Gezondheid alle pijlers

Help Marels de avond door!

07-01-2015 16:58 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit voor het eerst in mijn leven in het ziekenhuis.

En ik moet vannacht nog blijven ook.

Niet dat ik ziek ben ofzo, ik moet een slaaponderzoek laten doen.

En tja, dus zit ik hier....

Te zitten.

Gelukkig heb ik wifi, dus was de hoop dat jullie mij de avond door gaan helpen

Steun mij, ik verveel me kapot
668, the neighbour of the Beast
Ik heb de afstandsbediening al, dus je blijft maar hier.

En nee, niet dat ziekenhuis
Ben er pas nog langsgereden, we zijn er nu in 3 kwartier met die nieuwe weg
Die nieuwe weg die ik ook zo fijn vind?

Waar woon jij precies? Mag ook in PB
Oh verschrikkelijk zo in het ziekenhuis liggen, sowieso natuurlijk, maar het duurt zo lang voor je gaat slapen en je ligt maar op dat bed. Ik moest voor een operatie een nacht ervoor komen omdat ik bloedverdunners moest krijgen. Pfffff, heb me echt verveeld. Heb je wel ipad/tablet dingetje bij, niet alleen smartphone? Geen spelletjes er op?
Goed nadenken dat weet je het vast weer

We praten hier net zo plat en onverstaanbaar als bij jullie en als de bruggen/dammen kapot zijn zitten we vast...
Ohjaaaa, jij zit daar waar niemand jullie wil, toch? In dat Niemandsland?

Ben je hier al in 45 minuten joh?
Ja daar ! Vroeger net binnen een uur en nu in 45 minuten in mijn favoriete winkelstad !

Nou succes met je onderzoek, ik ga een slaaponderzoek uitvoeren bij mijn kroost
Dat zijn meestal moeizame slaaponderzoeken
Als je vaker in een ziekenhuis ligt valt het allemaal best mee, op het eten na dan. Ze zijn doorgaans erg aardig, als je belt komen ze binnen een half uur en als je niet belt staan ze midden in de nacht voor je neus met een halogeenlamp om te kijken of je er nog bent. Nou, dan hang je meteen in het afscheidingsgordijn.
verba volant, scripta manent.
Het is uitverkoop in de stad van het UZA, je kan misschien morgen nog wat shoppen? En Canvas en Een zijn niet zo leuk hoor. Er beginnen om half 9 wat films, onder andere The Bone Collector op Vier, The Last Castle op 2BE, en anders is er nog altijd Njam, gewoon een soort 24Kitchen :D
Ik heb een paar jaar geleden ook zo'n onderzoek gehad, 4 uur liggen draaien omdat ik niet lekker lag met al die draden, kastjes en plakkers op me.

Hopelijk gaat het bij jou beter!
welterusten alvast
I know Sara, maar toch bedankt

Helaas heb ik geen geld voor de solden en wordt ik morgen om 10 uur gewoon weer op het werk verwacht

@Silvershadow; daar was ik ook bang voor maar ik ben nu inmiddels zo gaar van het hier zitten, dat ik eigenlijk heel graag wil gaan slapen.

Maar goed, dan ben ik om vier uur wakker en moet ik nog tot zes uur liggen draaien want dan komen de vroege diensten me op zijn vroegst pas verlossen....
En The Bone Collector vind ik stom

En ik kan niet alle zenders vangen, volgens mij alleen VTM en Vier, ik heb zelfs Vitaya nog niet gevonden.

Ik kijk lekker burgerlijk Tussen Kunst en Kitsch, nu.
quote:Marels schreef op 07 januari 2015 @ 21:00:

En The Bone Collector vind ik stom

En ik kan niet alle zenders vangen, volgens mij alleen VTM en Vier, ik heb zelfs Vitaya nog niet gevonden.

Ik kijk lekker burgerlijk Tussen Kunst en Kitsch, nu.Ja The Bone Collector is stom inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nog twee uur....
Haha ja, dat zou wat zijn. Wij met een heel groepje in dat ziekenhuis, allemaal een gift-shop helium ballon in de hand; "we zoeken de slaapafdeling en komen voor marels". "Uh ja gewoon die met die zwart-witte poes, dat zei blueys*3 toch al!" "U vind dat een tare naam? Blueeyes*3?" *kijkt op naambordje "nou Marianne, vind je dat wel een normald naam" "Marels riep ons, want ze verveelde zich, dus daar zijn we dan". "Waarom kijkt u zo raar naar ons? Zeker nog nooit op het viva-forum geweest" Tsss, rare verpleegsters hier...totaal forumvreemd
Aan mij heb je helemaal niets. Zet mij rechtop tegen een muur en ik val binnen de kortste keren in slaap... .

Eat your hart out...lol.

Maar zonder gekheid, slapen in een ziekenhuis is k*t... gelukkig is het voor jou maar 1 nachtje... straks lekker slapen en morgen gezond weer op!

Die mensen snappen er niks van...

Denk dat het heliumbalonnenwinkeltje allang dicht is trouwens.

En ik heb maar drie stoelen.

Maar jullie mogen best allemaal op mijn bed hoor
Ik val ook zo in slaap hoor, no problem, maar ik ben overdag altijd moe.

Dokter vermoedt iets van niet in diepe slaap komen of iets anders exotisch waar ik met mn HBO-tje te dom voor ben

Dus ik slaap komen is het probleem meestal niet, maar we willen zien of ik iets raars doe als ik slaap en of ik wel "goed" slaap, zeg maar.
Zullen we anders een westrijdje moppentappen doen? Niet dat ik daar goed in ben, maar via google kan ik vast wel een leuke vinden. Of een ik plak een plaatje- jij plakt de volgende achtig iets? Of we doen een vragenspel, oooffff we gaan gezamenlijk online windowshoppen naar leuke schoenen, die noot fijn genoeg zitten, maar wel mooi zijn
Of we tikken gewoon verder

Ik blijf nog een uurtje ofzo, dan op tijd scherm uit en nog even mijn boek lezen.

En dan eeeeiiiindelijk slapen.

En ik ben een muts dus he, want ik mis mijn vent Daar gaat mijn stoere imago. We zijn in die tien jaar nog zelden tot nooit een nacht apart geweest, één keertje toen hij al een paar dagen eerder met vakantie vertrokken is, maar ik vind het niks
Het is geel en als het in je oog komt ben je dood?
Ahhhh wat schattig
Vast geen trein....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven