Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Phool, ik wil wel onder jouw palmboom liggen! Met een pina colada in mijn hand ofzo.

Stora komt weer terug, die kan ons vast niet lang missen.
Goede samenvatting, Steinbeck.

Stora is mss ondergesneeuwd?

Top 2000 aan het luisteren, nu Aerosmith.
Life is short. Eat dessert first.
Ik ga zo de kerstspecial van Downton Abbey kijken, heb er zin in. Vind dat zo'n lekkere serie.
Zalig, geniet ervan.
Wij gaan heel laat eten. Ik heb een soort koekenpan-quiche-geval gemaakt met de restjes van de gourmet, en het gaat nog minstens een uur duren voordat die klaar is. Vlees is gemakkelijker: mijn ex-schoonzus kwam gisteren totaal onverwacht langs zeilen met een enorme gevulde rollade, en die is al gaar dus die hoef ik alleen maar even op te warmen.

Ik ben me aan het overeten aan yoghurtjes!

Nee hoor, ik ben dit weekend aan het oppassen op 2 kinderen van een vriendin (bye bye comfort zone) dus druk aan het sneeuwpoppen maken en iglo's graven!

Haha Stora, daar is het wel goed weer voor bij jullie. Veel plezier.
quote:AnnaP1977 schreef op 27 december 2014 @ 14:52:

[...]

Ja zomervakantie inderdaad, Ja Duitsland was ook al in me op gekomen!. Ik ga daar eens op googlen ThanksAnna, als je me een pb stuurt (of de jouwe aanzet!) dan weet ik een paar adressen op een mooie locatie tegen een prettige prijs!
Miss I je ava

Kijk eens even op mijn smoelenboek, zoals beloofd een pic!
quote:Fangtasia schreef op 27 december 2014 @ 18:03:

[...]

Anna, als je me een pb stuurt (of de jouwe aanzet!) dan weet ik een paar adressen op een mooie locatie tegen een prettige prijs!Zal ik doen! Effe kijken waar dat ook al weer moest...
quote:Fangtasia schreef op 27 december 2014 @ 18:04:

Miss I je ava

Kijk eens even op mijn smoelenboek, zoals beloofd een pic!

Wat is er met mijn ava?

Ja, ik zag 'm al voorbij komen, hahahaha, wat een engerd

Maar wel een kunstwerkje hoor, zeker voor een beginner.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Oke , ik kan ook weer PB's ontvangen, Fang ik stuur je er zo een!
Tjonge jonge wat maakt zich druk op het topic van TO die zich ontfermd heeft over een Amerikaans meisje.

Van trol-geen trol tot wat-kan-er-allemaal-gebeuren.
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 17:55:

Wij gaan heel laat eten. Ik heb een soort koekenpan-quiche-geval gemaakt met de restjes van de gourmet, en het gaat nog minstens een uur duren voordat die klaar is. Vlees is gemakkelijker: mijn ex-schoonzus kwam gisteren totaal onverwacht langs zeilen met een enorme gevulde rollade, en die is al gaar dus die hoef ik alleen maar even op te warmen.Bij uitpakken bleek de rollade een half gegrild speenvarken . Man heeft hem zojuist uitgebeend. Lekker hoor, zo'n onverwacht derde kerstdag-diner .
quote:Miss.Innuendo schreef op 27 december 2014 @ 18:10:

[...]

Wat is er met mijn ava?

Ja, ik zag 'm al voorbij komen, hahahaha, wat een engerd

Maar wel een kunstwerkje hoor, zeker voor een beginner.

Dank je! Erg gaaf om te maken, ook erg intensief.

Je ava wijkt zo af van alle vorige. Ik wen er nog niet aan.

Anna, ik ga eerst even douchen en eten en dan stuur ik je twee adressen door.

LadyV, ik moet er niet aan denken dat ik onverwacht zou moeten uitbenen, brrrrr. Hier geen tijd om te koken vandaag, mijn hobby liep even uit de hand qua tijd (lees anderhalf uur ingepland, bijna vijf uur bezig geweest...) Dus dadelijk maar eens eten bij de Griek scoren.
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 18:38:

[...]

Bij uitpakken bleek de rollade een half gegrild speenvarken . Man heeft hem zojuist uitgebeend. Lekker hoor, zo'n onverwacht derde kerstdag-diner [afbeelding] .
quote:ThunderassMan schreef op 27 december 2014 @ 17:24:

[...]

Oh, ik had begrepen dat het best goed toeven is in Nice. Lekker weer, mooie terrasjes enzo.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 17:55:

Wij gaan heel laat eten. Ik heb een soort koekenpan-quiche-geval gemaakt met de restjes van de gourmet, en het gaat nog minstens een uur duren voordat die klaar is. Vlees is gemakkelijker: mijn ex-schoonzus kwam gisteren totaal onverwacht langs zeilen met een enorme gevulde rollade, en die is al gaar dus die hoef ik alleen maar even op te warmen.Klinkt goed. Ik heb net pistachesoep met gerookte zalm gemaakt en we gaan de whiskeycocktailsaus opmaken met de overgebleven garnalen, avocado en zalm. Ik denk dat we dan wel vol zitten en anders heb ik nog Franse stinkkazen en overgebleven port.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 18:38:

[...]

Bij uitpakken bleek de rollade een half gegrild speenvarken . Man heeft hem zojuist uitgebeend. Lekker hoor, zo'n onverwacht derde kerstdag-diner [afbeelding] .

Lekkerrrr

Was het spit er wel al uit?
anoniem_96879 wijzigde dit bericht op 27-12-2014 18:56
Reden: De spit? Het spit
% gewijzigd
Je bent zelf een theepot
quote:StoraHuntur schreef op 27 december 2014 @ 17:59:

Ik ben me aan het overeten aan yoghurtjes!

Nee hoor, ik ben dit weekend aan het oppassen op 2 kinderen van een vriendin (bye bye comfort zone) dus druk aan het sneeuwpoppen maken en iglo's graven!

Have fun!
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2014 @ 18:55:

[...]

Lekkerrrr

Was het spit er wel al uit?Ja, die was er uit. Ik herkende hem aan zijn krulstaartje .
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 18:57:

[...]

Ja, die was er uit. Ik herkende hem aan zijn krulstaartje .( toe, pas mijn taalfoutje ff aan in jouw quote, zo suf)
Je bent zelf een theepot
quote:MrsStanleyWalker schreef op 27 december 2014 @ 18:54:

[...]

Klinkt goed. Ik heb net pistachesoep met gerookte zalm gemaakt en we gaan de whiskeycocktailsaus opmaken met de overgebleven garnalen, avocado en zalm. Ik denk dat we dan wel vol zitten en anders heb ik nog Franse stinkkazen en overgebleven port.Oeh, lekkerrrr!
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2014 @ 18:58:

[...]

( toe, pas mijn taalfoutje ff aan in jouw quote, zo suf)Done .
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven