Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
nou ja, ik draai een wasje. dat is wel weer zeldzaam dan
Ben ook afgehaakt, was aangehaakt na SR maar het kan me ook niet boeien vanavond.
Ik bedacht me trouwens vandaag dat ik met geen mogelijkheid met mijn hoge hakken kan autorijden. Stap ik alsnog met mijn docMartens onder mijn jurrekie uit de auto
quote:Istar_ schreef op 24 december 2014 @ 23:05:

Ik pink een traantje weg bij Frozen, of als ik het heel leuk en bijzonder heb met kind. Maar echt huilen is dat ook niet. Ik huil niet zo snel Nou ja, bij mij moet je je van het gehuil ook niet te veel voorstellen hoor, ik zit niet te gieren en te snikken. Bij mij gaat het meer met stil biggelende traantjes die ik dan heel stoer in zit te houden maar dat lukt niet helemaal, zeg maar.
dat is een mooie combi istar
quote:Istar_ schreef op 24 december 2014 @ 23:11:

Ik bedacht me trouwens vandaag dat ik met geen mogelijkheid met mijn hoge hakken kan autorijden. Stap ik alsnog met mijn docMartens onder mijn jurrekie uit de auto Hakken mee, rijden met ballerina's of slippers ofzo en die in de auto laten liggen. Dat doe ik.
Bij mij ook business as usual vanavond. Internetdate gehad.
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 december 2014 @ 23:11:

[...]

Nou ja, bij mij moet je je van het gehuil ook niet te veel voorstellen hoor, ik zit niet te gieren en te snikken. Bij mij gaat het meer met stil biggelende traantjes die ik dan heel stoer in zit te houden maar dat lukt niet helemaal, zeg maar.Niet? Vind ik jou echt een typ voor. Op je knieën theatraal een potje janken en schreeuwen.
Ja, zoiets doe ik ook Ama, maar dan met de doc's. Ik heb geen ballerina's

Ik bedacht me trouwens vandaag dat ik met geen mogelijkheid met mijn hoge hakken kan autorijden. Stap ik alsnog met mijn docMartens onder mijn jurrekie uit de auto Ik heb mijn doc's laatst verkocht op MP, mis ze toch wel een beetje.
quote:Rasa* schreef op 24 december 2014 @ 23:13:

Bij mij ook business as usual vanavond. Internetdate gehad.Vertel!
iedere vrijdag een date via internet over de vloer?
quote:AnnaP1977 schreef op 24 december 2014 @ 23:13:

[...]

Ik heb mijn doc's laatst verkocht op MP, mis ze toch wel een beetje. Zonde!

Ik bedacht me trouwens vandaag dat ik met geen mogelijkheid met mijn hoge hakken kan autorijden. Stap ik alsnog met mijn docMartens onder mijn jurrekie uit de auto Zo ging mijn dochter dit jaar naar het kerstgala van school, uit overtuiging .
quote:fluim schreef op 24 december 2014 @ 23:14:

iedere vrijdag woensdag een date via internet over de vloer?
quote:AnnaP1977 schreef op 24 december 2014 @ 23:13:

[...]

Ik heb mijn doc's laatst verkocht op MP, mis ze toch wel een beetje. Mafkees
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 december 2014 @ 23:14:

[...]

Zo ging mijn dochter dit jaar naar het kerstgala van school, uit overtuiging .Dat doe ik altijd, vandaar dat hakken me weer eens leuk leek
amei, het lijkt meer op een fles vla of jus dorange.

je moet kip hebben
Jullie moeten echt even naar rtl4 kijken!
quote:Istar_ schreef op 24 december 2014 @ 23:14:

[...]

ojee krijg ik dus 2 vrijdags deze week
Fluim
quote:Amaqanda schreef op 24 december 2014 @ 23:13:

[...]

Niet? Vind ik jou echt een typ voor. Op je knieën theatraal een potje janken en schreeuwen.Heb ik vroegah wel gedaan hoor, in ernstige gevallen van ludduvuduh. En dan gierde ik er ook bij dat ik voor de trein zou springen en zo. Maar een mens wordt wijzer he, en saaier.
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 december 2014 @ 23:14:

[...]

Mafkees Ja waren van die hoge... gekocht door een jonge jongen met nagellak. dat vond ik wel weer leuk.
Viva forum bij koefnoen!!!

Koefnoen gebruikte net dit forum in een stukje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven