Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:StoraHuntur schreef op 24 december 2014 @ 13:41:

Volgens mij was dat mijn tip

Ja, dat zeg je nu wel, maar daar geloof ik helegaar niks van.

Ga lekker ijswormen vangen ofzo.
quote:mali30 schreef op 24 december 2014 @ 13:39:

[...]

Ik heb al een super einde van 2014 TAM dus ik hoop dat dat in 2015 lekker door gaat. Jij ook fijne dagen en een gelukkig nieuw jaar Ah, gelukkig en fijn voor je. Jij ook fijne feestdagen en dat soort dingen.
quote:Steinbeck schreef op 24 december 2014 @ 13:41:

[...]

Wat ik tof vind is dat jij als je een onaardige opmerking maakt en mensen zeggen daar iets van, je ook zo groot bent dat je dat toegeeft. Vind ik knap.Ik weet dat ik heel soms een beetje fel word, terecht of niet.
Herkenbaar, maar ik heb er geloof ik irl meer last van dan hier.
Als ik zin heb in een goede film dan zet ik de Horse Whisperer op. Maar weet dat de meningen daarover verschillen.
Ik kan ook heel fel worden hoor. Ik denk dat bijna iedereen dat wel eens heeft.
Ach heb wel meelij met de TO in dat topic over financiele tegenslag. Als zij al verwend is, dan ben ik helemaal over het paard getild. Een autootje geeft toch meer vrijheid en ze mag toch balen dat het stuk is gegaan. Zijn toch altijd dingen die niet uitkomen.
quote:elfje12 schreef op 24 december 2014 @ 13:51:

Als ik zin heb in een goede film dan zet ik de Horse Whisperer op. Maar weet dat de meningen daarover verschillen.Ik denk dat ik dat niks vind, maar zal eens kijken wat er is op Netflix, moet iets doms zijn waar ik blijer en vriendelijker van word.
Geld aan een auto uitgeven vind ik áltijd zonde geld en ik baal er altijd van. Ondanks dat ik het heerlijk vind om de vrijheid te hebben die een auto meebrengt.
Ik zou stierlijk balen als mijn auto stuk ging. Ben echt vergroeid met dat ding. En de kosten zijn niet mis als er iets aan moet gebeuren. Daar mag je toch ook wel van balen?
Oh een domme film zoek je... The Hangover. Maar als je een leuke romantische komedie zoekt dan is The Holiday geschikt. Heb ik gisteren nog gezien.
quote:elfje12 schreef op 24 december 2014 @ 13:59:

Oh een domme film zoek je... The Hangover. Maar als je een leuke romantische komedie zoekt dan is The Holiday geschikt. Heb ik gisteren nog gezien.Haha
maar gaat het er nu over dat iemand dr auto kapot is en dat als je geen brommer wil rijden dat je dan een verwend kreng bent?
quote:ThunderassMan schreef op 24 december 2014 @ 13:42:

[...]

Ja, dat zeg je nu wel, maar daar geloof ik helegaar niks van.

Ga lekker ijswormen vangen ofzo.

IJsworm:

Die komen niet in het wild voor hoor.
Die zijn handig, die wil ik ook. Moeten ze in een terrarium?
quote:fluim schreef op 24 december 2014 @ 14:17:

maar gaat het er nu over dat iemand dr auto kapot is en dat als je geen brommer wil rijden dat je dan een verwend kreng bent?

De enige reactie die ik heb gelezen was die van cateau. Dat ze maar een ovkaart moest kopen want dan heb je een chauffeur en verder niet zeiken. Toen ben ik afgehaakt.

Als de auto hier stuk is dan baal ik ook ontzettend, ik baal al als ik het ov naar mijn werk moet nemen omdat vriend de auto nodig heeft. Ik draag hem (nee, ik vraag lief) dan ook wel eens op dat hij me heen en weer moet rijden. Verwend kreng ben ik
quote:cochise schreef op 24 december 2014 @ 14:24:

Die zijn handig, die wil ik ook. Moeten ze in een terrarium?Ja, Cochise, ze gedijen prima in een terrarium. Let wel, ze zijn beschermd, en dit moet je kunnen aantonen dmv de juiste papieren.
Fijn trouwens, dat iemand me eindelijk eens serieus neemt
Ik hou van dieren Stoor.
Weet je wat ook heel erg is; visgraatvloeren
Sorry, ik laat me een beetje gaan.
Da's ook heel zielig hoor.
quote:StoraHuntur schreef op 24 december 2014 @ 14:33:

Weet je wat ook heel erg is; visgraatvloeren Da's in dezelfde groep als hondenbrokken
Je bent zelf een theepot
Het zijn emotionele dagen zo vlak voor Kerst.

quote:SuzanneSuus schreef op 24 december 2014 @ 14:35:

[...]

Da's in dezelfde groep als hondenbrokkenDaarom gebruik ik kattenbrokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven