Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 28 december 2014 om 09:51
zondag 28 december 2014 om 09:55
quote:bankje schreef op 28 december 2014 @ 09:44:
Wat denken jullie dat TO als bedankje krijgt voor het opvangen en entertainen van dat meisje? Ik denk dat ze met het meisje mee mag reizen om een weekje daar door te brengen.Ik ben in dat topic afgehaakt door alle hysterische reacties.
Wat denken jullie dat TO als bedankje krijgt voor het opvangen en entertainen van dat meisje? Ik denk dat ze met het meisje mee mag reizen om een weekje daar door te brengen.Ik ben in dat topic afgehaakt door alle hysterische reacties.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 28 december 2014 om 10:02
zondag 28 december 2014 om 10:02
TAM, dit is precies het weer dat ze hadden voorspeld: zonnig, blauwe lucht en knisperig koud.
Het is hier prachtig buiten, met dat beetje sneeuw dat nog is blijven liggen. De straten zijn gewoon berijdbaar.
Perfect!
Ja, dat vliegtuig....
Overigens is er weer een postduif uitgevlogen, hopelijk bereikt die wel z'n bestemming.
Het is hier prachtig buiten, met dat beetje sneeuw dat nog is blijven liggen. De straten zijn gewoon berijdbaar.
Perfect!
Ja, dat vliegtuig....
Overigens is er weer een postduif uitgevlogen, hopelijk bereikt die wel z'n bestemming.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 28 december 2014 om 10:08
Flut zeg, heb ik Nouschi haar feest gemist. Oh nee, het duurt nog een paar uur!! Even op zoek naar een passend cadeau!
Vanochtend was het ijzig koud met wandelen, brrrrrr. Daarna maar terug in bed gekropen, duurde 1,5 uur voordat ik het een beetje warm had.
Ik las het vanochtend Phoolan Ketller (mijn ogen zijn nog niet helemaal open), je zou bijna niet meer durven vliegen.
Vanochtend was het ijzig koud met wandelen, brrrrrr. Daarna maar terug in bed gekropen, duurde 1,5 uur voordat ik het een beetje warm had.
Ik las het vanochtend Phoolan Ketller (mijn ogen zijn nog niet helemaal open), je zou bijna niet meer durven vliegen.
anoniem_211642 wijzigde dit bericht op 28-12-2014 10:09
Reden: Lezen Fangtasia, lezen...
Reden: Lezen Fangtasia, lezen...
% gewijzigd
zondag 28 december 2014 om 10:25
http://www.nu.nl/binnenla ... -laagste-niveau-ooit.html
Aantal doden ruim boven normaal..
En daar moeten die van vandaag wellicht nog bij..
Aantal doden ruim boven normaal..
En daar moeten die van vandaag wellicht nog bij..
zondag 28 december 2014 om 10:27
zondag 28 december 2014 om 10:29
quote:Phoolan schreef op 28 december 2014 @ 10:27:
Relatief hoog per ongeluk ja. Maar in vergelijking met het aantal slachtoffers van bijv. auto ongelukken per jaar is het laag.
Dat maakt het nog een naar jaar, waarbij ik heel goed begrijp dat mensen dan minder durven te vliegen.
Dat dat wellicht onrealistisch is... Maar dat zijn angsten nu eenmaal vaak. Daarintegen ga je ook niet zeggen tegen iemand met rijangst: "ja meid gelijk heb je, er gaan er zoveel meer dood met de auto dan met vliegen!"
Relatief hoog per ongeluk ja. Maar in vergelijking met het aantal slachtoffers van bijv. auto ongelukken per jaar is het laag.
Dat maakt het nog een naar jaar, waarbij ik heel goed begrijp dat mensen dan minder durven te vliegen.
Dat dat wellicht onrealistisch is... Maar dat zijn angsten nu eenmaal vaak. Daarintegen ga je ook niet zeggen tegen iemand met rijangst: "ja meid gelijk heb je, er gaan er zoveel meer dood met de auto dan met vliegen!"
zondag 28 december 2014 om 10:31
quote:vla-flip schreef op 28 december 2014 @ 10:29:
Hallo mensen
Ik kom hier ook even buurten. Eigenlijk met een doel, uh vraag.
Dat topic van beetjegek, over die vriend die zou komen eten en die niet kwam, kan ik niet terug vinden.
Aangezien ik wel wat nieuwsgierig ben, h*lpSorry ik kan je niet helpen, ik nam to al niet meer serieus toen ze haar jonge dochter hier een trut noemde..
Hallo mensen
Ik kom hier ook even buurten. Eigenlijk met een doel, uh vraag.
Dat topic van beetjegek, over die vriend die zou komen eten en die niet kwam, kan ik niet terug vinden.
Aangezien ik wel wat nieuwsgierig ben, h*lpSorry ik kan je niet helpen, ik nam to al niet meer serieus toen ze haar jonge dochter hier een trut noemde..
zondag 28 december 2014 om 10:31