Hij wil niet samen leuke dingen doen en school pauze. alleen
zaterdag 3 januari 2015 om 22:54
Ik heb nu al weken een relatie, hij zit bij me op school. Op school wil hij nooit samen in de pauze. Gaat dan met vrienden en ik met vrienndinen maar ik wil ook wel eens samen. Op school doet hij heel anders en bij hem thuis is hij dan heel lief. Ook nu met de vakantie alleen paar keer bij hem thuis en bij mij niet buiten of dingen doe. OOk nooit cadootje gehad. Ook gaan we nooit stad in of drinken ergens samen zoals ik andere koppels zie doen. Is dit normaal of is dit fout en moet ik het uitmaken? Bedankt.
zaterdag 3 januari 2015 om 23:01
zaterdag 3 januari 2015 om 23:01
zaterdag 3 januari 2015 om 23:04
Jullie lijken wel 12.
Lijkt wel of hij zich schaamt voor je en liever met zijn vrienden hangt.
Als je zo verliefd bent wil je toch in de pauze ook samen zijn? Misschien niet elke pauze maar toch af en toe.
En geen dingen samen doen klinkt niet echt gezellig.
Cadeautjes zijn geen verplichting in een relatie,zeker niet na pas weken samen.
Lijkt wel of hij zich schaamt voor je en liever met zijn vrienden hangt.
Als je zo verliefd bent wil je toch in de pauze ook samen zijn? Misschien niet elke pauze maar toch af en toe.
En geen dingen samen doen klinkt niet echt gezellig.
Cadeautjes zijn geen verplichting in een relatie,zeker niet na pas weken samen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zaterdag 3 januari 2015 om 23:04
Maak je niet druk om kadootjes, het gaat om hoe je je voelt en of je bij hem wilt zijn. Daarnaast: in plaats van praten kun je ook hem vragen om meteen iets te gaan doen in plaats van dat hij iets belooft; meteen iets spreken of zelf een initiatief nemen misschien
Memories. They are recollections of the heart. If those who are not human come to possess memories, people begin to fear the result.
zaterdag 3 januari 2015 om 23:05
quote:twerkqueen schreef op 03 januari 2015 @ 23:01:
[...]
Nu niet thuis chillen en dan gamen we vind ik ook heel leuk maar niet altijd. En dan zeg ik ga je mee stad in koopavond bijv zegt hij nee nu echt geen zin doen we ander xtje
Hij zegt wel vaak ander keertje zo te lezen.
Komt er ook daadwerkelijk wat van dan op een ander keertje?
[...]
Nu niet thuis chillen en dan gamen we vind ik ook heel leuk maar niet altijd. En dan zeg ik ga je mee stad in koopavond bijv zegt hij nee nu echt geen zin doen we ander xtje
Hij zegt wel vaak ander keertje zo te lezen.
Komt er ook daadwerkelijk wat van dan op een ander keertje?
zaterdag 3 januari 2015 om 23:08
zaterdag 3 januari 2015 om 23:12
quote:twerkqueen schreef op 03 januari 2015 @ 23:08:
Nee het is ook leuk samen niet alleen seks we lachen veel enzo. Ik vind jammer dat we niks doen buiten. Hij zit wel veel thuis altijd gamen enzo gaat ook nooit uit. Vriendinnen vinden niet echt iets. Zeggen leuk enzo. Ik heb nooit een relatie gehad weet niet wat normaal is in het begin enzo.
Heel eerlijk vind ik dit niet klinken als een leuke gezellige relatie.
Klinkt als: hij gamed veel en ik zit erbij.
Hij wil niks, hij wil niet bij je zijn in de pauze.
Normaal in het begin van een relatie ben je niet bij elkaar weg te slaan, sommigen tot het irritante aan toe.
Gewoon omdat je zo verliefd bent en alleen maar bij hem wil zijn, en hij bij jou.
Dit klinkt niet zo.
Kan het zijn dat jij hem leuker vind als hij jou?
Met thuis zitten is trouwens niks mis, sommigen zijn liever thuis. Maar ook dan kun je dingen samen doen.
Nee het is ook leuk samen niet alleen seks we lachen veel enzo. Ik vind jammer dat we niks doen buiten. Hij zit wel veel thuis altijd gamen enzo gaat ook nooit uit. Vriendinnen vinden niet echt iets. Zeggen leuk enzo. Ik heb nooit een relatie gehad weet niet wat normaal is in het begin enzo.
Heel eerlijk vind ik dit niet klinken als een leuke gezellige relatie.
Klinkt als: hij gamed veel en ik zit erbij.
Hij wil niks, hij wil niet bij je zijn in de pauze.
Normaal in het begin van een relatie ben je niet bij elkaar weg te slaan, sommigen tot het irritante aan toe.
Gewoon omdat je zo verliefd bent en alleen maar bij hem wil zijn, en hij bij jou.
Dit klinkt niet zo.
Kan het zijn dat jij hem leuker vind als hij jou?
Met thuis zitten is trouwens niks mis, sommigen zijn liever thuis. Maar ook dan kun je dingen samen doen.