Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 11:54:

O, Absolutely Fabulous vond ik wel haske grappig.

+1

Goedemiddag! Net sneeuw geruimd, ik hoop dat het snel dooit.
Life is short. Eat dessert first.
Het is weer gezellig op TLC. Welke vrouw gaat haar vent nou weer delen met 4 anderen? My five wives.... facepalm de luxe. Al vind ik Toddlers & Tiaras helemaal vreselijk. WAAROM blijf ik dit kijken?
Hoi Doornroosje! Ligt er een flink pak?
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 11:52:

Voor alle Miranda types (die uit Sex and the city) er staat een oproep voor jullie op het prikbord Ik heb denk niet genoeg shoe's.
MrsW.

Mr Floppy!

https://www.youtube.com/watch?v=O0qAfWWQJ5w
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 11:56:

Hoi Doornroosje! Ligt er een flink pak?

Hier 1 cm, de kinderen zijn er blij mee.

Vrouwlief wat minder, die was te laat op haar werk.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Nou zeg, eindig eindelijk op een goede plaats voor een woning in het centrum blijkt dat er helemaal geen buitenruimte bij zit, geen balkon niks.

Dat gaat hem niet worden. Maar ja, ik sta ook pas ruim 15 jaar ingeschreven, dat is nog lang niet lang genoeg voor iets fatsoenlijks.

Maar om wat positiever te zijn / worden:

Ik ga zo portobello's uit de oven maken voor de lunch. En ik hoef deze week nog niet te werken. En ik heb mijn boek uit, maar nog genoeg andere mooie boeken liggen die ik kan gaan lezen. En de zon schijnt.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 december 2014 @ 11:39:

[...]

Arm kind. Ze moeten die ouders opsluiten en de sleutel weggooien.Nou inderdaad, gekke ouders heb je hoor!
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 11:56:

Hoi Doornroosje! Ligt er een flink pak?Ja. Er lag al veel en vannacht is er nog een paar cm bijgevallen.
quote:paulaner schreef op 29 december 2014 @ 11:59:

[...]

Hier 1 cm, de kinderen zijn er blij mee.

Vrouwlief wat minder, die was te laat op haar werk. Dat is idd niet leuk.
quote:Steinbeck schreef op 29 december 2014 @ 12:00:

Nou zeg, eindig eindelijk op een goede plaats voor een woning in het centrum blijkt dat er helemaal geen buitenruimte bij zit, geen balkon niks.

Dat gaat hem niet worden. Maar ja, ik sta ook pas ruim 15 jaar ingeschreven, dat is nog lang niet lang genoeg voor iets fatsoenlijks.

Ik ga zo portobello's uit de oven maken voor de lunch. En ik hoef deze week nog niet te werken. En ik heb mijn boek uit, maar nog genoeg andere mooie boeken liggen die ik kan gaan lezen. En de zon schijnt.Bizar he? En maar dure koopwoningen bouwen ipv nette betaalbare huurwoningen te bouwen voor mensen met een laag of normaal inkomen.
quote:cochise schreef op 29 december 2014 @ 11:51:

Ik Ruby Wax.

En ze heeft tegenwoordig een master in mindfulness based cognitive therapy gehaald op Oxford..lees ik net.

Slim en best grappig
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 december 2014 @ 11:21:

[...]

Ruby Wax. Die is echt gestoord. Sowieso had ze twee ouders die niet spoorden en daar heeft ze een flinke gen van meegekregen, want ze is om de twee maanden zwaar depressief. Ik vind haar altijd een soort van 'maniakale' uitstraling hebben.Ze heeft een bipolaire stoornis, dus kan kloppen
quote:Steinbeck schreef op 29 december 2014 @ 12:00:

Ik ga zo portobello's uit de oven maken voor de lunch. En ik hoef deze week nog niet te werken. En ik heb mijn boek uit, maar nog genoeg andere mooie boeken liggen die ik kan gaan lezen. En de zon schijnt.Wat shit zeg, wist je dat niet? Vijftien jaar ingeschreven is echt extreem lang, ik hoor wel eens termijnen van 8 jaar maar dit is nog even wat meer. Of ben je gewoon heel kritisch, kan ook
Ik vind Ruby Wax leuk!
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 11:08:

Och ja, de rozijntjes oefening. Die is wel echt voor de beginners hoor. Ik doe dat nu met rijstkorrels. En volgende week mag ik eindelijk beginnen met de broodkruimel Oei! Denk je een beetje om de calorieën cq je lijn?
En toch stoort het me om iemand om zulke redenen gestoord te noemen. Wat betreft Ruby Wax.
Cochise, je hebt een PB!
Oh sorry, was niet zo bedoeld. Meer een lotgenotengrapje
Istar, hoe gaat het met de banenjacht, lukt het een beetje?
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 12:22:

Oh sorry, was niet zo bedoeld. Meer een lotgenotengrapje

Ik bedoelde niet jouw grapje want ik snap die humor wel, ook ik heb zo m'n issues. Ik bedoelde de opmerking van MissI.

Maar mss ben ik te serieus vandaag.
Ik ga in het nieuwe jaar actiever zoeken.
Phool, je hebt een heel klein samosaatje terug.
Het topic van Barbie is tot op heden niet verwijderd. Dus ze gaan toch niet zomaar mee als je vraagt om verwijderen ivm privacy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven