid alle pijlers

pijnlijke tepel, jeuk en bultjes

18-12-2014 19:09 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Al een hele tijd (geen idee eigenlijk hoelang) heb ik al soort bultjes rondom mijn tepel. Nooit last van gehad dus daarom dat ik ook niet echt weet waarom het er zit. Toen een keer opgezocht maar maakte me geen zorgen omdat het dus niet echt rood was of jeukte.

Nu sinds een week heb ik last van jeuk aan beide tepels. Eentje meer dan de ander. Toenet keek ik eens goed en zag ik dat er rondom mijn tepel soort van blaasjes zitten. Daarnaast is mijn tepel zelf ook rond en lijkt het alsof er vocht oid inzit.

Daar was dus die jeuk van de afgelopen dagen!

Nu toch maar weer google opgezocht, en maak me absoluut niet druk om enge dingen want ben overigens nog jong, maar ik hoop toch niet dat ik een schimmel of herpes infectie heb te pakken!

Wil morgen even naar de huisarts bellen maar denk dat er sowieso geen tijd meer is om langs te komen want dit is niet echt 'spoed', dan zou ik tot maandag moeten wachten maar die jeuk is wel vrij vervelend en sinds vandaag ben ik ook nog eens ziek. (geen idee of dat een link heeft, zou met herpes infectie wel kunnen stond op internet)

Iemand die deze klachten eventueel herkend?!

En ohja, ik ben niet zwanger. Althans neem ik aan van niet, heb 3 maanden geleden voor het laatst seks gehad (gewoon met condoom) en in de tussentijd gewoon nog ongesteld geweest enz
Je maakt je absoluut niet druk om enge dingen? Euh, loep jezelf even.
Ondertussen niet meer StoraHuntur

Dat is alweer een jaar geleden en ben ondertussen heel goed geholpen.
Die bultjes rond je tepel is normaal. Maar een opgezette tepel en jeuk moet naar gekeken worden!
Kun je niet wat vaseline of calendula smeren tegen de jeuk en dan morgen naar je HA.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bultjes zijn normaal hoor. Jeuk herken ik dan weer niet.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
even langs de dokter...
Wees jezelf....
Als je ongerust bent,best even dermatoloog opzoeken,komt het goed!
Vergiftiing
Je kunt niet zomaar even naar een dermatoloog. Ik zou naar de huisarts gaan en kijken wat die zegt.
Nieuwe bh of recent van wasmiddel / wasverwachter gewisseld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven