Baby- en Kinderkleding deel V

18-11-2014 12:20 2976 berichten
Hoog tijd voor een nieuw topic 'Baby- en Kinderkleding' Hier vind je alles op het gebied van baby- en kindermode. Vraag om advies, geef tips of show je nieuwste aankopen!

Vaste meeschrijfsters in dit topic zijn:

annavanandelledochter maat 116/122Bengeliezoon maat 98babyzoon op komst!Bubbelwijndochter

maat 134/140dochter

maat 122/128Desperate Housewivedochter feb. 2012

maat 104/110Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86Gattidochter feb. 2008

maat 134/140zoon apr. 2011

maat 104/110googlettezoon mrt. 2012

maat 98/104dochter feb. 2014

maat 80Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 104/110Lemoos2zoon okt. 2010

maat 104/110Liubizoon

maat 122/128zoon

maat 110/116dochter

maat 80modus_zoon maat 104zoon maat 86Nouschidochter maat 146/152NYCzoon okt. 2013

maat 86/92queenfan25dochter feb. 2010

maat 116/122dochter mrt. 2013

maat 86/92rendier87zoon maat 80/86baby op komst maatje newbornsiska74zoon sept. 2014

maat 80Sorendezoon aug. 2014

maat 80TessTandochter nov. 2007

maat 134/140zoon mrt. 2010

maat 110/116dochter okt. 2013

maat 92/98

Klik hier voor deel VI: Baby- en Kinderkleding deel VI
Helemaal niet ongepast bubbelwijn. Het forum is welkome afleiding.

Overgrootvader is idd de vader van mijn vader. Hij heeft nu al drie van zijn vijf kinderen overleefd (nog geen vijf maanden geleden is mijn tante ook totaal onverwacht gestorven). Hij zei gisteren nog:"Volgens mij zijn ze mij daarboven vergeten". Hij is wel een steunpilaar voor de kleintjes, zoon zit 24/7 bij grote opa op schoot (met zwaar ongepaste vragen maar opa vindt dat helemaal prima). Opa zit zelfs nog te ruziën met mijn oudtantes, zijn (schoon)zussen. Ze worden of stokoud of sterven voor hun 65e in die familie. Gisteravond kwam hij zijn draaiboek brengen voor zijn uitvaart ("Kind, dan hoef je dat niet allemaal te bedenken en ik betaal grof geld aan die figuren om dat voor jullie te regelen. Gewoon geven tzt en zeggen:"Zo willen wij het, make it happen").
Alle reacties Link kopieren
Wat moeilijk allemaal lemoos. Sterkte.
if we all light up, we can scare away the dark...
Heel veel sterkte Lemoos. Een nachtmerrie om een van je ouders kwijt te raken.

Wel fijn dat je zoon zo goed bij zijn groot opa terecht kan.

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Breek ook weer even in hier..

Gecondoleerd, Lemoos. Heel veel sterkte vandaag. Heftig allemaal zeg.

Kom op een later moment wel weer even inbreken, voelt ook best ongepast om 't nu over kleding e.d. te hebben
Lemoos, enorm veel sterkte vandaag...
Lemoos, heel veel sterkte gewenst het lijkt me zo ontzettend moeilijk om een ouder te moeten missen en dan ook zo plotseling.
Veel sterkte lemoos
Lemoos,

ik hoop dat ondanks al het verdriet jullie vandaag een mooi afscheid van je vader hebben gehad.

Moeillijk he om te zien wat in de kleine kinderkopjes speelt en waar ze al niet over nadenken.

De opa van mijn dochter is alweer bijna 3 jaar geleden overleden (ook plotseling) en ik vind het mooi om te zien dat dochter het nog steeds af en toe over opa heeft, zodat hij toch nog niet helemaal vergeten is.
Oh en ik ga mss binnenkort naar de USA, werkgerelateerd, nu heb ik wss niet heel veel tijd om te shoppen, maar iemand mss nog tips wat ik absoluut moet halen omdat het veel goedkoper is (DH? Jij bent toch expert?)
Toms schoenen en uggs dat scheelt echt veel! Maar dat is mijn smaak haha! Volgens mij scheelt Gap ook flink.
Ik ga ook binnenkort naar de USA De vorige keer dat ik daar was vond ik de kleding zo ontzettend tegenvallen. Van te voren hoorde ik allerlei verhalen over; met een lege koffer heen en een volle terug. Nou niks daarvan. Het enige dat ik heb gekocht was een shirt met: I love NYC.

Uggs zijn niet mijn smaak. GAP vond ik ook maar matig. Overal die grote letters met GAP erop, mhwa ook niet mijn ding. En wat ze dan wel hadden, dat kon ik bij de Hema eigenlijk ook wel kopen.

Ik had nog wel graag een mooie Levis voor mijzelf gekocht. Maar in heel NY was mijn maat uitverkocht. Dat bedenk je toch ook niet.

Tegenwoordig zijn er in Nederland zoveel goede aanbiedingen, ook van dure merken, dat ik daar tijdens mijn vakantie niet naar ga lopen zoeken.

Mocht ik onverwacht tegen iets leuks aan lopen is dat natuurlijk een ander verhaal...Ik zal dan ook heus wel naar een shoppingmall gaan, al is het uit nieuwsgierigheid.
Ik klink nou wel heel negatief, als ik het zo teruglees.

Komt ook doordat ik geen smiley's kan plakken en ik chagerijnig word van het forum hier, waar ik iedere keer afgeknikkerd word. Grr.
Ik ga werkgerelateerd dus heb denk ik geen tijd voor hele shop sessie's.

Ik heb ook geen Idee of er wel echt malls zijn waar ik heen ga (nw orle@ns)
Paar Toms zou leuk zijn (voor mezelf en voor dochter)
Toms zijn altijd leuk (weet ik pas sinds vorig jaar).

Heerlijk naar NY, nog nooit geweest maar wil nog heel graag.

Ik zou graag met vriend gaan, maar ik ben er nog heel slecht in om zonder dochter en zoon langere tijd weg te gaan.
Ik ga voor de 2e keer zo lang weg, eerste keer was met man maar zonder dochter.

Nu zonder man en dochter.

(kleine week, ben benieuwd )
Als je goede oppas hebt moet je het echt doen hoor Gatti! Mijn kinderen waren 3 en 5 toen mijn man en ik gingen. Ze hebben er niets van gemaakt dat we er 5 dagen niet waren. Heerlijk verwend bij opa en oma.

Mijn moeder daarentegen...Die was doodsbenauwd dat het vliegtuig een ongeluk zou krijgen. (ik stiekem ook wel een beetje hoor).

Wat kosten Toms in Amerika? Dat zijn toch stoffen schoentjes?
Mijn man is regelmatig een week naar het buitenland voor zijn werk. De kinderen weten niet beter. Ik zou ook wel eens willen, :-)) Maar dat zit er niet in met mijn baan.
Het lijkt me ook heerlijk

(ik krijg ook niet zo vaak de mogelijkheid) en het lijkt me ook goed voor man en dochter.

Hij is normaal veel weg en lijkt me goed als hij een week het fort draaiende mag houden
Mijn ouders zijn helaas redelijk oud. Ze zouden 't zo doen maar ik weet zelf niet of ik dat moet doen voor hun.

Mijn schoonouders zijn 10 jaar jonger, maar toen vriend en ik een jaar geleden 2 dagen weg gingen was dat eigenlijk al teveel voor ze.

Mijn zus was nog een optie geweest maar daar heb ik helaas sinds een jaar een slechte band mee.

Ik vind 't moeilijk. We gaan binnenkort, hopelijk, weer een weekend en dan gaan ze naar mijn ouders, kan ik kijken hoe 't gaat.

Ik denk er wel over om een week met een vriendin weg te gaan. Dat lijkt me ook leuk, voor mij maar ook voor vriend en zoon en dochter.

Vriend is ook vaker weg voor werk of met vrienden.
Het was een mooi afscheid. Gelukkig kwam ik uit mijn woorden, daar heb ik echt van wakker gelegen.

OT: in de USA zou ik vooral make-up/huidverzorging inslaan en schoenen. Qua kleding moet het idd net jouw smaak zijn of je voordeliger uit bent dan in Europa. In de UK sla ik vooral stof in en ook wel make-up (urban decay). In Frankrijk haal ik altijd de crèmes en medicijnen die daar vrij verkoopbaar zijn en hier niet.

Nu klink ik een beetje als een vage handelaar maar het gaat echt om crèmes, geen rare pillen .

Weekje weg hebben wij nog niet gedaan, in mei gaan wij voor het eerst een weekend weg met ons tweetjes. Man is wel gemiddeld 1 keer per twee maanden een paar dagen op pad. Dan rommel ik lekker aan met zoon (bonbons kopen of van die petit fours en dan onder een dekentje op de bank mr bean kijken). Maar goed, naar schoonmaakwerk e.d. heb ik ook geen omkijken dus dat scheelt enorm. Man zou eigenlijk vrijdag weer gaan maar gelukkig heeft een collega van hem het voortouw genomen en al geruild.
Wij gaan nooit zonder dochter weg heel soms een avondje, maar dat is nu 4 keer voorgekomen in 3 jaar haha! Wij zijn niet zo van het inschakelen van oppas, dus doen dat zo min mogelijk. Ik ben een keer 3 dagen naar Europapark geweest (en ga in september ws weer), dan is mijn man gewoon thuis. In maart is mijn man een week naar Singapore voor werk. Dit is de eerste keer dat hij zo lang weg is. Voorheen soms 2/3 dagen, maar nu dus een hele week. Ben benieuwd

Toms zijn in Amerika een euro of 44 zie ik. Scheelt niet veel meer. In 2011 was de koers een stuk gunstiger, ik had ze toen voor een euro of 30.

En wij willen ook nog graag eens terug! Sowieso nog eens naar de westkust, maar Florida en NYC staat ook nog op het lijstje. Maar dit willen we wel gewoon met dochter doen, dus dat word nog even wachten (en sparen haha). Voor mijn werk hoef ik nooit weg, dus dat soort tripjes heb ik niet
Wij zijn een tijdje geleden een paar dagen zonder zoon weggeweest, hij was bij opa en oma. Was heerlijk, maar thuiskomen was ook weer heel fijn

Voor werk zijn we beide bijna nooit weg, ik ga binnenkort voor het eerst weer, maar dat is maar 2 dagen haha.

Avondje weg doen we soms, maar dan past er eigenlijk altijd familie op. We moeten nog eens op zoek naar een goede buurtoppas, maar dat vind ik toch wel lastiger.

Usa: wij hebben er goedkoop all stars gekocht en sportkleding! Wij waren in een outlet mall en daar heb je dan bv nike en adidas stores met fijne prijzen (en ik vind het niet erg als mijn sportkleding van een seizoen geleden is haha)

Fijn dat het een mooi afscheid was lemoos, en knap dat je uit je woorden kwam, lijkt me zo moeilijk...
Sterkte Lemoos ook voor jouw zoon en familie.

Buitenlandse reizen heb ik soms werkgerelateerd. Voorheen bijna altijd Londen of Rome, nu staan er wat verdere bestemmingen in de planning en ben ik 12 dagen weg aaneengesloten. Niet echt shoppingwalhalla's denk ik alleen. Ach, Delhi-belly is ook wel een avontuur

Samen zijn we weleens een weekend weggeweest, maar geen lange reizen.
En mijn eerste echt waardeloze aankoop ia marktplaats is binnen.

Een babybroek met twee gaten, verwassen en pillig ontvangen. Na klagen richting verkoper als antwoord dat ik voor ¤3 niets anders mag mogen verwachten maar dat de gaten haar waren ontgaan. Ik denk dat ik maar medelijden met haar kinderen moet hebben dat zij niet zelf ziet dat er gaten in hun kleding zit en hopen dat ze voor die ¤3 van mij iets heels voor haar kinderen koopt om aan te trekken. Ik kreeg "excuses" - fijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven