Wijkende wond na knip

01-08-2008 08:57 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik ben 6,5 week geleden bevallen van een prachtige dochter, ben wel ingeknipt omdat ze er niet goed uit wilde en haar handje langs haar gezicht lag. Heb weinig pijn gehad aan mijn knip en de vk heeft op de laatste kraamdag de buitenste hechtingen verwijderd.

Gisteren ben ik op nacontrole geweest bij de vk en nu blijkt dus dat mijn wond flink is gaan wijken. Dit was al een klein beetje zo na mijn eerste bevalling, maar nu na de tweede is het toch wel vrij groot. Mijn vriend heeft ook even meegekeken en die zei dat het toch een flink eind van elkaar af staat.

De vk gaf aan, dat als ik wil ik het kan laten corrigeren door de gyn. Nu ben ik dus op zoek naar ervaringen van andere dames die dit gedaan hebben. Hoe gaat zoiets in zijn werk, wordt het plaatselijk verdoofd?

Veel liefs
Gefeliciteerd met je dochtertje!

Ik kan zelf hierover niet meepraten, maar een vriendinnetje van mij heeft hetzelfde gehad. Zij heeft inderdaad onder plaatselijke verdoving het litteken laten corrigeren en dat is helemaal goed gegaan. Ze had ook nog veel pijn eerst, dat was daarna weg.

succes!
Computer says nooooo
Ik heb hier geen ervaring mee..maar wel dat na mijn bevalling de boel aan elkaar is gaan kleven...Kind eruit, Lief kon er niet meer in

Dat heeft de gynaecoloog ook weer gefixt (lees: losgeknipt brrrr) onder plaatselijke verdoving. Ik was tijdens de bevalling ingescheurd, keurig gehecht, werkelijk nergens last van gehad, maar van deze 'ingreep' had ik meer last.

Het lijkt me wel dat het onder plaatselijke verdoving gebeurt!
Hoi hoi! Joh wat rot! Ik weet dat Mette Mare ook problemen heeft gehad na de bevalling. Misschien eens even aan haar vragen?
@ Summer en Crazydiamond, bedankt voor jullie snelle reacties! Dus toch onder plaatselijke verdoving, was er al een beetje bang voor

@ Tinus, dus toch wel! Ik had vanochtend al in mijn hoofd dat Mette ook zoiets gehad heeft, maar ik wist het niet zeker meer. Dacht dat ik het gedroomd had Maar ik zal eens even een berichtje in ons topic plaatsen. Thnx

Veel liefs
Lieverd, als jij een kleine meloen uit je lijf kan persen zal zo'n spuitje wel meevallen denk je niet? Ik denk dat dat niet opweegt tegen de pijn van een bevalling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven