Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe Wakker.

11-11-2014 23:22 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier in Cafe WAKKER.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heb je lekker gegeten Dory en bovenal, was het gezellig?
@ Moos: Ik ga kalkoenrollades serveren morgenavond. Zelfgemaakt uiteraard (wordt een ramp morgen met al dat gebraad-draad)! Ik maak mini- kalkoenrollades gevuld met abrikoos, geitenkaas en bacon. Hopelijk wordt het wat. (Serveer daarnaast asperges, gegrilde courgette en aardappeltjes uit de oven!)
Ik heb echt een hekel aan kerstliedjes, pfff ieder jaar weer diezelfde al duizend maal gehoorde liedjes. Maar, ik zit nu bij de kerstspecial van Nick & Simon en ik vind het best geinig.
quote:Kiwiwater21 schreef op 25 december 2014 @ 01:10:

@ Moos: Ik ga kalkoenrollades serveren morgenavond. Zelfgemaakt uiteraard (wordt een ramp morgen met al dat gebraad-draad)! Ik maak mini- kalkoenrollades gevuld met abrikoos, geitenkaas en bacon. Hopelijk wordt het wat. (Serveer daarnaast asperges, gegrilde courgette en aardappeltjes uit de oven!)Jemig, petje af hoor. Ik zou er bekant van in de stress schieten. Dat is echt chefkok-waardig eten, lijkt mij. Ik doe het je niet na en laat me morgen een diner voorzetten. Voor hoeveel mensen moet je koken?
Heel lekker gegeten. Had natuurlijk genoeg eten voor een voetbalploeg .

Was heel gezellig. Heb veel gelachen. Hoe was jullie avond?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Niet veel anders dan andere avonden. Ik ben niet zo van de kerst, sowieso niet van december. Ben altijd weer blij als het januari is. Oh ja, ik heb wel wat extra kaarsen aangestoken.
Heb jij ook zo culinair gekookt? En voor hoeveel personen?
Zo culinair was het nier hoor . Was etentje voor 4. Is de eerste keer dat ik voor meerdere personen een drie-gangen menu gemaakt heb.

Er is niets mislukt, niets aangebrand en al het eten was gelijktijdig klaar. Ben blij
Hai maisjes, hier vanuit Grun. Veilig aangekomen. Hele fijne feesten.
Ja, blij dat kan ik me voorstellen. Gelijktijdig klaar vind ik best moeilijk.

Maar wat heb je gemaakt? (Ik ben nogal nieuwsgierig...)
quote:prada schreef op 25 december 2014 @ 01:25:

Hai maisjes, hier vanuit Grun. Veilig aangekomen. Hele fijne feesten.Had je een leuke reis Pra? allemaal leuke muziekjes en zo.
Haja, ik had The Cats, Pussycat, Abba en al die meuk weer eens opgezocht. Heerlijk.
En dan keihard en vals meebleren. Heerlijk is dat soms.
Ja inderdaad, maar gruwelijk fout en gruwelijk heerlijk.
Ik heb een vreselijke hekel aan deze dagen.

Net kwam een vriendin langs dat maakt het iets makkelijker.
Nog maar zes dagen lime en dan is het weer januari
Dat klinkt goed Mocy.
quote:MocyMoos schreef op 25 december 2014 @ 01:27:

Ja, blij dat kan ik me voorstellen. Gelijktijdig klaar vind ik best moeilijk.

Maar wat heb je gemaakt? (Ik ben nogal nieuwsgierig...)

Tomatenroomsoep met balsamico en basilicum.

Rumsteak met pepersaus, boontjes in spek gerold, jonge worteltjes in de pan, kerstomaatjes en pomme duchesse.

En nog een zelfgemaakte kerststronk als dessert.
@Moos: Ja, klinkt chefwaardig - maar het valt echt super erg mee! Ik haal gewoon kalkoenfilet van de slager - sla die niet te plat - vul het dan met gewelde abrikozen, stukjes geitenkaas en krokante bacon (denk dat ik er ook wat asperges in doe) en dan rol ik het op en houd ik het bij elkaar door middel van een touwtje! Gaat dan lekker de oven in. Ik kook voor 8 personen :-) Ik maak alleen geen voorgerecht of toetje! Die wordt door de gasten meegenomen. Mijn vrienden komen eten en die blijven dan ook slapen.
Meisjes door die lekkere omschrijvingen van dat heerlijke gekook van jullie krijg ik enorme trek (ben blij dat Myv niet post met foto's....) en ga dus maar ff wat toast met camembert eten.
Heb nog superveel eten over .
Brood is bijna klaaaaar. Het huis ruikt zo lekker! :-D Gelukkig woon ik alleen, dus niemand is er wakker van geworden hahaha. Oh trouwens update over mijn date van gister (nja, dinsdag). Hij was teleurgesteld in mij en had niet verwacht dat ik dat ooit tegen hem zou zeggen. Dat raakte me best wel. Ben er, stom genoeg, verdrietig over. Niet alleen over zijn zegje over mij (het stopte daar namelijk niet..), maar ook over het feit dat het niets meer gaat worden tussen ons. Hopelijk blijven we nog wel vrienden, want blijkbaar geeft mijn stenen hart nog veel om hem.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 december 2014 @ 22:52:

CrazyCat, ik kom net thuis en ik had de download laten gaan, dus niet afgesloten. Dus ik wil net snel gaan branden, zie ik deze melding;

Onbekende netwerkfout. Er is tijdens het downloaden een probleem opgetreden met het netwerk. Probeer het later opnieuw.

Maar wat kan het zijn? Hij gaf aan dat hij 5 of 6 uur moest downloaden.

Ik probeer het nu maar weer. Balen zeg. Had zin om ze gelijk te branden.

Getsie, balen! Durf niet te zeggen waar het aan kan liggen. Misschien heeft je internetverbinding gehaperd? Klinkt niet alsof het aan de download zelf lag verder.

Succes, ga er vanuit dat het gewoon goedkomt.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Kom net mijn bed invallen na een avondje ouderwets stappen. De bodem gezien van een hoop flesjes met allemaal verschillende inhouden. Nu maar hopen dat ik net als altijd gewoon weer geen kater heb morgen.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Hoi..kan nog niet slapen..chronische jetlag deze week ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven