Nephaar
zondag 18 januari 2015 om 17:12
Lang genoeg zo
Hoi dames. Ben druk dus af en toe online. Ik heb op deze foto nephaar in en veel is van me eigen. Ik wil binnenkort nog langer haar in doen
Doen of nee word echt lang
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2unvjgw&s=8
Hoi dames. Ben druk dus af en toe online. Ik heb op deze foto nephaar in en veel is van me eigen. Ik wil binnenkort nog langer haar in doen
Doen of nee word echt lang
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2unvjgw&s=8
zondag 18 januari 2015 om 17:18
Je moet sowieso gewoon doen wat je zelf wilt natuurlijk. Maar ik heb echt totaal niets met nephaar. Als je van goede kwaliteit koopt ziet het er wel goed uit, maar vaak vind ik iemand zijn eigen haren ook gewoon hartstikke mooi.
In dit geval vind ik je haar lang genoeg. Als het langer wordt, gaat het misschien juist nep overkomen.
Maar nogmaals, je moet zelf doen wat jij mooi vind.
In dit geval vind ik je haar lang genoeg. Als het langer wordt, gaat het misschien juist nep overkomen.
Maar nogmaals, je moet zelf doen wat jij mooi vind.
zondag 18 januari 2015 om 17:29
Dit is een mooie lengte, ik zou het niet langer doen. Dan wordt het nl vaak "piekerig" en dun.
Ik ben het er trouwens niet mee eens dat nep haar altijd lelijk is of echt haar altijd mooier. Ik heb een dun pluizig bosje wat niet groeit. Heel lelijk vind ik zelf.
Ik ben het er trouwens niet mee eens dat nep haar altijd lelijk is of echt haar altijd mooier. Ik heb een dun pluizig bosje wat niet groeit. Heel lelijk vind ik zelf.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
zondag 18 januari 2015 om 17:37
Barbiee, ik vind je huidige haarlengte mooi bij je staan. Het ziet echt uit en niet nep. De kleding op de foto die je hebt gepost staat je leuk. Je bent te knap voor zo een gekke duckface. Smile!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 18 januari 2015 om 18:42
Mooie lengte meis! Mijn eigen haar is net zolang als de jouwe. Ben ook blond,maar dan van mezelf.
Misschien moet je nog even geduld hebben,dan heb je die extensions waarschijnlijk niet meer nodig.
Ik wil het liefst ook mijn haar weer tot aan mijn kont (dat had ik toen ik 11 was, totdat een jaloerse klasgenote een stuk uit mijn paardenstaart knipte. Daarna was het tot net boven mijn schouders.) maar ik wacht geduldig af. Ik hoop dat als ik 30 ben ( duurt nog 2 jaar), ik die lengte weer heb. Is jou haar nog wel gezond door al het verven?
Mijn haar was er drie jaar terug slecht aan toe, door al het verven/stijlen/krullen/fohnen. Sinds ik er een stuk af heb laten knippen en het niet meer verf/stijl/fohn (krultang gebruik ik nog af en toe) is het gelukkig weer gezond geworden. Het groeit behoorlijk snel, klit niet snel en het glanst weer. Als je lang haar wilt van jezelf, wees dan zuinig op je haar!

Wat is eigenlijk jou natuurlijke haarkleur en haarlengte?
Misschien moet je nog even geduld hebben,dan heb je die extensions waarschijnlijk niet meer nodig.
Ik wil het liefst ook mijn haar weer tot aan mijn kont (dat had ik toen ik 11 was, totdat een jaloerse klasgenote een stuk uit mijn paardenstaart knipte. Daarna was het tot net boven mijn schouders.) maar ik wacht geduldig af. Ik hoop dat als ik 30 ben ( duurt nog 2 jaar), ik die lengte weer heb. Is jou haar nog wel gezond door al het verven?
Mijn haar was er drie jaar terug slecht aan toe, door al het verven/stijlen/krullen/fohnen. Sinds ik er een stuk af heb laten knippen en het niet meer verf/stijl/fohn (krultang gebruik ik nog af en toe) is het gelukkig weer gezond geworden. Het groeit behoorlijk snel, klit niet snel en het glanst weer. Als je lang haar wilt van jezelf, wees dan zuinig op je haar!
Wat is eigenlijk jou natuurlijke haarkleur en haarlengte?
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
zondag 18 januari 2015 om 18:48
Hoi Barbie,
Ik draag zelf nephaar, clip ins en niemand ziet dit. Ik heb ook gewoon een normaal kapsel dus geen gekke kleuren etc. Zelfs de kapper had het niet door toen ik het liet bijknippen.
Mocht je op zoek zijn naar mooi nephaar heb ik een leuke site voor je ik heb hier laatst zelf besteld en is echt zoveel goedkoper dan andere sites, gewoon NL en heel mooi echt haar.
Dit is geen reclame gewoon een tip Als je de site wilt moet je me even pb-en
Ik draag zelf nephaar, clip ins en niemand ziet dit. Ik heb ook gewoon een normaal kapsel dus geen gekke kleuren etc. Zelfs de kapper had het niet door toen ik het liet bijknippen.
Mocht je op zoek zijn naar mooi nephaar heb ik een leuke site voor je ik heb hier laatst zelf besteld en is echt zoveel goedkoper dan andere sites, gewoon NL en heel mooi echt haar.
Dit is geen reclame gewoon een tip Als je de site wilt moet je me even pb-en