Schiphol hotel

09-02-2015 09:26 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 09 februari 2015 @ 19:03:

[...]

Hoe kom jij aan 40 euro? Eerste klas en een coupe voor jezelf ofzo?Haha dat dacht ik dus ook, uiteindelijk bleek het 40 voor twee te zijn.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:Groenmonster schreef op 09 februari 2015 @ 12:15:

Duitsland was 200 euro duurder pp en net zo ver weg als Amsterdam.

Maar weetje laat maar! Jullie kunnen schiphol vast op jullie fiets af. Ik wou gewoon tips van goede hotels die een 24 uur bus hadden. Dichtbij een hotel met de trein kan maar hier zijn de hotels dan weer duurder. De ns is duur maar dit weet je alleen als je met de trein gaat natuurlijk.

Misschien betalen jullie zo even 300 euro maar we gaan ook nog op vakantie? Dit is niet onze vakantie! ! Maar een overnachting.Doe ff normaal zeg. Ten eerste is de trein GEEN 40 euro pp. En via booking bv kun je best goedkoop een hotel nemen. Je doet wel heul moeilijk én met verkeerde info. Voor 35 euro zit ik vanaf amsterdam in antwerpen joh.
quote:-Bladora- schreef op 09 februari 2015 @ 19:07:

[...]

Haha dat dacht ik dus ook, uiteindelijk bleek het 40 voor twee te zijn.

Maar dat schreef ze niet hoor ze schreef echt per enkeltje. En dat zijn er dus twee als je met z'n tweeen bent.

Denk dat TO gewoon ongesteld is of overspannen.
Klopt maar toen ik ernaar vroeg was het ineens voor twee.

Nou inderdaad! Als ik met zo'n humeur m'n vakantie moest plannen was de, juist zo heerlijke, voorpret direct weg
To met de tein is uiteindelijk goedkoper. Dit heeft iemand hier al gezegd. Ga gewoon met de trein en neem een hotel naast schiphol. Probleem opgelost!
quote:Groenmonster schreef op 09 februari 2015 @ 20:41:

Gelukkig heb ik zeker wel voorpret. Lekker 2 weken naar Dubai kan niet iedereen zeggen.Ik wilde dus de facepalmsmiley plaatsen, maar die doet het dus nog niet.....
quote:Groenmonster schreef op 09 februari 2015 @ 10:35:

[...]

Ik vind 40 euro voor een enkeltje per persoon behoorlijk duur om met de trein te gaan!

Ik lees volgens mij heel goed. Hier schreef je 40 euro voor een enkeltje per persoon. Daar kan ik niet veel anders van maken.

Hoe dan ook erg bijzonder om je OP te verwijderen, beetje onvolwassen ook. Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt in Dubai en dat je daar een beetje kan ontspannen, dat heb je met zo'n onplesante houding wel nodig dunkt mij.
Je gaat twee weken naar Dubai en moet op een dubbeltje letten voor de heen en terugreis????????
Jammer TO dat je de OP weg gehaald hebt.
Ik niet hoor en ik vind het met de rest ook wel meevallen eerlijk gezegd.
quote:Groenmonster schreef op 09 februari 2015 @ 21:26:

Jammer he ze willen het niet sluiten en jullir reageren behoorlijk gestrest

Ik opende dit topic een uurtje terug omdat ik dacht: "ik heb de tip, het Citizen M en dan gewoon de avond ervoor met de trein!". Ik heb dit niet gepost, want ik zag dat velen mij al voor gingen. Toch heb ik alles gelezen, want het was fascinerend om het te zien ontsporen en te wachten op de OP-meltdown!

Diverse posters geven goede tips, maar jouw reacties zijn ronduit onbeschoft, koppig en dwars. En dat jij dan vindt dat de reacties gestresst zijn......
quote:Groenmonster schreef op 09 februari 2015 @ 21:54:

Oh nee hoor ik ben kieskeurig wil graag het beste. Dit word alleen niet begrepen
Haha. En het beste is? Gratis parkeren bij een hotel middenin schiphol voor onder de 100 euro? Tja Dan kon niemand met het juiste antwoord komen hier. Maar dat betekent niet dat te posters met een ander antwoord dan jij wil zien gestresst antwoorden.
quote:dolfje schreef op 09 februari 2015 @ 11:35:

[...]

Had je dat niet van te voren uitgezocht dan? Zo simpel om een mailtje te sturen of te bellen om te vragen hoe laat die shuttle vertrekt en wat er eventueel mogelijk is.

Maar TO als het vanuit Duitsland vertrekken niet veel simpeler is waarom heb je dat dan nu ook niet gedaan?Ik had gezocht op shuttle en bij het hotel gekeken of er tijden genoemd werden. Niets. Toen geboekt, gaan twijfelen en dezelfde dag nog het hotel gebeld. Ze gaven toe dat het er niet bij stond, maar annuleren moest drie managers langs voor het goedgekeurd was,
Twee weken Dubai in augustus?!? Die is Gek, dan kan je alleen maar in je geaircode kamer zitten wegens 45/50 graden.
quote:Groenmonster schreef op 09 februari 2015 @ 21:54:

Oh nee hoor ik ben kieskeurig wil graag het beste. Dit word alleen niet begrepenIk begrijp prima dat je het beste wilt, wil ik ook vaak! Maar er is een verschil tussen het-beste-van-het-beste en het beste-binnen-je-budget! Jij wilt beiden, en dat is lastig. En alleen jij reageert hiet gestresst, verder niemand.
2 weken Dubai! Na 2 dagen werd ik er al gillend gek! Gelukkig was het alleen een stopover

Ik ga nog liever 2 weken vrijwillig de gevangenis in.
quote:erizo schreef op 09 februari 2015 @ 23:10:

[...]

Ik had gerichter op shuttle en bij het hotel gekeken of er tijden genoemd werken. Niets. Toen geboekt, gaan twijfelen en dezelfde dag nog het hotel gebeld. Ze given toe dat het er niet bij stond, maar annuleren moest drie managers langs voor het goedgekeurd was,

Wat raar. Niet van jou hoor maar van het hotel dat ze zo moeilijk deden. Ik heb verschillende keren geboekt en kon tot dezelfde dag 18.00 annuleren.. Maar gelukkig is het je gelukt.

Wat heb je toen gedaan?

2 Weken Dubai klonk zeker wel lekker patserig hè TO? Weet jij veel dat dat in Augustus een hete oven is.

Ik ben nu wel heel nieuwsgierig waar je echt naar toe gaat in Augustus
quote:Suze02 schreef op 09 februari 2015 @ 23:41:

Twee weken Dubai in augustus?!? Die is Gek, dan kan je alleen maar in je geaircode kamer zitten wegens 45/50 graden.Het was vast een goedkope aanbieding, en nu nog voor een dubbeltje op de eerste ramg op Schiphol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven