Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 december 2014 om 23:06
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 december 2014 @ 23:05:
Nou, als ik ze vergelijk met vrouwen in mijn omgeving, zou ze het niet slecht doen. Ik zou haar niet gemiddeld willen noemen, tenminste zoals op de eerste foto goed in de make-up en zonder die narigheid dan.Goed in de make-up doet wonderen voor iedereen
Nou, als ik ze vergelijk met vrouwen in mijn omgeving, zou ze het niet slecht doen. Ik zou haar niet gemiddeld willen noemen, tenminste zoals op de eerste foto goed in de make-up en zonder die narigheid dan.Goed in de make-up doet wonderen voor iedereen
zondag 21 december 2014 om 23:07
maandag 22 december 2014 om 00:21
maandag 22 december 2014 om 00:43
Ik heb voor het eerst een Pb gehad om me te bedanken voor een reactie in een topic
Er werd niet helemaal uit gehaald wat ik bedoelde, maar toch fijn dat iemand blijkbaar iets positiefs overhoudt aan een reactie van mij ook kreeg ik meer achtergrond achter een verhaal, waardoor het allemaal een stuk begrijpelijker is. Ik ga dat pb-en straks nog leuk vinden
Er werd niet helemaal uit gehaald wat ik bedoelde, maar toch fijn dat iemand blijkbaar iets positiefs overhoudt aan een reactie van mij ook kreeg ik meer achtergrond achter een verhaal, waardoor het allemaal een stuk begrijpelijker is. Ik ga dat pb-en straks nog leuk vinden
maandag 22 december 2014 om 06:47