Uitgerekend eind augustus 2015 !!

21-12-2014 22:10 1195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera: zwanger! En uitgerekend eind augustus 2015!

Schrijf hier mee over alles wat je bezig houdt. Helaas sluiten we in verband met de overzichtelijkheid de tabel, neemt niet weg dat iedereen welkom is om mee te lezen en te schrijven.

NaamLeeftijd#kindjeuitgerekendbijzonderhedenBlonde83311e kindje27 augustus Jongen kartonnendoos281e kindje28 augustus meisjeRose2010281e kindje27 augustus verrassingLiefhebber1977371e kindje28 augustus verrassing82roosje323e kindje14 augustus pudding123241e kindje30 augustus Jongen Teacup351e kindje19 augustus Jongen voorem_301e kindjeuitgerekend Jongenjolyne10261e kindje29 augustus Merel1981332e kindje29 augustus meisjeMel.nl281e kindje26 augustus Meisje MamavanDenM363e kindje21 augustus meisjeWaterspin302e kindje22 augustus Meisje Mmaas 27 1e kindje 10 augustus Verrassing Mtiks251e kindje24 augustus meisje
Ik heb ook al gekeken naar kinderwagens. De bugaboo valt hier af. Naast dat hij erg duur is vind ik de bak ook erg laag. Mijn nichtje zweert bij de wagen. Maar toen ik er achter liep voelde het alsof het kindje een meter lager lag. (Ik ben 1.75 m, mijn nichtje is een ruime kop kleiner)

Ik denk dat ik voor de Joolz ga. Zeker nu ik hoor dat hij perfect in een Yaris past 😉. Ik koop hem dan wel via marktplaats. Dat scheelt heel veel in de kosten.

Ik weet nog niet of ik naar de 9 mnd beurs ga. Ik vond de love&marriage beurs vreselijk (ik ben in okt getrouwd). De onderdelen waar ik info over wilde waren onderwerpen die amper aan bod kwamen. Onder delen die ik al wist eerder uitgebreid aangeboden (b.v. Zo'n 6 of 7 grote plekken waar je jurken kon bekijken en die had ik al)

Sindsdien ben ik wat huiverig voor zulke thema-beurzen.

Morgen ben ik 12 wkn zwanger en dat geeft wel wat gerust stelling. Is toch een magische grens voor mijn gevoel. Vrijdag de combinatie test. Ik kijk het meeste op tegen het bloedprikken. Wat dat betreft ben ik een echte held op sokken 😁
Wij hebben bij mijn vorige kids een Mutsy gehad. Bij de eerste nieuw gekocht, maar wat een geld zeg! Vond het een super wagen, dus ws word het nu weer een Mutsy, maar dan wel via marktplaats.

Morgen krijg ik de termijnecho...ben benieuwd, maar toch ook wel beetje angstig of het allemaal nog goed zit....Heb 6 jaar geleden een miskraam gehad, waarbij de 8 weken echo alles nog goed zat en het hartje klopte, 2 weken later was het gestopt met "leven" Heb toen eerst pillen gehad en daar kwam het niet mee los, toen een curretage, die niet goed was uitgevoerd bleek na 2 maanden en toen kon ik nog een keer....heb dus toch een beetje onzekerheid...
quote:MamavanDenM schreef op 26 januari 2015 @ 09:51:

Wij hebben bij mijn vorige kids een Mutsy gehad. Bij de eerste nieuw gekocht, maar wat een geld zeg! Vond het een super wagen, dus ws word het nu weer een Mutsy, maar dan wel via marktplaats.

Morgen krijg ik de termijnecho...ben benieuwd, maar toch ook wel beetje angstig of het allemaal nog goed zit....Heb 6 jaar geleden een miskraam gehad, waarbij de 8 weken echo alles nog goed zat en het hartje klopte, 2 weken later was het gestopt met "leven" Heb toen eerst pillen gehad en daar kwam het niet mee los, toen een curretage, die niet goed was uitgevoerd bleek na 2 maanden en toen kon ik nog een keer....heb dus toch een beetje onzekerheid...

you scaring me ik moet morgen ook!

succes mamavanDenM! Ik duim voor ons
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Wat handig bij een kinderwagen is dat hij in hoogte verstelbaar is zodat iedereen er lekker achter kan lopen...mama, papa, oma, opa....

Wij gaan voor een tweedehandsje maar nu nog niet. Heb geen haast. Eerst maar eens beter en blij voelen. Zelfs afspraken maken voor termijn, en toch combinatietest, stel ik maar uit. Het is om gek van te worden. Net intake op bso gehad en daar zelfs de wc moeten opzoeken . Wel leuk om jullie wel enthousiast te horen.
Bedankt voor de tips voor de wagens, wij schaffen ook nog niets aan eerst wat meer zekerheid.

Succes bij de termijnecho morgen mamavanDenM en Pudding.

Ik heb woensdag mijn termijnecho, vindt het doodeng. Ik droomde eergister dat ik een miskraam had en dat maakt me toch angstig
If you can dream it, you can do it.
MamavanDenM en pudding suc6 bij jullie termijnecho.

Vandaag eindelijk weer echt fit. Net de griep gehad. Gisteren hebben we iedereen het grote nieuws verteld. Van beide moeders kregen we dat ze het al wel vermoeden. Maar de vader van mijn vriend die was oprecht verrast, het was zo ontroerend.

Wij hebben ook besloten om de kinderwagen via marktplaats te kopen. Vind ik persoonlijk ook al duur genoeg.

Hier verder weinig klachten. Morgen 2e gesprek bij de vk, hopelijk weer even het hartje horen.
Nou met de baby was alles goed gelukkig! Het zwaaide al naar ons haha

Ik ben alleen terug gezet naar 9w2d en ben dus 30 augustus uitgerekend. Voor in het tabel wat ik heeeel raar vind trouwens. Ik weet precies wanneer mijn ovulatie heb gehad. Hoe kan dit dan?
Gefeliciteerd met je goede echo!!!

En wat geeft het nou dat je een paar dagen terug bent gezet? Ik voel mijn ovulatie nooit misschien was het innestelen wat later of pas een paar dagen later raak geschoten.
Vandaag bij de vk geweest. Ze kon het hartje niet vinden. nu mag ik volgende week weer even komen om te kijken of ze de kleine dan wel kan vinden en anders gaan we een afspraak maken voor een echo. Dus toch weer even in spanning nu. Zucht
Jeetje roosje,

Wat heftig, kon ze niet nu gelijk even een echo laten doen??? Is toch raar dat er niet meteen even goed naar gekeken wordt?
82roosje dat is kut ja! Maar geloof ook niet heel raar. Dat is ook de reden waarom ze bij de verloskundige meestal pas gaan luisteren en zoeken vanaf 12 weken.. dit omdat het nog erg laag en achter het schaambot kan verscholen zitten. Dus niet te veel zorgen proberen te maken. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
Bij deze vk is er alleen een echo apparaat op donderdag. Vandaar dat ze niet meteen ging kijken. Volgens haar ligt de kleine meer naar achteren en is het daarom niet goed te horen. Hopelijk horen we het hartje dinsdag wel. Ik weet dat er niets hoeft te zijn maar toch maak ik me een beetje zorgen. Wordt vervolgd.
Hallo allemaal ,

Ik las net ergens dat er misschien toch nog wel een plekje is om mee te schrijven! Lees al wel een tijdje met jullie mee maar ik kon er al snel niet meer bij!

Wij hebben gister de termijnecho gehad en weten nu dat ik 10.1 weken zwanger ben. Uitgerekend op 24 augustus dus! Wij kwamen er zelf pas achter bij 6 weken, waren precies een jaar bezig met proberen.

Vanavond gaan wij het aan onze ouders vertellen super spannend! Heb een leuk kaartje gekocht en daar een kopietje van de echo foto in geplakt.

Als ik nog in de tabel pas, dit zijn mijn gegevens:

25 jaar, 1e kindje, hartje zien kloppen, nog niet gehoord... Pas bij de 14 weken echo. 24 augustus uitgerekend :D

Wij zagen gister dat hummeltje bewegen. Wat was dat leuk om te zien zeg wij zijn in love! Eindelijk voelt het echt en kunnen we voorzichtig spulletjes gaan kopen

Ik ben niet zon hele actieve forummer maar ik vind het vooral leuk om mee te lezen en af en toe te reageren!

Hoe hebben jullie het op het werk verteld? Ik vind 't lastig om tegen collega's te zeggen... Doe je dat zo tussen neus en lippen door? Of een traktatie ofzo?
Zo, net terug vd verloskundige. Een hele mooie echo gehad!! Ik ben zelf 1 dagje naar voren gezet, dus nu 21 augustus. Het was al flink levendig...armpjes en beentjes bewogen zo mooi.

Jeetje 82roosje, best spannend nog...mijn vk heeft gelukkig alle apparatuur staan en zelf een gloednieuw echoapparaat, dus superscherp.

De volgende keer(over 4 weken) gaat ze naar het hartje luisteren, nu nog te vroeg voor, maar ik zag het flink kloppen dus voor mij voldoende.
Leuk al die verhalen!

Ik heb gisteren termijnecho gehad. Zo superleuk! Hier ook een levendig ukkie met bewegende armpjes en beentjes gezien. Weer een stevig kloppend hartje gehoord. Zo bijzonder ♡.

Ik ben iets naar voren gezet, uitgerekende datum is 19 augustus. Morgen ben ik 11 wkn zwanger
Hebben jullie de baby van de zijkant kunnen zien? Mijn baby zit nu dwars haha! Konden het alleen van boven en onderaf zien. En lag nog eens helemaal in elkaar gekrompen. Konden ook daarom niet een geweldige meting doen
@roosje, ik ga voor jullie duimen voor dinsdag! Hoop op goed nieuws.

@mtiks, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! En welkom in dit topic, ik sta zelf ook niet in de tabel maar schrijf wel mee. Ik voel me er niet minder welkom om hier

@mamavanDenM, wat fijn een mooie echo. En wat ziet zo'n kloppend hartje er mooi uit he!!!

@teacup, wat fijn dat jij ook een mooie echo hebt gehad

Ik heb morgen mijn termijnecho en ik kan echt niet wachten!!! Vind het zo spannend en leuk
@roosje wat vervelend. Maar niks om je zorgen over te maken denk ik. Bij mij konden ze met de 10 wkn echo geen uitwendige echo doen. Dus waarschijnlijk hadden ze op die manier ook het hartje niet kunnen horen.

@pudding bij ons lag de kleine mooi zodat we de zijkant konden zien.

@mtiks allereerst gefeliciteerd. Ik sta niet in de tabel maar klets lekker mee. Dus je bent welkom om mee te kletsen. Ik heb het mijn collega's tijdens de vergadering verteld. Ik had taart gemaakt. Maar taart maken is sowieso iets wat ik graag doe. Ze reageerde erg enthousiast en riepen meteen dat het een heerlijke huwelijksreis moest zijn geweest 😉

@de rest wat fijn dat jullie allemaal kloppende hartjes hebben en nu precies weten wat de uitgerekende datum is.

Ik heb het maandag aan alle vrienden en kennissen verteld via Facebook toen was ik precies 12 wkn. Willen jullie dit ook gaan doen? Zo ja hoe en wanneer?
Ik heb nog een paar mensen die ik het persoonlijk wil vertellen als ik 12 weken ben. Daarna zet ik het ook op facebook.

Op mijn werk weten ze het wel al, eigenlijk al heel snel. Ik werk met mensen met een beperking en moeilijk verstaanbaar gedrag, dus ik wil nu liever niet zomaar een agressieve situatie instappen. Ik heb het verteld tijdens het werkoverleg nadat de manager mij onbedoeld een heel mooi inkoppertje gaf.
Heey dames,

Hier een stille meelezer, zal proberen wat vaker te schrijven.

Wilde melden dat wij een tweeling verwachten!

Fijn dat het goed gaat met jullie allemaal en roosje ik duim voor jullie!

Xx
Oh dus ik ben niet de enige meelezer haha!

Nee, zo'n ramp is het inderdaad niet om niet in de tabel te staan!

Ik ga ook gewoon lekker meekletsen

@Jolyne Wauw gefeliciteerd een tweeling! schrok je niet? Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel opgelucht ben dat het er geen 2 zijn. Heb je ook veel hevigere symptomen met 2?

#facebook: hier geen Facebook vermelding. Heb de familie ook op het hart gedrukt dat ze niets op Facebook zetten. Ben er niet zo'n fan van.

Fijn dat iedereen van die mooie echo's heeft gehad! Mijn vriend vroeg hoe ze het kindje nou van verschillende hoeken kon zien dus dat heeft ze nog uitgebreid uitgelegd en voor gedaan. Hebben de baby dus van alle hoeken en standen gezien haha. Zelf had ik mijn ogen alleen maar op het scherm gericht. Heb geen eens gezien hoe dat echo apparaat eruit ziet
Gefeliciteerd allemaal met de kloppende hartjes!

Voor ons vandaag ook een kloppend hartje. Zijn we zo blij en opgelucht mee! Ik ben normaal een koele kikker, maar het moment dat wij ons kindje zagen vond ik wel 'even heftig'. Traantjes wegslikken hoor!

De kleine lag lekker te bouncen op mijn hartslag, grappig om te zien. Ik had verder berekend dat we 9 weken ver zouden zijn, maar dit blijkt 2 dagen korter.

Nog bizar nieuws voor mij: mijn beste vriendin blijkt ook zwanger en wel 2 dagen korter dan ik. Leuk!

Tot slot hebben we vanavond met mijn ouders in het buitenland gebeeldbeld zodat we de echofoto konden laten zien. Ze wisten dat we bezig waren, maar waren blij verrast met hoe snel het is gegaan. Verder zijn ze heerlijk nuchter, maar ik weet zeker dat mam daar in het buitenland daar aan iedereen die het maar wil horen vertelt dat ze oma wordt, haha!

Over 2,5 week een termijnecho om de uitgerekende datum te bepalen. Ook moeten we op korte termijn bepalen of we de combitest doen. Ik ben eigenlijk net pas op de hoogte van de NIPT, waarbij er geen kans op uitdrijving van de vrucht bestaat. Hierdoor sta ik wel positiever tegenover die combitest.

Oh ja, nog iets waar ik me een beetje over verbaasde vanmiddag: we waren 3 kwartier te vroeg voor de echo, die plaats vond in een shop-in-shop in een flagship van Prenatal (om bij de echoscopist te komen moesten we heel die grote Prenatal doorlopen, stinky bastards). De echoscopist stelde voor dat ik dan wel even kon gaan shoppen bij de Prenatal tot mijn afspraak. Like, what? Ik wist nog niet eens of we wel een hartje hadden. Vond dat niet zo'n geslaagd advies.
Oh wauw, tweeling! Lijkt me heerlijk!
@jolyne, wat spannend een tweeling, gefeliciteerd!!!!

@angela, wat fijn bij jullie ook een kloppend hartje en super leuk dat je tegelijk met je vriendin zwanger bent!!

Wat apart je echo achter in een prenatal winkel, en lekker advies om eerst ff te shoppen, krijg je dan ook korting op je echo ;)

Wij hadden vanavond ook een afspraak voor een echo en ik ben vandaag volgens de echo exact 10 weken zwanger en ben officieel 26 augustus uitgerekend. Het kindje bewoog mooi en het hartje deed het perfect. Net als bij pudding wilde ons kindje ook geen foto van de zijkant gemaakt hebben lijkt dus nu al op z'n moeder (koppig).

Het was echt prachtig om te zien hoe het bewoog.
Wat fijn al die goede echo's! En zelfs een tweeling, wauw!

Wij hebben gisteren ook de termijnecho gehad. Alles zat erop en eraan. Nieuwe datum is 22 augustus.

Ik las dat jullie het hebben over kinderwagens. Wij hebben de Mura van Maxi Cosi. Niet al te mooi maar het kleinste op te vouwen en een wagen met een grote bak zodat je lekker lang hiermee kan doen. Ik vind het een aanrader. Maar nummer 2 zal waarschijnlijk veel vaker in de draagdoek gaan. Daar kwam ik pas nummer 1 pas veel te laat achter en ik kan niet wachten om zo'n kleine frummel te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven