Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 29 december 2014 om 17:15
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 17:07:
Wat is EN weer inlevend op het topic over de nieuwe partner van vader met kanker. Je zal toch zo'n kind voortgebracht hebben.O, ik had er net al op gereageerd daar. Idiote reacties.
Wat is EN weer inlevend op het topic over de nieuwe partner van vader met kanker. Je zal toch zo'n kind voortgebracht hebben.O, ik had er net al op gereageerd daar. Idiote reacties.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 29 december 2014 om 17:21
quote:elfje12 schreef op 29 december 2014 @ 17:19:
Haha nee MissI. Maar ik vind hem net iets te leuk en steek dat nu niet echt onder stoelen of banken. Ben gelukkig getrouwd en mijn man lacht zich een ongeluk.
Ah zo.
Ik had ooit ook eens zo'n leukerd en hij hielp me ook nog eens heel fijn van hele vervelende pijnklachten af.
Toen heb ik in mijn enthousiasme ook eens gevraagd of ik hem niet gewoon mee naar huis kon nemen
Haha nee MissI. Maar ik vind hem net iets te leuk en steek dat nu niet echt onder stoelen of banken. Ben gelukkig getrouwd en mijn man lacht zich een ongeluk.
Ah zo.
Ik had ooit ook eens zo'n leukerd en hij hielp me ook nog eens heel fijn van hele vervelende pijnklachten af.
Toen heb ik in mijn enthousiasme ook eens gevraagd of ik hem niet gewoon mee naar huis kon nemen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu