Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe WAKKER

01-01-2015 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier in Cafe WAKKER.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja? Kan de Champagne al open?
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Haha Doortje, zo te zien is het weer goed gegaan! Fijn en nu even lekker in de relaxstand waarschijnlijk!

Pfff, ik werd om 10 uur wakker gebeld (bij geen wijkverpleging zet ik geen wekker). Dacht daarna 'ik draai me nog even om'. Werd ik weer wakker was het 13.45 uur
Ja! Ben net thuis. Ga me omkleden en snel naar de winkel. Wil iets lekkers koken voor vriend. En heel veel wijn drinken
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Dan proosten we daar natuurlijk even op!

Geniet van het eten en de wijntjes!
2 hele weken niets te doen, wat ga ik me vervelen
quote:consuelabananahammok schreef op 22 januari 2015 @ 04:14:

Nou, dat is ook hoe het voelt voor ze kiwi. Dat het door hun strot geduwt wordt en ze er weer iets mee moeten.

Weer energie stoppen in een ander vrouw en dan nota bene ook nog een halfzusje/broertje er bij.

Ja het is een keer op voor ze.

Ze hebben daar geen zin meer in.

En nee de nieuwe vrouw heeft zeker geen recht van spreken, waar is het respect voor mijn kinderen ?

Beseft ze niet dat die dolle keuze van ze het te houden een impact op hun leven heeft.

Respect voor die keuze hebben? De keuze die ze hun door de strot duwt en even letterlijk als een olifant hun leven komt walsen.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-01-2015 17:36
Reden: Ongepaste opmerking verwijderd
% gewijzigd
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
@ Dorothy: TWEE WEKEN VRIJ?! Hoe?! WAT?! Ik ben jaloers!

Dank jullie wel voor de knuffels - die lul hoef ik nooit meer te spreken, maar ik voel me aan de andere kant ook erg gebruikt en ben best teleurgesteld in mijzelf. Ik ben een sterke jongedame, maar op dat moment voelde ik me zo zwak.
Heb met kerst geen vrij gehad .

Ik vind dat je je niet gebruikt moet voelen. Jij hebt je grens aangegeven, en toen hij die dreigde te overtreden heb je maatregelen genomen. Vind ik stoer van je!
quote:DorothyParker schreef op 22 januari 2015 @ 14:12:

GOED ZEG!!! EN NU LEKKER GENIETEN VAN JE VRIJE TIJD en je beestjes zullen wel even een inhaalslag knuffeltijd willen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Kiwiwater21 schreef op 22 januari 2015 @ 16:31:

@ Dorothy: TWEE WEKEN VRIJ?! Hoe?! WAT?! Ik ben jaloers!

Dank jullie wel voor de knuffels - die lul hoef ik nooit meer te spreken, maar ik voel me aan de andere kant ook erg gebruikt en ben best teleurgesteld in mijzelf. Ik ben een sterke jongedame, maar op dat moment voelde ik me zo zwak. Zwak? You've got balls chick!
Net nog een gemene krab van de kitten gekregen. Geen knuffels meer vandaag
Heeft er iemand hier ervaring met de Open Universiteit?
Geniet van je vrije weken Doortje. Wat een lapzwans Kiwi, laat het gaan meid. Hij is je echt niet waard. Je hebt heel goed gehandeld. Pfff wat is het koud vandaag. Wat een akelige grijze dag, ik word er helemaal somber van.
@ Door: Geniet er lekker van! Heb je verdiend! Bedankt voor je lieve woorden. Tja, ik zit er nu gewoon nog mee. Denk dat ik er over een tijdje anders over zal denken, maar voor nu nog even niet. Zaterdagavond hem maar ontwijken op het feestje. (Ik ga niet vanwege hem niet naar een feestje )
Vriend belt net. Hij is zojuist vertrokken bij een klant en komt naar huis.

Al lang geleden dat vriend zo "vroeg"stopt met werken.
quote:prada schreef op 22 januari 2015 @ 02:57:

Nou zit ik me al twee dagen af te vragen wie die man is in die Peijnenburg reclame met dat meisje op het aanrecht. Ik weet dat het een sporter is maar ik kan niet op zijn naam komen. Whhaaaa.Gooi hem er nog maar eens in, wie weet.
....
Verkeerde knop
quote:DorothyParker schreef op 22 januari 2015 @ 17:11:

Vriend belt net. Hij is zojuist vertrokken bij een klant en komt naar huis.

Al lang geleden dat vriend zo "vroeg"stopt met werken.Doortje, leuk jurkje aan, lekker luchtje op, heerlijke hapjes en een drankje. Heel veel plezier vanavond
Oprechte vraag, want ik zie het verschil niet zo. Maar goed, jij en jouw kids wel. En ik hoop oprecht dat je gelijk hebt als het gaat over de gevoelens van je kids over jouw (ex)partners en evt kids. Mijn ervaring is dat kinderen (ook volwassenen) er meer mee zitten dan ze hun ouders durven toegeven.

Snap overigens niet wat er ongepast aan was, ik gebruikte gewoon jouw woorden maar goed.
quote:DorothyParker schreef op 22 januari 2015 @ 16:57:

Net nog een gemene krab van de kitten gekregen. Geen knuffels meer vandaag

Ik knip de nagels altijd van de katten, wel met een speciale schaar hoor. Merk dat ik het van het weekend weer moet doen, mijn oudste bleef net in mijn huid hangen en hij gaat trekken, dus ik pak zijn poot en trek naar de andere kant, deed helse pijn want die nagel ging zo dieper mijn huid in. AHHHHHHH

Zaterdag of misschien morgen zijn ze aan de beurt hahahah.
Maar komen die kids van je nieuwe verkering niet bij jullie thuis dan?
quote:Crazycatlady schreef op 22 januari 2015 @ 16:56:

[...]

Zwak? You've got balls chick! Mee eens hoor Kiwi, je niet laten gebruiken. Geen handvol maar een land vol
quote:prada schreef op 22 januari 2015 @ 17:23:

[...]

Gooi hem er nog maar eens in, wie weet.Ken de reclame niet eens
quote:prada schreef op 22 januari 2015 @ 17:23:

[...]

Gooi hem er nog maar eens in, wie weet.Volgens mij is dat een acteur en speelt hij ook een rol in Aaf op rtl 4 ( vreselijke serie trouwens). Zijn naam is Bas Keijzer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven