Gezondheid alle pijlers

Jeuk

26-01-2015 20:29 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

4/3 weken geleden kreeg ik erge jeuk bij mijn vagina en wat branderig gevoel, niet heel erg, na wat google kwam ik uit op een bacteriele infectie wat over zou gaan, en dat gebeurde. Na een week en wat stress kwam dat weer terug en ook ging het na een week weer weg door het goed schoon temaken en tehouden,

Nu een paar dagen later krijg ik weer jeuk af en toe en ondekte een wondje op mijn binnenste schaamlip.

Naar de huisarst ben ik ook nog niet geweest.

Ik heb geen idee wat het is, vaak trekt het weg en vind ik het dan de moeite niet meer waard om naar de huisarts tegaan.

Groetjess
Ik ben toch zo blij dat ik van VOOR de google generatie ben

En dat ik diagnoses toch het liefste door een arts laat doen en niet door google/wiki of het Viva forum
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
je vindt het de moeite niet waard om naar de HA te gaan maar wel de moeite om het hier te komen vragen? raar......
Gewoon even naar je huisarts.
Je vindt het de moeite niet waard om naar de huisarts te gaan, maar wil hier wel dolgraag een antwoord. Of nou ja, ik zie geen vraagteken staan, dus je doet een mededeling en hoeft geen antwoorden.

Wat voor een reacties zoek je?
Goh, misschien gek gedacht hoor... SOA? Schimmelinfectie?overgevoeligheid voor wasmiddel?

En een nog gekker idee, even langs de huisarts ?
Hoi,

4/3 weken geleden kreeg ik erge jeuk bij mijn vagina en wat branderig gevoel, niet heel erg, na wat google kwam ik uit op een bacteriele infectie wat over zou gaan, en dat gebeurde. Na een week en wat stress kwam dat weer terug en ook ging het na een week weer weg door het goed schoon temaken en tehouden,

Nu een paar dagen later krijg ik weer jeuk af en toe en ondekte een wondje op mijn binnenste schaamlip.

Naar de huisarst ben ik ook nog niet geweest.

Ik heb geen idee wat het is, vaak trekt het weg en vind ik het dan de moeite niet meer waard om naar de huisarts tegaan.

Groetjess
En je vraag is?
Wat jullie denken vinden zeggen
Schimmel... Huisarts.
Ga naar je huisarts.
Twee keer hetzelfde topic?
Schimmel is toch veel voordehandliggender dan een bacteriële infectie?
Huisarts.

en ik zeg ook schimmel. Maar toch even laten nakijken.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Pantax schreef op 26 januari 2015 @ 20:36:

Schimmel is toch veel voordehandliggender dan een bacteriële infectie?Ja, een schimmel jeukt, een bacterie stinkt. En gaat trouwens niet vanzelf over.
quote:MEVE schreef op 26 januari 2015 @ 20:32:

Wat jullie denken vinden zeggenIk zeg 'waarvan akte'. En vind het stom dat je niet naar de huisarts gaat hiermee. En denk dat je niet slim bent om er mee door te lopen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als je even verder had geGoogled heb je vast ook gelezen dat het verstandig is om naar de huisarts te gaan als de klachten aanhouden/terugkeren.

En ik weet niet wat je verstaat onder 'goed schoonhouden'. Dat werkt juist averechts bij schimmels en infecties. Je schopt je vaginale balans nog verder door elkaar.
Oef, 3/4 weken is lang. Maarre, tegenwoordig hoef je voor een schimmelinfectie niet meer naar de dokter hoor (wel handig als je zeker weet dat het dat is, dus als je twijfelt; even naar de HA).

Canesten kan je gewoon bij de drogisterij kopen. Dat geeft de HA je waarschijnlijk ook mee.

Ik heb dat heel soms ook, vooral na antibiotica gebruik. Een vaginale zetpil van daktarin (kruidvat) helpt bij mij prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven